A on je ten vzduch tak těžkej jo?V12 píše:vozit dennodenne 1000 litrov vzduchu ma vobec nelaka
Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT
- Hampy
- Junior

- Příspěvky: 349
- Registrován: 30.07.2010 09:40
- Bydliště: Teplice
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Snad brzy bude: Ford S-max 
Je: Octavia kombi 1,6 TDI 4x4, rok 2011 + Octavia liftback 1,6 TDI, rok 2015
Byl: Ford Focus I kombi Finesse, 1.8 TDCi, 74kW, v provozu od 30.12.2002.
Je: Octavia kombi 1,6 TDI 4x4, rok 2011 + Octavia liftback 1,6 TDI, rok 2015
Byl: Ford Focus I kombi Finesse, 1.8 TDCi, 74kW, v provozu od 30.12.2002.
- Nicco
- Zkušený

- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
No ved preto sa pytam. Nemec mohol uz menit kolecka pred tebou, ale ked budes menit olej castejsie - povedzme kazdych 10tkm, tak to bude ok.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
-
uv-pen
- Nováček

- Příspěvky: 6
- Registrován: 06.12.2011 09:48
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Pani este mam na Vas jednu otazku.
Focus II, 1,6ka od 2004
Kolko toci otacok pri 110km/h a pri 130km/h?
Respektive aj aky je hluk pri tychto rychlostiach v kabine?
Ci este v norme alebo uz obtazujuci , potreba zvysovania hlasu pri rozhovore a pod. ?
Ak mate niekto odkukane na svojom tátošovi viete mi povedat?
Focus II, 1,6ka od 2004
Kolko toci otacok pri 110km/h a pri 130km/h?
Respektive aj aky je hluk pri tychto rychlostiach v kabine?
Ci este v norme alebo uz obtazujuci , potreba zvysovania hlasu pri rozhovore a pod. ?
Ak mate niekto odkukane na svojom tátošovi viete mi povedat?
-
MiloshCZ
- Junior

- Příspěvky: 279
- Registrován: 24.11.2010 09:50
- Bydliště: Praha
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
No 110km nevím, ale 130 je necelých 4000. A jestli je hluk obtěžující? To je hrozně subjektivní. Když přesedneš z trabanta do fofo, tak to bude jako když jsi ohluchnul, protože neuslyšíš nic. Když to bude z něčeho lepšího, tak ti přijde, že ten motor strašně řve. Ale jestli mám mluvit za sebe, tak mě to přijde OK.
- Adow
- Člen klubu

- Příspěvky: 6810
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Zvyšovat hlas není potřeba (pokud se teda zrovna s někým nehádáš), ale mohlo by to být dle mého názoru tišší. Ani ne tak odhlučněním, ale snížením otáček (kéž by tam byla ještě šestka)..
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- Cowley
- Zkušený

- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
skoda ze u fordi 6q je rozdil mezi 5. a 6. kvaltem cca 500 otacek - tzn. zadna slava :-/
jinak ale pripada mi ze v cca 150 je ten hluk nizsi nebo alespon lip snesitelnej - huceni se zmeni na svist. Ze by kolem 130 byla nejaka harmonicka frekvence?
jinak ale pripada mi ze v cca 150 je ten hluk nizsi nebo alespon lip snesitelnej - huceni se zmeni na svist. Ze by kolem 130 byla nejaka harmonicka frekvence?
- Nicco
- Zkušený

- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Aj 500 staci. Vidim to na Putovi, kde pri 130 ma nejakych 3200 a hlukovo je to ina liga. Na druhu stranu 3900 u Focusa je max tocivy moment, takze ma tesi aspon to, ze motor ide v idealnych otackach, ale hluku je tam na moj vkus az prilis - myslim pre dlhe cestovanie na dialnici 300+ km.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- misoo
- Test driver

- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
no ak je pre niekoho priorita a casto jazdi po dialnici, tak si nekupi predsa maly benzin... 
- Nepér
- Zkušený

- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
-
uv-pen
- Nováček

- Příspěvky: 6
- Registrován: 06.12.2011 09:48
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Nemam prioritu jazdu na dialnici, celkovo jazdim kratke trasy, iba raz dva krat za mesiac absolvujem 100km po dialnici aj to nie kazdy mesiac. A aj to mavam vzdy priemerku cca 115km/h. Rocny najazd mam tiez maly do 15tis takze diesel premna nie je optimalna volba, a som zvyknuty na benzin ale 2litre v SUV.
Pytam sa len tak informacne ale pravda je ako vravite, zalezi z coho clovek presadne.
robim si prave vodicak C a jazdim na rozheganom starom Ivecu a ked odtial presadnem do osobaku pripadam si ako keby som siel formulou, ale trva ten pocita tak pol hodinu
Pytam sa len tak informacne ale pravda je ako vravite, zalezi z coho clovek presadne.
robim si prave vodicak C a jazdim na rozheganom starom Ivecu a ked odtial presadnem do osobaku pripadam si ako keby som siel formulou, ale trva ten pocita tak pol hodinu
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Ja som mal po presadnuti z 2.0TDCI do FFII 1.6i pocit, ze sedim vo V3S-ke. Do 90 hluk OK, potom sa ale zacal menit na vyslovene otravny rev gradujuci v neznesitelne zavijanie v 130 a 4000 rpm. Tiez za rok nenajazdim vela km, ale 70 - 80% z toho je prave dialnica a v case, ked je na nej jazda 90tkou dost hazardna. Preto nemozem 1.6 ani citit - reve, zere a netaha. Ten motor a odprevodovanie je dobry akurat tak do mesta a na okresky, urcite nie na dialnice. Takmer to iste sa da povedat aj o 1.8i - reve, zerie ale na rozdiel od 1.6 taha. 2.0i je uz ine kafe, v Mondeu ide nadherne potichu aj v 150-tke, je to dane dlhsimi prevodmi a samozrejme lepsim odhlucnenim. Vo Focuse s nim skusenost nemam.
TiVCT je na tom s hlukom rovnako, ako 1.6i, no huci trochu inak (ale rovnako neprijemne). Jedina utecha je fakt, ze taha podstatne lepsie, ako klasika, ale az nad 4000 otacok.
TiVCT je na tom s hlukom rovnako, ako 1.6i, no huci trochu inak (ale rovnako neprijemne). Jedina utecha je fakt, ze taha podstatne lepsie, ako klasika, ale az nad 4000 otacok.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- JohnDoe
- Nováček

- Příspěvky: 52
- Registrován: 09.03.2009 16:01
- Bydliště: Písek, JČ
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Zdravím,
před týdnem se mi bez jakýhokoliv dalšího příznaku rozsvítila kontrolka motoru. Zajel jsem za známým, aby to přečetl a vymazal. Kód chyby byl P0430 (http://www.obd-codes.com/p0430). Je to rozdíl v hodnotách na sondách před a za katíkem mimo toleranci. Včera a dnes jsem ujel zatím ujel asi 30 km a kontrolka nesvítí. Tak teď přemýšlím a budu rád za radu, jaký zvolit další postup. Jestli začít nějak testovat průchodnost katu (jak?), nebo ověřit funkčnost sond? Nebo počkat jestli se to znova rozsvítí a do té doby to neřešit? Koukal jsem, že katík v náhradě pro Ti-VCT vyjde na nějakých 25kkč, což by mě asi zabilo
. Řešil jste někdo něco podobného? Mám najeto 107kkm a na ucpanej kat mi to příjde celkem brzo. Ještě mě napadlo, jestli by v tom nemohlo mít prsty LPG, ale měl jsem za to, že LPG je "čistší" palivo a jde z něj do výfuku méně odpadu.
před týdnem se mi bez jakýhokoliv dalšího příznaku rozsvítila kontrolka motoru. Zajel jsem za známým, aby to přečetl a vymazal. Kód chyby byl P0430 (http://www.obd-codes.com/p0430). Je to rozdíl v hodnotách na sondách před a za katíkem mimo toleranci. Včera a dnes jsem ujel zatím ujel asi 30 km a kontrolka nesvítí. Tak teď přemýšlím a budu rád za radu, jaký zvolit další postup. Jestli začít nějak testovat průchodnost katu (jak?), nebo ověřit funkčnost sond? Nebo počkat jestli se to znova rozsvítí a do té doby to neřešit? Koukal jsem, že katík v náhradě pro Ti-VCT vyjde na nějakých 25kkč, což by mě asi zabilo
Ferda - FoFoII kombi sport, 8/2005, 1.6 Ti-VCT 85kW, panther black.
Od 22.10.2010 baští LPG (AC Stag 300+, Tomasetto, Atrama - od každého něco)
Spotřeba LPG

Od 22.10.2010 baští LPG (AC Stag 300+, Tomasetto, Atrama - od každého něco)
Spotřeba LPG


- Nicco
- Zkušený

- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Mas tam LPG, to tak to je tazko. Keby si mal iba benzin, tak takmer asi bude chybna jedna lambda. Ked to pripojis na original Ford, povie ti ktora a povie ti aj ci je vadny kat.
To ze to svieti obcas, by mohla byt lambda, ktora niekedy zaberie, ked ju napriklad vypalis vyssimi otackami. Mal som to na Punte a kedze tam su dva lambdy, tak to na chode motora nepoznas, iba ze niekedy zasvieti kontrolka.
To ze to svieti obcas, by mohla byt lambda, ktora niekedy zaberie, ked ju napriklad vypalis vyssimi otackami. Mal som to na Punte a kedze tam su dva lambdy, tak to na chode motora nepoznas, iba ze niekedy zasvieti kontrolka.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Nema TiVCT 4 lambady ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Nepér
- Zkušený

- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host





