Stránka 9 z 13
Re: Odhlučnenie karosérie
Napsal: 11.02.2008 00:09
od Merdy
To jsem rád, že jsi změnil názor
Nicméně další úpravy budou potřeba

Re: Odhlučnenie karosérie
Napsal: 11.02.2008 06:18
od zirafak
Re: Odhlučnenie karosérie
Napsal: 11.02.2008 07:27
od stigi
Nejak nechapu proc tady mluvite hned o Dynamatu. Jak tu naznacil zirafak, existuje spousta jinych materialu a hlavne cenove odpovidajici zbyvajici zastavbe. Sikadamp 630 je slozenim to same jako Dynamat Extrem, akorat podstatne levnejsi. Samozrejme jsou i jine.
Re: Odhlučnenie karosérie
Napsal: 11.02.2008 09:29
od Merdy
Protože Dynamat je takový etalon v této oblasti.
Ale samozřejmě je to na každém zvlášť, čím si auto vylepí.
Re: Odhlučnenie karosérie
Napsal: 11.02.2008 09:42
od stigi
Etalon ne etalon, je to samozrejme kazdeho vec, ale v tomu odpovidajici cenove/kvalitativni relaci by se mely pohybovat komponenty. Jestli Dynamat chces tak bych sahnul po Xtreme a Original bych vynechal (na uzavreni dveri bych ho urcite nedaval).
Re: Odhlučnenie karosérie
Napsal: 11.02.2008 18:01
od brava
Přesunuto viz.níže killerhammer
Re: Odhlučnenie karosérie
Napsal: 11.02.2008 18:39
od killerhammer
tu som davnejsie otvoril vlakno o drncani v interieri
potom ked drncanie identifikujes a odstranis, plz, napis tam co bol problem a tvoje riesenie, nech ma to vlakno nejaku informacnu hodnotu, dik

.
ten problem co popisujes som mal aj ja. to drncanie z naddveria po case samo prestalo

.
este to poriadne popocuvaj lebo mne drncia na zlej ceste uz iba tie napinace prednych pasov na B-stlpiku, mozno cely horny diel B-stlpika, ktory je zaplastovany.
Re: Odhlučnenie karosérie
Napsal: 03.04.2008 11:57
od Johnny K.
Zdarec chlapi.
Tak jsem si nechal dovézt z Reichu FoFo2-kombi (1.6 74kW, Trend) a musím říct, že z toho hluku v interiéru jsem fakt hodně rozladěný. Hlavně když to porovnám s mým starým kombíkem Escortíkem z '98 (1.6 Zetec 66kW, Ghia). Ten rozdíl k horšímu je opravdu neskutečný (manželka si dokonce myslela, že nám dovozce omylem koupil diesel

). Určitě se na hluku hodně podílí Micheliny, které jsou dost sjeté, jsou tam určitě od uvedení auta do provozu a mají nalétané 42000 km, ale hluk od motoru si nejde splést s hlukem od podvozku. A to jak je 4st slyšet při 100km/h a 5st při 130km/h je fakt špaténka...
Takže díky za každou radu, kterou jste v tomto fóru uvedli. Začnu asi tím tlumícím kobercem pod kapotu
Abych úplně nekřivdil, tak proti otcově Fabii 1.4 a podle toho co říkají někteří známí (majitelé starších vozů) je to ještě pořád "dobré". Ale ve srovnání s Escortem to opravdu není ono...
Jinak se vším ostatním maximální spokojenost.
Btw. nedá se někde sehnat manuálek k FoFo2 v el.podobě? Jsem na tomto fóru nový, tak mne omluvte, pokud je otázka manuálu řešená někde jinde. Momentálně mne trápí ta hlučnost... Díky.
Re: Odhlučnenie karosérie
Napsal: 03.04.2008 12:07
od TripleJay
Re: Odhlučnenie karosérie
Napsal: 03.04.2008 12:08
od mehturt
manual tu je niekde na fore, skus pohladat
Re: Odhlučnenie karosérie
Napsal: 04.04.2008 13:31
od Johnny K.
to TripleJay: Diky moc. Podarilo se...
Re:
Napsal: 19.04.2008 12:24
od Davidson
Musím se přidat také, mám FoFo1. Mě osobně připadá motor hlučný, nejvíc kolem 1000 otáček a pak až do 2000 otáček. Možná je to subjektivní - mé polovičce připadá hlučnost vcelku normální. Dal jsem deku pod kryt motoru, rozdíl jsem moc nepoznal.
Re: Odhlučnenie karosérie
Napsal: 21.04.2008 06:07
od zirafak
lenze toto je o Focuse 2

Re: Odhlučnenie karosérie
Napsal: 21.04.2008 21:06
od Davidson
já vím, ale ve fóru k FoFo 1 jsem nic nenašel, tady jsou o focusu 1 také řeči, tak jsem to dal sem.
Re: Odhlučnenie karosérie
Napsal: 31.05.2008 10:22
od killerhammer