Jen pro ty, co mají DPF vykuchané
-
- Nováček
- Příspěvky: 174
- Registrován: 16.02.2011 14:30
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Dochází hlavně při nedokončených regeneracích.......
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
-
- Nováček
- Příspěvky: 86
- Registrován: 09.09.2011 13:11
- Bydliště: 3nec-ko
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Tak si dej do podpisu:
"Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už bez DPF), průměr 4,9 l/100Km, (už zase s DPF), průměr...L/100km."
ať vidíme, jak se co změnilo...
"Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už bez DPF), průměr 4,9 l/100Km, (už zase s DPF), průměr...L/100km."
ať vidíme, jak se co změnilo...
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 77kW, r.v.2015
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
-
- Nováček
- Příspěvky: 174
- Registrován: 16.02.2011 14:30
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
JONI: takhle dobrý, spotřebu budu sanozřejmě upravovat, zatím 4,9l při ujetých 1000km. 

Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
-
- Nováček
- Příspěvky: 174
- Registrován: 16.02.2011 14:30
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Chci se zeptat, jak se Vám při jízdě projevují regenerace, s jakým cca km odstupem se opakují a jak dlouho to pociťujete.
Jezdím denně 120km z toho asi 80km po dálnici a zbytek převážně okruhy.
Přečetl jsem toho tady dost, prosím o skutečné poznatky lidí, kteří řídí auto, které regeneruje.
Pak napíšu já moje poznatky.
Díky všem.
Jezdím denně 120km z toho asi 80km po dálnici a zbytek převážně okruhy.
Přečetl jsem toho tady dost, prosím o skutečné poznatky lidí, kteří řídí auto, které regeneruje.
Pak napíšu já moje poznatky.
Díky všem.
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Neni to trochu OT? Mohlo by tu byt vhodnejsi tema
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 174
- Registrován: 16.02.2011 14:30
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Tak jinak, aby to nebylo OT(i když nevím co to přesně znamená).
Cuká vám auto při regeneracích nebo jenom sníží výkon a nereaguje tak pružně na plynový pedál.
Určitě se tu najdou lidé, kteří DPF měli....než ho odstranili
, tak jestli můžete vložit vaše zkušenosti.
Cuká vám auto při regeneracích nebo jenom sníží výkon a nereaguje tak pružně na plynový pedál.
Určitě se tu najdou lidé, kteří DPF měli....než ho odstranili

Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
- lubkoo
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 19.08.2014 20:10
- Bydliště: Šemša
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
OT znamená mimo témy.
Keď mam regeneráciu motor ma taký dunivý zvuk a reaguje lepšie na plyn je taky živší lebo pri regenerácii sa vstrekuje väčšie množstvo paliva
Keď mam regeneráciu motor ma taký dunivý zvuk a reaguje lepšie na plyn je taky živší lebo pri regenerácii sa vstrekuje väčšie množstvo paliva
Je: Volvo V60 2,0D 100 Kw
Volvo S60 R 220 Kw
Bol: Ford C-max 1,6 TDCi 80Kw 2008 Titanium
Ford focus 1,6 tdci Sport
Volvo S60 R 220 Kw
Bol: Ford C-max 1,6 TDCi 80Kw 2008 Titanium
Ford focus 1,6 tdci Sport
-
- Nováček
- Příspěvky: 86
- Registrován: 09.09.2011 13:11
- Bydliště: 3nec-ko
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Nevíte někdo jak zjistit kód DPF na C-Max 1,6TDCi 80kW,? VIN: WF0EXXGCDE8E60787
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 77kW, r.v.2015
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Tak me to kuprikladu i nekolikrat zdechlo na krizovatce kdyz sem malo pridal. Ten motor mel proste takovej divnej chod, znelo to jak traktor a podle me to hur jelo. Nejhorsi na cele te veci bylo to, ze na parkovisti furt vrcela sahara, pribyvalo nafty v oleji (viditelne) a konec koncu clovek musel furt myslet nato ze 5ti-km trasa po meste s nohou na podlaze muze filtr odrovnat. Bez nej se nic z predeslych veci nekona a navic se da z motoru vytahnout jeste par koni navic.....pepé píše:Tak jinak, aby to nebylo OT(i když nevím co to přesně znamená).
