Soudruzi, já tomu(vám) stále nerozumím.
Proč si budu házet auto do ofiko německé tabulky, když tady jsme v Česku? Bavím se samozřejmě o ojetých.
Příklad:
Vezmu mojí Feldu, vyjedu do Německa a ta, mě za ní dají 300Euro. Vezmu
tu samou Feldu, vyjedu na Ukrajinu a tam mě za ní urvou ruce a prodám jí TŘEBA za 1.000Euro. Takže argument, že v jiné zemi to samé auto stojí jinak nějak stále nechápu
Prostě se to prodává za cenu, která se odvíjí od nabídka/poptávka. Takže i když Focuse v SRN prodám za 297.000, tak tady za něj prostě víc (než třeba těch 279tis.) nedostanu, ne?
A navíc:
- Jak víme, že to auto v Německu AutoIN koupil za 297.000?
- Jak vímě, že to nebylo méně, že to nevzal ve velkém s množstevní slevou, že to nevzal někde "pod rukou", za úplatek ... atd?
- Jak víme, že se toho auta prostě a jednošue třeba potřebují zbavit, protože jim zabírá místo ve skladu a manageri usoudili, že na tomhle nezbohatnou?
I když by v AutoIN řekli "ano, dotáhli jsme to teď z Německa", tak stejně nevíme za kolik.
A klidně mě zabte (nebo spíš mě to prosím vysvětlete

), ale já pořád nechápu, že když se bavíme o autech 250-300tis., jaký tam může být tak obrovský rozdíl, že to okamžitě odsuzujete? Auto o 20tis. levnější (ale pořád jsme v kategorii 250tis., 2006 a novější) přeci nebude dobité, nepojízdné, plné pastí apod. Vždyť je to téměř nové auto. Takže 279 nebo 297 přeci není nijaký rozdíl, ne?
Pochopil bych, kdybychom tu vybírali auto za 60tis., tam už bych byl na pozoru, protože 60tis. a 80tis. to je sakra rozdíl.
Připadá mě možná, že to někteří z vás příliš řeší. Vždycky jsme (naše rodina) měli ojetiny, mnohdy 10 let staré, přes 100tis. nalítáno a že by byly nějak VÝRAZNĚ poruchovější než, když jsme koupili auto nové, to si nevzpomínám.
Samozřejmě chápu, že každý chce mít auto v cajku a v co nejlepší kondici při koupi, ale že by 20tis. dělal nějaký obrovský rozdíl?? Navíc je potřeba si uvědomit, že se kupuje auto ojeté. Mnoho lidí si myslí, že si v bazaru koupí auto "nové"
Jaj jsem se nějak rozepsal
