Stránka 9 z 18
Napsal: 01.12.2007 23:12
od zahys
však to já jsem do toho nelil nějakou naftu z traktoru, jezdil jsem jen k shellu. Nejsem blázen chlapi

ale vidím kolem sebe spoustu bláznů co kupujou naftu za 15 korun nebo sami vyšetří naftu, naštěstí to lijou to do starejch fiatů, který klapou jak starej traktor

Napsal: 03.12.2007 20:43
od Jozkablack
Omyl....já naftu kupuju, od jednoho za 20/litr (jezdí na Liazce) A od druhýho 15,- (z bagru)ani omylem ji nestíhám projezdit, takže na to jezdí i zbytek mojí rodiny, což jdou dva starší Escorty a jeden Seat Toledo, ale taky dvě Ochcávky. Jedna strší 2001, ale jedna dvojková 2.0TDi a nemaj ani jedna problem. Jenže Fofo je prostě cíťa na naftu, takže já s nim jezdim k čerpačkám a tankuju draze! Do Fiesty to leju, ale do Fofa se bojim.
Napsal: 03.12.2007 21:07
od Hugo72
Môj názor je taký, že ak kúpiš aj lacnejšiu naftu z overeného zdroja hoci aj z traktora (nie odpúšťanú z výpustného šróbu na dne nádrže - to NIE!!! to je potom o kaloch) filter zachytí všetok bordel /mimo nedaj bože nejakého oleja alebo iného rozpusteného sajrajtu/ malé pevné častice a motor je ochránený.
Na druhej strane ten filter v takomto prípade určite nevydrží toľko km (prefiltrovanej nafty) ako u toho kto čerpá na Shelke a pod.
Na margo tohoto by som však ešte dodal, že švagor robí vo firme, ktorá čistí všetky takéto nádrže a robia ich údržbu. A často vraví ako sú tie nádrže zaje..... a aký bordel tam je.
A teraz si vyberte kde a ako tankovať či už benzín alebo naftu.

Napsal: 03.12.2007 21:24
od pepe123
myslim ze to si nevyberies, ci shell, ci slovnaft, vsade je sajrajt, niekde viac, niekde menej..
snad len jurki ne na tom najhorsie.
Napsal: 03.12.2007 21:43
od zewl
Jozkablack: a co pridavat extra aditivum? Myslis, ze by na "traktorovou" naftu nepomohlo?
Napsal: 03.12.2007 22:23
od killerhammer
MobyDick píše:Já si jízdu užívám

ja si tiez uzivam, rekord mam 13,5 l/100 km na okreskach a vtedy ma focus naozaj bavil. moj ciel je dostat sa na 20, lenze stale mi dost lepi dostat sa na vyssiu uroven jazdy

predsa len je to o skusenostiach, aby sa clovek nezabil
inac prave vo vyssich rychlostiach sa mi zda ze tie diesle dost zdochynaju a preto som na dialnici seeeefo, pokial ma teda nepredbehne niekdo na svetlomodrej vyblyskanej audi S6 ako minule

Napsal: 03.12.2007 22:49
od Jozkablack
Zewl: Nevim a nechce se mi to zkoušet, jenom přece si pak vyčítat následky?? Zapoměl jsem ještě na naftu od otce a ta je ze Zetoru, maj asi kvalitní naftu, protože tankuje ze stejnýho stojanu co super moderní kombajny, nebo traktory co jejich družstvo nakoupilo. A tam by si nedovolily dát nic špatnýho, protože ztratit záruku na několika miliónový hračky jen kvuli nekvalitní naftě, by si netroufly. Jenže ten mi jí zase vysává přímo z traktoru a tam se bojim nečistot. Už mě napadlo že bych častěj měnil palivový filtr a do Fofa to lil, ale pořád jsem se nějak neodhodlal. Škodovky nemaj asi tak náchylný čerpadla a taky to nejsou TDCička, tak bez problémů papkaj. Můj mechanik mě varoval a taky řek že Ochcávky to bez nějakých následků spapkaj, ale do Fofa to nemám lejt. Vlastně když vezu rodině třeba 150litrů nafty cena max. za 20kč, tak skučim a je to jediná chvíle kdy lituju že jsem si nekoupil Ochcávku.
Napsal: 04.12.2007 00:36
od Joose
Se taky přidám ,taky tankuju z barelů za 20,- leju to tam přes sítko a nafta je z normálních pump.
Napsal: 04.12.2007 01:27
od kasi
MobyDick píše:Já si jízdu užívám

každý tomu nějak říká
samo v dobrém smyslu

i já si jí užívám a kochám se ale na druhou stranu zas po městě zas nemůžu dělat takové věci a proto nepřekročím 6l

Napsal: 04.12.2007 06:52
od zewl
Jozkablack píše:....Škodovky nemaj asi tak náchylný čerpadla a taky to nejsou TDCička, tak bez problémů papkaj. Můj mechanik mě varoval a taky řek že Ochcávky to bez nějakých následků spapkaj, ale do Fofa to nemám lejt.
no ale ty nemas common rail dle tveho podpisu

Podle me ty bys tak nachylny motor na horsi naftu mit nemel, TDCi jasne, ale TDDi... Kdesi se to tu rozebiralo (kvalita nafty). Nemyslel nahodou tvuj mechanik prave TDCi? Btw: tvuj strach chapu, taky nevim, jestli bych to tam lil...
Napsal: 04.12.2007 08:46
od omik
Jozkablack píše:Omyl....já naftu kupuju, od jednoho za 20/litr (jezdí na Liazce) A od druhýho 15,- (z bagru)ani omylem ji nestíhám projezdit, takže na to jezdí i zbytek mojí rodiny, což jdou dva starší Escorty a jeden Seat Toledo, ale taky dvě Ochcávky. Jedna strší 2001, ale jedna dvojková 2.0TDi a nemaj ani jedna problem. Jenže Fofo je prostě cíťa na naftu, takže já s nim jezdim k čerpačkám a tankuju draze! Do Fiesty to leju, ale do Fofa se bojim.
ta OII na to ma najazdene kolko? vsak nik nevravi, ze odide hned pri prvej nadrzi

. otazka je vzdy: "stoji to za to riziko?"
Napsal: 04.12.2007 08:49
od omik
podla mna sa ti to zda

, pri 180 ide na to ze ma 80kw relativne zivo za plynom az do 200, tam uz ale skonci

... chcelo by to zmera pruzne zrychlenia zo 140 hore....
Napsal: 04.12.2007 15:51
od Jozkablack
Omik: Koupena před dvěma lety naprosto nová.....jezdí jen na naftu ode mne, nebo od jeho zdroje. Jediný kdy se stavý u čerpačky je když mu dojde nafta v cizině. Najeto za dva roky cca 85.000km. Upozorňoval na to co tam leje i servis kam jezdí na garančky, po konrole mu řekly že je vše naprosto OK.
Zewl: Vim dobře co mám za auto, common raily jsou citlivější na naftu, ale naše čerpadla, taky nejsou zrovna držáky. Takhle to myslel mechanik, řikal že ty čerpadla co jsou v Tddi stojej za houby. Na druhou stranu prej to bylo potvrzený jen u ročníků 1999 a 2000.
Napsal: 04.12.2007 17:07
od zewl
v poho, jak jsem psal, ja bych to tam taky nelil... Do starsich aut typu Fiesta jo, ale Fofo at papka jenom kaviarecek se suncickou

Napsal: 04.12.2007 18:08
od Hugo72
4ZEWL
nemyslím to v zlom no prečítaj si môj príspevok vyššie.

Ani na čerpačke nemáš záruku že dáš fofíkovi "kaviár so šunčičkou"
Preto som z toho pekne zhrozený.
INÉ by bolo čerpať niekde v Nemecku, alebo v Rakúsku. Vraj tam je to o niečom inom. Who knows....
V každom prípade, aby som nebol OT po dlhých rokoch odchovaný na bezíne som presedlal na naftu, pretože ma oslovil dieslový motor v služobnom aute. A maximálna spokojnosť.