Cuká vám auto při regeneracích nebo jenom sníží výkon a nereaguje tak pružně na plynový pedál.
Určitě se tu najdou lidé, kteří DPF měli....než ho odstranili, tak jestli můžete vložit vaše zkušenosti.
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
-
- Junior
- Příspěvky: 321
- Registrován: 11.09.2012 21:48
- Bydliště: Kladno
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
mám mondeo, klasiku 2,0 103 kW. koupeno při 136000 km, nyní 230000 km, za těch skoro 100000 km jsem nikdy nezaznamenal nic zvláštního, takže pokud u mě regenerace probíhají, tak o nich nevímpepé píše:Chci se zeptat, jak se Vám při jízdě projevují regenerace, s jakým cca km odstupem se opakují a jak dlouho to pociťujete.
Jezdím denně 120km z toho asi 80km po dálnici a zbytek převážně okruhy.
Přečetl jsem toho tady dost, prosím o skutečné poznatky lidí, kteří řídí auto, které regeneruje.
Pak napíšu já moje poznatky.
Díky všem.
PS:filtr na autě je

Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium
05/2018
05/2018
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 108
- Registrován: 03.03.2010 20:14
- Bydliště: Bystřice nad Pernštejnem
- Kontaktovat uživatele:
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Cau chci se zeptat je tady nekdo kdo montuje dpf diky
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 13.12.2012 19:40
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Zdravím všechny, píši sem vzhledem k tomu, že jsem si slíbil sem napsat své zkušenosti, až prodám svůj FFII 1.6 tdci 80kW s dpf, r.v. 2006, protože jsem byl „pravidelným čtenářem“ tohoto fóra a myslím, že to tomuto fóru tak nějak dlužím, tak napíši též pár svých zkušeností, které třeba někomu pomohou. Auto jsem koupil 3 roky staré s cca 70 000 km s dovozem přes známého z Německa, byl jsem 2. majitel, první 2 roky jsem jezdil cca 25 tisíc ročně spíše mimo město (takže jsem dpf neřešil a problémy příliš nezaznamenal – jen sem tam regenerace - při koupi jsem o tom nevěděl a v tu dobu se to ještě do všech dieslů nemontovalo), poté jsme s manželkou koupili ještě malý benzín do města a začal jsem shodou okolností jezdit i méně mimo město (cca 15 tisíc/rok). V cca 120 000 začaly problémy s dpf, auto více žralo (o cca 1-1,5 litru), spadlo do nouzového režimu, vyvolaná regenerace ve Ford servisu samozřejmě víceméně uplně k ničemu (1200 Kč), pomohlo to tak na 500 km, pak to spadlo do nouzáku zase a hlavně to stejně pořád víc žralo. Poté co se mi 2x stalo, že auto začlo regenerovat při předjíždění v kopci, tedy v nejvíce „vhodnou“ dobu, cca 10tis km předtím bylo nutno doplnit adivitum (cca 4-5 tisíc, už nevím jistě), poté se potento čidlo na snímání tlaku před a za dpf (cca 5 tisíc bez práce). Tak jsem se rozhodl na doporučení známého filtr nechat odstranit (9 tisíc). Vůbec jsem nechápal, jak může někdo vypustit na světlo světa „s.h.i.t“, který vás někdy při předjíždění může takto (zbytečně) ohrozit, případně až pojedete třeba k moři, tak spadne do nouzáku (ale to je na jinou diskuzi). Ze své zkušenosti - bylo to před 3 lety a nevím jak teď, ale v tu dobu to rozhodně všude neuměli a já musel nakonec jinam, protože se po odstranění vyskytovaly opakovaně regenerace po cca 500 km, přibýval olej, jak se ředil naftou, svítila kontrolka motoru a člověk slyšel jen výmluvy a výmluvy (v další firmě mi nakonec po dvou návštěvách pomohli - 7 tisíc – šlo „jen“ o softwarovou úpravu – nevím, jak tady můžu a nemůžu dělat pozitivní a negativní reklamu, takže nejmenuji), zajímavé ale bylo, že právě myslím na tomto fóru někdo psal, že mu právě nepomohli tam, kde mně pomohli
