FF3 predFL
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 14.02.2016 15:15
První Ford
Ahoj jsem tu nový -))
Chtel bych zakoupit Ford Focus 1,6, TDCI r.v. 2012 cena 199 000,00 Kč. VIN WF0LXXGCBLCR83400
Vozidlo ma najeto 170 000 km.Myslíte že je to dobrá koupě? Děkuji
Chtel bych zakoupit Ford Focus 1,6, TDCI r.v. 2012 cena 199 000,00 Kč. VIN WF0LXXGCBLCR83400
Vozidlo ma najeto 170 000 km.Myslíte že je to dobrá koupě? Děkuji
- ominina
- Junior
- Příspěvky: 356
- Registrován: 09.01.2014 23:45
- Bydliště: Teplice
Re: První Ford
Zdravím. Kdo najede za 4 roky 170 000km??? Jinak podle těch pár řádků těžko říct.
Mondeo mk4 1.8 Tdci 2007 92kw EGR off
Kawasaki ZX10-R 147Kw
Kawasaki ZX10-R 147Kw
- Nonid
- Test driver
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Nase firemni davaj cca 40k rocne jenom po praze, takze to neni zas tak nerealny 

Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13510
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: FF3 predFL
Nie ze je to nerealne. Otazka bola postavena v zmysle, ze to na 99% bude sluzobak.
- Nonid
- Test driver
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Jo takhle
To mam z toho, ze ctu na semaforech po kouskach. Jasne, nejspis je to sluzebak... Muze bejt i osobni, jenze i tak spis "sluzebak" ve smyslu manazersky kary.

Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
-
- Junior
- Příspěvky: 239
- Registrován: 07.05.2015 19:52
- Bydliště: Chrudimsko
Re: FF3 predFL
Asi to bude tento:
http://autosoft.cz/soubory_autosoft/det ... zaru=mitur
Podle fotek bych mu ten stav věřil, interiér je velmi zachovalý, ovšem otázkou je motor, jak se k tomu kdo choval. Motor a podvozek je třeba prověřit, protože pokud najezdil tech 170tkm na D1, tak bude zralý na výměnu a stejně tak je otázkou údržba motoru. Leasingovky drží dlouhé intervaly výměn oleje a co nejlevnější servis, přitom tady musel být servis aspoň 3x do roka...
http://autosoft.cz/soubory_autosoft/det ... zaru=mitur
Podle fotek bych mu ten stav věřil, interiér je velmi zachovalý, ovšem otázkou je motor, jak se k tomu kdo choval. Motor a podvozek je třeba prověřit, protože pokud najezdil tech 170tkm na D1, tak bude zralý na výměnu a stejně tak je otázkou údržba motoru. Leasingovky drží dlouhé intervaly výměn oleje a co nejlevnější servis, přitom tady musel být servis aspoň 3x do roka...
Focus II hatch, 1.6 Ti-VCT 85 kw, rok 2006
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 19.01.2016 19:24
Váš názor na tento inzerát ?
http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list
A taky by mě zajímali zkušenosti s tímto motorem,hlavně myslim co se týka že je to 1.6 134 kw,takže takový ty věci jako je poruchovost a životnost +-.
Předem děkuji za názory a pokud jsem ve špatnym vláknu tak sorry.
.
A taky by mě zajímali zkušenosti s tímto motorem,hlavně myslim co se týka že je to 1.6 134 kw,takže takový ty věci jako je poruchovost a životnost +-.
Předem děkuji za názory a pokud jsem ve špatnym vláknu tak sorry.

- Thorrko
- Junior
- Příspěvky: 273
- Registrován: 24.03.2012 19:45
- Bydliště: Ostrava
- Jurawood
- Junior
- Příspěvky: 302
- Registrován: 27.07.2016 10:25
- Bydliště: Brno
Re: FF3 predFL
Ahoj, dnes jsem si nějakých 15-20km projel svižněji s FF3 2012 kombi 2,0.
Koupil si bratr, já už asi rok vybírám FF2 benzín, 2009
Všude jsem četl - radost z řízení, ve volantu je cítit odezva. To sedí..... apod.
Moje pocity z řízení jsou jedno velké zklamání, když pominu moderní auto, fajn boční vedení sedadel.
Ale reakce na prudkou změnu směru, trhnutí volantem ... auto cca 2-3 x zakmitalo a pak teprve rakce, jak kdyby se kroutila celá kastle, přitom ta byla ale cítit, že je tuhá, bylo to jak z plovoucí kačenou. Tlumiče určitě dobrý, stabilizace v náklonu - taky se to už víc nenaklopilo, ale mám 24 let starou mazdu 323f a svezení je prostě jinde. Trhnu gumy hvízdnou, auto si přičupne a vrhá po boku do zvoleného směru. Tady bych měl strach, že se rozvlní a hodí hodiny. Volant jestli je cítit? Moje představa od auta za 300000 je dost jiná. Brzdy přeposilovaný, bez citu, ale to je určitě už o zvyku.
Moje otázka, je FF2 podvozek o dost lepší, měl by být z mazdy 3, která mi taky vyhovovala...
Prosím, řekněte, že ano.
edit.. tak jsem hledal, hledal a našel http://www.autoforum.cz/testy-aut/test- ... be-sama/?3
Tady krom motoru přesně popisují co jsem cítil, jen to neumím tak popsat
"Na létajícím koberci" - ano takhle přesně jak kdyby mi kradli slova...
Jen motor 2,0 jel lépe než u popisované 1,6, ale to už je tady OT.
Proč jsem to sem napsal, hledal jsem a 10 stránek tady ani zmínka. Zkusím tu dvojku
Koupil si bratr, já už asi rok vybírám FF2 benzín, 2009

