Perna_81 píše:Sakra, "Francouzi" (auta) mi jsou proti srsti a to mám mít jejich motor??

Jojo, taky ho mám, ale zrovna v dieslech jsou ty HDI na svojí dobu dost nadprůměrný. Úbytek výkonu ve vyšších otáčkách je daleko, daleko později než v TDI, zespodu neznám absolutně pojem "turbodíra". Sakum prásk - je to projevem o dost podobnější benzínu, i když samozřejmě směrem nahoru to slábne, narozdíl od benzínu, ale právě ta měkkost nástupu i ústupu výkonu to moc tradiční kadla-kadláky nepřipomíná, za což jsem mu vděčnej.... samozřejmě, jak tu už bylo mnohokrát psáno, když se diesel začne s.r.át, tak to může být finančně "velmi zajímavé", ale i s tím jsem ho bral a dneska ho mám
moc rád. Ještě řeknu, že do té doby jsem byl zarytej benzíňák. Časy se ale mění, já na něm najel od koupě 13000km a bez jediné chybičky. Zase jsem se rozepsal, ale jen proto, abys měl zase nějaké další info od lidí, kteří už s tím francouzským motorem v autě, které má ve znaku amerického výrobce, vyrobené v jeho evropské divizi v Německu jezdí

...prostě takovej míchanej salát. Mě zrovna tenhle salát ale dost chutná.... uvařili dobře chlapci.

.
A z těch diskuzí - 2.0 HE vs 2.0 TDCi - myslím, že bych nikomu s dvoulitrem neujel. Ale on mě taky ne. Na to jsou ty dva motory až moc podobně výkonný. Horší řidič prohraje v obou, lepší vyhraje taky v obou... Tak tak, už mlčím, čus.