) Každopádně po odstranění dpfka se víceméně ihned (100km) „vysr..o“ turbo (což je ale zjevně relativně časté, jak jsem to tak sledoval, údajně někdy i po výměně filtru za nový, takže cena za turbo) a váha vzduchu (4 tisíce). Poté pokračovaly 2 roky s relativně bezproblémovým provozem a nyní cca při 165 000 začaly vstřiky a v tu chvíli jsem se rozhodl, že už toho bylo dost, a auto prodat. Samozřejmě je mi jasné, že za poslední 2 roky jsem s autem jezdil cca 50% město a že to ideálně motoru nedělá, ale auto problémy za poslední 2 roky moc nedělalo (jen destičky, tlumiče vzadu, blbnulo zamykání dveří u řidiče, zatíkání do světla pod střechou mezi řidičem a spolujezdcem), pravidelně jsem jej servisoval, měnil olej, tak jsem to tolik neřešil. Co se týče technické (absolvoval jsem bez dpf dvě, druhou teď v 3/2016) problém nebyl a známé nikde nemám, při prodeji jsem nic nezamlčel, ve smlouvě je, že je dpf venku, kupující povídal, že ví, co dpf je a že mu to je jedno (tak nevím, jak to kde u nás chodí a radši to nechci vědět, ale když vidím ty „kusy šrotu a dýmovnice“, co tu jezdí, tak mi přijde úsměvné, jak někdo někomu káže za odstranění dpf...). Myslím, že to v zásadě není špatný motor, nebýt tohoto dpf kurvítka, měl by člověk o řadu problémů méně a je jasné, že z dpf filtrů na hony daleko táhne lobby automobilek a vůbec je nějaké ekologie nezajímá…
Moje rada pro všechny, kdo by o „dnešním“ dieslu uvažovali a skutečně to nekoupí nové či zánovní a nenajezdí 80% mimo město, aby to vůbec nekupovali nebo se toho zbavili, protože dříve či později to řešit budou muset (a i když se s tím teď dělají všelijaká kouzla, jako repas, čištění, výměny neorigoš filtrů, odstranění a opětovné vrácení atd.), tak co v autě není, se prostě nemůže pos... a na jízdu 50% ve městě se to prostě nehodí. Diskuze o tom, co je a co není ekologické, mi přijde uplně mimo (z tohoto pohledu odstranění dpf vůbec nelituju), jako by se nikdo nepozastavil nad tím, že je s dpf vyšší spotřeba, filtry se musí někde vyrábět, něco se na ně musí použít, nějak se pak musí likvidovat, repasovat, znovu vyrábět…) a co se týče ovzduší a vlivu na zdraví, když je státem posvěcené kuřáctví, kde je již jasně prokázáno, že život zkracuje a vznikají z něj nádory – proč se nezačne u tohohle??? Vždyť když se neúčinně spaluje, tak i dítě ze základky každému poví, že nejde snižovat nedokonale spálené zbytky „dlouhouhlíkatých“ řetězců donekonečna a že prostě pujdou z auta ven (nebo se někde budou ucpávat, ale prostě se úplně nespálí). Osobně mi navíc trochu štve, že když už se někdo u nás chce chovat ekologicky a koupí si auto s nízkými emisemi, než jsou např. potuněné staré 1.9 tdi Oktávky a Passaty (jinak ty motory jsou nesmrtelné), ze kterých se vyvalí dým, když se rozjedou před vámi na semaforu, tak proč nemá ten, kdo si koupí auto s nízkými emisemi, např. úlevu na daních jako v Německu?? Co se týče peněz, které jsem vypsal, že jsem zaplatil, tak až někdo odpoví „si to nekupuj, voe, dyž nemáš na provoz“, tak to je pro případné zájemce, kdo o podobném autu uvažuje, aby viděl, kolik ho to může stát.. Každopádně nyní jsem koupil vzhledem ke svému nájezdu cca 15000 za rok nový „prověřený“ benzín (bez turba) – bohužel už se jich moc dneska nedělá a všude se cpou turba, či turba a tříválce - tak budu doufat, že mi to chvíli vydrží s menšími investicemi, než byl Focus

