FF3 predFL
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 10.04.2011 13:24
Re: FF3 predFL
-děkuji všem za info-je vidět,že se budu muset poohlédnout někde jinde
- Wolodyjowsski
- Zkušený
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 29.10.2010 20:15
- Kontaktovat uživatele:
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 10.04.2011 13:24
Re: FF3 predFL
Obávám se,že máte pravdu.Hledám už dost dlouho a je to samý podvod.Bude muset můj staroušek FF I. ještě nějakou dobu sloužit.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: FF3 predFL
A tady si koukal? http://www.tipcars.com/ds/voko/index.php?
Jsou to taky většinou ťuknutý a opravovaný,ale nic netajej a snad ukážou i fotky před opravou.Někdo z místních členů má taky auto odtud a je spokojenej.
Jsou to taky většinou ťuknutý a opravovaný,ale nic netajej a snad ukážou i fotky před opravou.Někdo z místních členů má taky auto odtud a je spokojenej.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6810
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: FF3 predFL
Já mám voko 

Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: FF3 predFL
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 10.04.2011 13:24
Re: FF3 predFL
Foki-díky moc za dobrou nabídku,ale já bych raději zůstal u klasické atmosféry.
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2984
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: FF3 predFL
jazdil som v bmaxe 1.0 74kW a ked som sa s tym naucil jazdit, tak ma to vobec neurazalo 
takze tento vykonnejsi by mohol byt ok.
v porovnani s ff1 a ff2 1.6i 74kW to slo podobne..a co si budeme hovorit, na bezne jazdenie je turbo celkom prijemne.
aj ked nejakym pochybnostiam a predsudkom plne rozumiem a chapem

takze tento vykonnejsi by mohol byt ok.
v porovnani s ff1 a ff2 1.6i 74kW to slo podobne..a co si budeme hovorit, na bezne jazdenie je turbo celkom prijemne.
aj ked nejakym pochybnostiam a predsudkom plne rozumiem a chapem

Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: FF3 predFL
Mel bych 2012 16 92kw najeto kolem 100tkm champions vybava cena cca 300t kc pripade zajmu vice info.pres sz
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 08.06.2011 11:37
- Bydliště: Plzeň
FF3 predFL
Po asi tydenim studovani clanku a for o ojetinach a ceniku novych jsem dospel k nazoru, ze kupovat ojetinu v cenove relaci 300k se nevyplati (pokud to neni 1000% jistota napr. v rodine). Cenikova cena 1.6 atmo je 341k, 1.0EB 351k. K EB je ted 10k sleva. Muj tchan navic dostal na TDCi u Charouze 14%. Vsadim se, ze 10% sleva, kterou si vyhada kazdy. Ano, nebude to titanium, ktere vam bude soused zavidet, ale o to asi nejde ne? Co se tyka 1.0EB a 1.5EB, pro toho, kdo na silnici nezavodi, je ta 1.0 ekonomicnejsi volba, uz jen kvuli cene za pojistky a min o litr nizsi spotrebe pri "bezne" jizde. Takze za me, nez ojetinu za 300k, tak funglovku za 310k.
Edit: neni to reakce na fokiho nabidku. Je to nazor na celou doskuzi v tomto vlakne.
Edit: neni to reakce na fokiho nabidku. Je to nazor na celou doskuzi v tomto vlakne.
Ford Focus II po FL, 1.8 TDCi 115k, r.v. 2009, puvodem frantik
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13510
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: FF3 predFL
Poistku seriem. Spotreba do 9l je v poriadku. Chromove listy a podobne blbosti nepotrebujem. Skor funkcnu vybavu (klima, vyhrev okna, 4x el okna, park senzory, tempomat...). Len keby za tu 1.5 nebol taky priplatok
(Ano, plyn mavam na podlahe a otackomer lieta do pravej polovice
)
Suhlasim s tebou. Tych 10-20% z ceny za istotu, ze mam nove auto, je v poriadku. Aj ked to nema vsetky blbosticky. Zaroven ho pri nepriestrelnej historii o par rokov aj lepsie predas.