Všude jsem četl - radost z řízení, ve volantu je cítit odezva. To sedí..... apod.
Moje pocity z řízení jsou jedno velké zklamání, když pominu moderní auto, fajn boční vedení sedadel.
Ale reakce na prudkou změnu směru, trhnutí volantem ... auto cca 2-3 x zakmitalo a pak teprve rakce, jak kdyby se kroutila celá kastle, přitom ta byla ale cítit, že je tuhá, bylo to jak z plovoucí kačenou. Tlumiče určitě dobrý, stabilizace v náklonu - taky se to už víc nenaklopilo, ale mám 24 let starou mazdu 323f a svezení je prostě jinde. Trhnu gumy hvízdnou, auto si přičupne a vrhá po boku do zvoleného směru. Tady bych měl strach, že se rozvlní a hodí hodiny. Volant jestli je cítit? Moje představa od auta za 300000 je dost jiná. Brzdy přeposilovaný, bez citu, ale to je určitě už o zvyku.
Moje otázka, je FF2 podvozek o dost lepší, měl by být z mazdy 3, která mi taky vyhovovala...
Prosím, řekněte, že ano.
edit.. tak jsem hledal, hledal a našel http://www.autoforum.cz/testy-aut/test- ... be-sama/?3
Tady krom motoru přesně popisují co jsem cítil, jen to neumím tak popsat

"Na létajícím koberci" - ano takhle přesně jak kdyby mi kradli slova...
Jen motor 2,0 jel lépe než u popisované 1,6, ale to už je tady OT.
Proč jsem to sem napsal, hledal jsem a 10 stránek tady ani zmínka. Zkusím tu dvojku

FoFo, 2009, duratec-he 2.0. LPG BRC
- jarous350
- Pokročilý
- Příspěvky: 670
- Registrován: 22.11.2008 17:15
- Bydliště: Pardubice, (Liberec)
- Kontaktovat uživatele:
Re: FF3 predFL
Já jsem překvapenej, že to někoho překvapuje. V tomhle ohledu pro 21. století platí, že čím novější auto, tím horší. Prostě se zaměřuješ špatným směrem, radši se zajímej o konektivitu s telefonem, automatické parkování a další životně nezbytné věci.
- Nonid
- Test driver
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Re: FF3 predFL
Jurawood: PredFL se krouti jak hadi zena. PoFL je to uplne neco jinyho.
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
- jarous350
- Pokročilý
- Příspěvky: 670
- Registrován: 22.11.2008 17:15
- Bydliště: Pardubice, (Liberec)
- Kontaktovat uživatele:
Re: FF3 predFL
Můžeš se trochu rozepsat, respektive vyjmenovat na podvozku konkrétní rozdíly?Nonid píše:Jurawood: PredFL se krouti jak hadi zena. PoFL je to uplne neco jinyho.
- Nonid
- Test driver
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Re: FF3 predFL
Ono hlavni zmeny jsou na kastli a rizeni spis, nez na podvozku. Wikina tvrdi tohle, coz ale neni nijak extra konkretni: Mechanical improvements to the facelifted Ford Focus are chassis revisions to all versions, to make the car more planted on the road, and the steering is also sharper than the pre-facelift model, while also offering greater feedback for greater driving pleasure and fun, which has been the trademark of the Focus since it launched back in 1998.
ST prodelalo vetsi zmeny, cast z nich se ale tyka i klasickyho focuse, viz. treba: https://www.stream.cz/drajf/10005868-fo ... -dvoulitru
EDIT: Jeste neco, zase v AJ: There's less friction in the suspension because of more rigid bushing mounts, which let the rubber do their job with less bending, and there's less 'compliance' (fewer components that bend, to you and me) in the system because suspension mounting points and front chassis rails have been strengthened.
That means that, when you turn the wheels and the chassis loads up, the chassis flexes less. In turn, then, that has allowed the steering to be tuned differently. Ford says less slack in the system should make it more precise and able to feed back more road feel, which sounds like good news.
The steering has also been made lighter, which sounds a touch more concerning. They say it's nothing to worry about - the car still steers well (it’s “better connected”, we’re told), and that although they say handling safety is improved, that doesn’t mean the car is less agile.
ST prodelalo vetsi zmeny, cast z nich se ale tyka i klasickyho focuse, viz. treba: https://www.stream.cz/drajf/10005868-fo ... -dvoulitru
EDIT: Jeste neco, zase v AJ: There's less friction in the suspension because of more rigid bushing mounts, which let the rubber do their job with less bending, and there's less 'compliance' (fewer components that bend, to you and me) in the system because suspension mounting points and front chassis rails have been strengthened.
That means that, when you turn the wheels and the chassis loads up, the chassis flexes less. In turn, then, that has allowed the steering to be tuned differently. Ford says less slack in the system should make it more precise and able to feed back more road feel, which sounds like good news.
The steering has also been made lighter, which sounds a touch more concerning. They say it's nothing to worry about - the car still steers well (it’s “better connected”, we’re told), and that although they say handling safety is improved, that doesn’t mean the car is less agile.
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: FF3 predFL
Tady píšou o ff jen chválu
فورد جيدة فقط في بودفال. فورد سيارة أجرة مرة أخرى هناك. مدهش سيارة، هناك ليس أفضل السيارات من فورد. فورد مدرب عظي

فورد جيدة فقط في بودفال. فورد سيارة أجرة مرة أخرى هناك. مدهش سيارة، هناك ليس أفضل السيارات من فورد. فورد مدرب عظي
- Nonid
- Test driver
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Re: FF3 predFL
fwrd jayidat faqat fi bwdfal. fwrd sayarat 'ujrat marrat 'ukhraa hunak. madhash siarat, hunak lays 'afdal alssayarat min fwrd. fwrd mudarrib eazzi



Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host