Moje rada pro všechny, kdo by o „dnešním“ dieslu uvažovali a skutečně to nekoupí nové či zánovní a nenajezdí 80% mimo město, aby to vůbec nekupovali nebo se toho zbavili, protože dříve či později to řešit budou muset (a i když se s tím teď dělají všelijaká kouzla, jako repas, čištění, výměny neorigoš filtrů, odstranění a opětovné vrácení atd.), tak co v autě není, se prostě nemůže pos... a na jízdu 50% ve městě se to prostě nehodí. Diskuze o tom, co je a co není ekologické, mi přijde uplně mimo (z tohoto pohledu odstranění dpf vůbec nelituju), jako by se nikdo nepozastavil nad tím, že je s dpf vyšší spotřeba, filtry se musí někde vyrábět, něco se na ně musí použít, nějak se pak musí likvidovat, repasovat, znovu vyrábět…) a co se týče ovzduší a vlivu na zdraví, když je státem posvěcené kuřáctví, kde je již jasně prokázáno, že život zkracuje a vznikají z něj nádory – proč se nezačne u tohohle??? Vždyť když se neúčinně spaluje, tak i dítě ze základky každému poví, že nejde snižovat nedokonale spálené zbytky „dlouhouhlíkatých“ řetězců donekonečna a že prostě pujdou z auta ven (nebo se někde budou ucpávat, ale prostě se úplně nespálí). Osobně mi navíc trochu štve, že když už se někdo u nás chce chovat ekologicky a koupí si auto s nízkými emisemi, než jsou např. potuněné staré 1.9 tdi Oktávky a Passaty (jinak ty motory jsou nesmrtelné), ze kterých se vyvalí dým, když se rozjedou před vámi na semaforu, tak proč nemá ten, kdo si koupí auto s nízkými emisemi, např. úlevu na daních jako v Německu?? Co se týče peněz, které jsem vypsal, že jsem zaplatil, tak až někdo odpoví „si to nekupuj, voe, dyž nemáš na provoz“, tak to je pro případné zájemce, kdo o podobném autu uvažuje, aby viděl, kolik ho to může stát.. Každopádně nyní jsem koupil vzhledem ke svému nájezdu cca 15000 za rok nový „prověřený“ benzín (bez turba) – bohužel už se jich moc dneska nedělá a všude se cpou turba, či turba a tříválce - tak budu doufat, že mi to chvíli vydrží s menšími investicemi, než byl Focus

- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
ja souhlasim prakticky se vsim. U me podobny prubeh. Jen mam >200t a stale to jezdi suprove... Zda se ze u nekterych aut jeste neresili na stk zkoumani pritomnosti dpf i kdyz po tom meli jit jak slepice po flusu. Mozna jak kde. Jinak bez dpf je fakt, ze ten motor muze dat hodne. Turbo odeslo proc? spatne mazani - zacpana trubicka, cerpadlo, sitko - tj. dlouhe intervaly vymeny oleje?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2752
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Ja to popisoval v jinem vlakne - vymenil jsem dpf pri 155tis. km. Dal Bosal za 8500kc, prace 4500 v autorizaku. Stary DPF jsem prodal za 5000Kc. Takze naklady za tech 140tis.km, co jsem s nim najel jsou 8000Kc. Takze financne je to mnohem levnejsi nez nejake kuchani a mam to bez komplikaci i pro pripadnou kontrolu v cizine nebo na STK. Auto ma ted spotrebu kolem 4,5litru na delsich trasach a regenerace me neotravuji.
Nicmene souhlasim s tim, ze kdyz nekdo jezdi prevazne mesto tak by si moderni diesel porizovat nemel a uz vubec ne s DPF. Tam muze umrit klidne pri polovicnim najezdu. Takze na delsi cesty je DPF bez problemu, do mesta ani nahodou.
Nicmene souhlasim s tim, ze kdyz nekdo jezdi prevazne mesto tak by si moderni diesel porizovat nemel a uz vubec ne s DPF. Tam muze umrit klidne pri polovicnim najezdu. Takze na delsi cesty je DPF bez problemu, do mesta ani nahodou.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host