(Ano, plyn mavam na podlahe a otackomer lieta do pravej polovice

Suhlasim s tebou. Tych 10-20% z ceny za istotu, ze mam nove auto, je v poriadku. Aj ked to nema vsetky blbosticky. Zaroven ho pri nepriestrelnej historii o par rokov aj lepsie predas.
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: FF3 predFL
Já bych měl u koupě nového vozu dost smíšené pocity z toho, že si jsem schopen za dejme tomu 350 tisíc koupit pouze chudáka s 1.0 tříválcem. Měl bych z toho pocit, že se mnou někdo slušně vy.....
Na druhou stranu, nemám momentálně nastavené myšlení tak, že bych chtěl dát za ojeté auto víc jak 250 tisíc.
Takže z toho vyplývá, nevymýšlím blbosti, když na to nemám. A jedna z těch blbostí je, koupit holobyt, ale hlavně že nový. Tohle je asi běžná praxe v autosalonu Dacie atd. ,ale u fordu mi to přijde škoda. Asi bych se snažil se vnitřně přesvědčit, že opravdu potřebuju 1.5 v titánku.
Na druhou stranu, nemám momentálně nastavené myšlení tak, že bych chtěl dát za ojeté auto víc jak 250 tisíc.
Takže z toho vyplývá, nevymýšlím blbosti, když na to nemám. A jedna z těch blbostí je, koupit holobyt, ale hlavně že nový. Tohle je asi běžná praxe v autosalonu Dacie atd. ,ale u fordu mi to přijde škoda. Asi bych se snažil se vnitřně přesvědčit, že opravdu potřebuju 1.5 v titánku.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13510
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: FF3 predFL
Praveze u Dacie mas za 12t € plnu vybavu aj s navigaciou. U Forda si na zaklade. Samozrejme, kvalita je inde. Druha otazka je, ci to za to stoji...
Auta sa dnes robia ako spotrebaky. Nevydrzia uz 20 rokov. Podla toho treba rozmyslat pri kupe jazdenky. 10 rocne jazdene by som urcite nekupil.
Auta sa dnes robia ako spotrebaky. Nevydrzia uz 20 rokov. Podla toho treba rozmyslat pri kupe jazdenky. 10 rocne jazdene by som urcite nekupil.
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: FF3 predFL
Ano, to se říká, že už to není jako dřív. Ale ukaž mi na 20 let staré auto, které jezdilo denně, nebylo někde zatavené do fólie v klimatizované garáži, které bude dnes držet pohromadě.
Podle mě se jen změnilo to, že 20 let staré auto bude mít funkční motor, ale jinak bude už sotva držet pohromadě. Dnešní auto bude za 20 let vypadat opticky skvěle, ale budou na něm nutné investice na pohonu převyšující hodnotu auta. Osobně nevím co je lepší, jestli pojízdný vrak nebo nepojízdnou leštěnku
Vycházím ze zkušenosti se svým bývalým escortem, kterého jsem kupoval devítiletého, měl jsem ho 5 let, prodal a dodnes ho vídám jezdit, bude mu letos 18 let. Zvenku vypadá otřesně, ale ten zetec by snad jezdil, i kdyby jinak z auta zbyla půlka.
Podle mě se jen změnilo to, že 20 let staré auto bude mít funkční motor, ale jinak bude už sotva držet pohromadě. Dnešní auto bude za 20 let vypadat opticky skvěle, ale budou na něm nutné investice na pohonu převyšující hodnotu auta. Osobně nevím co je lepší, jestli pojízdný vrak nebo nepojízdnou leštěnku

Vycházím ze zkušenosti se svým bývalým escortem, kterého jsem kupoval devítiletého, měl jsem ho 5 let, prodal a dodnes ho vídám jezdit, bude mu letos 18 let. Zvenku vypadá otřesně, ale ten zetec by snad jezdil, i kdyby jinak z auta zbyla půlka.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13510
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: FF3 predFL
Jedno 16 rocne mam tu pod oknom. Sice nejazdilo doslova denne. Pouzivalo sa normalne. Hrdzu sice musim potlacat, motor by este nabehal. To mas pravdu.enjoy píše:Ano, to se říká, že už to není jako dřív. Ale ukaž mi na 20 let staré auto, které jezdilo denně, nebylo někde zatavené do fólie v klimatizované garáži, které bude dnes držet pohromadě.
Len tie dnesne auta su v tomto lepsie vyladene. Serie sa to vsetko postupne, rovnako. Uz motor neprezije karoseriu, rozpadava sa to naraz. A s protikoroznou ochranou je to horsie. Tiez "vdaka" ekologickym farbam.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů