
Jo mam to teprve v zabehu, pac mam najeto 25000km (ja jsem najel necelych 8tis. Km).
Tak povedz prosím dojmy z tej nafty čo vyhrala test Verva D - je to rozdiel - akustický, pocitový, výkonový???P2M píše:Po Praze si o normálním stylu jízdy můžu nechat jen zdát a aditivem nemíním DPF nijak pokoušet, tankoval jsem jen Shell, pak po testu chvíli ÖMV a pak už jen Benzina Verva D a pokud není, tak Top Q (prostě pouze u pump Benzina Plus, žádný vidlákov apod..) a prostě po 6.0 to jde jen chvilkově, spíše při výletech mimo Prahu. Rozhodně mi to za těch pár korun na 100 km nestojí si hlídat jak moc na to šlapu, tolik s tím zase nenajedu.
Hmm malo by to poznať - ja keď som zobral kedysi Shell Diesel extra bol to rozdiel - ten motor šiel tichšie a trochu ochotnejšie sa "bral" a neskôr Power diesel tiež - tam som mal dojem tichšieho chodu po zopár km - keď som bral do plna z asi 1/4 nádrže.Norbert píše:Benzínu som tankoval 2x pred týždňom v Ríčanech, cena pod 25Kč, rozdiel oproti Shellu som nebádal, ale to snaď ani hneď nejde.
Takže to potom dáva logiku - ak dávaš VIF (v teste mal tuším najlepší príspevok v zvyšovaní cetánového čísla a jeden z najlepších príspevkov k mazivosti) - tak potom je to už iba logický výsledok.Norbert píše:V Nemecku to podľa všetkých informácii bude lepšie. No bežne na SK tankujem klas. Shell + VIf a v ČR Benzínu, takže s VIfom sa to možno vyrovná, ale to môže byť špekulácia. Inak v minulosti ak sa tankoval Shell bez VIF a občas som natankoval V-Power D tak to bolo poznať asi hlavne v kultúre chodu motora.
Přijde mi, že oproti Shell, kterej vlastně nenabízí naprosto nic navíc, jak v podobě V-power D, tak ani klasika D, má motor na Top Q a Verva D takovej měkčí chod, to hlavně a možná spotřeba šla malinko dolů. Každopádně po tom testu mě u Shellu v CZ nikdo neuvidí už. Něco jiného je to v DE, ale tady fakt ne.BobTDCi píše:Tak povedz prosím dojmy z tej nafty čo vyhrala test Verva D - je to rozdiel - akustický, pocitový, výkonový???![]()
No u mňa temer podobne - problémom je, že na slovensku, nepoznám alternatívu - čo by som mal brať.P2M píše:Přijde mi, že oproti Shell, kterej vlastně nenabízí naprosto nic navíc, jak v podobě V-power D, tak ani klasika D, má motor na Top Q a Verva D takovej měkčí chod, to hlavně a možná spotřeba šla malinko dolů. Každopádně po tom testu mě u Shellu v CZ nikdo neuvidí už. Něco jiného je to v DE, ale tady fakt ne.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti