Stránka 9 z 10

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Napsal: 11.11.2014 19:28
od stano.
Cena aditiva :dih:

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Napsal: 11.11.2014 21:00
od V12
3800 CzK na 60k km nie je az tak terorizujuca, je to iba cca 6 CzK na 100 km.

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Napsal: 11.11.2014 21:56
od stano.
Dalsia radost naftaku.
Aditivum sa da zohnat lacnejsie. Pochybujem, ze to servis tak nerobi.

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Napsal: 12.11.2014 14:17
od b-a-r-n-y
Na dílech, tedy i aditivu mají určitě 100% rabat. Nedělám si jiné iluze. Za práci je pravda, že si mnoho neřekli, to bylo milé překvapení. Akorát ta prvotní diagnostika - řekl jsem jim vše, co si pak sami také zjistili, jen si to nechají hezky zaplatit no - za 3 minuty práce. :)

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Napsal: 12.11.2014 14:41
od stano.
Polozku za diagnostiku platis stale. To mas minimalnu taxu. Ako nastupne v taxikoch. Alebo u sukromneho zubara 30Eur, len ze ta pozdravi vo dverach.

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Napsal: 12.11.2014 14:54
od smoula
30 EUR? Ty kokot :blee: + dalších 50 EUR za plombu :mrgreen:

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Napsal: 12.11.2014 15:31
od Slid
Kdyz to meli tak rychle hotove, tak asi dlouho nadobu nehledali, takze byla :D

Napsal: 12.11.2014 17:10
od vita_k
Jasně mě zajímá jestli ji našel barny :-)

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Napsal: 23.09.2015 10:49
od b-a-r-n-y
Tak po nějaké době tu máme pokračování tohoto nekonečného příběhu jménem FOCUS 2.0 tdci. Auto začalo opět zlobit, padat zase jakoby do nouzáku, citelně zacukávat při konstantních otáčkách (např. při 50ce ve vesnici nebo při 90ce mimo vesnici). S chybou turba jsem se objednal do turbosportu. Tam mi turbo vymontovali, vyčistili, proměřili, turbo zcela v pořádku, ale auto stále pořádně nejelo. Zjistilo se, že byl zacpanej DPF - provedlo se tedy mechanické odstranění vnitřku DPF, mechanická úprava pro rozdíl tlaku, namontování zpět, diagnostika, vše OK, bez chyb. Problémy s turbem prý souvisely s ucpaným DPF. Výsledek - auto začalo opět jezdit dobře, ale stále jakoby cuká na konstantní otáčky. :( následovala diagnostika - prý "pomalá" váha vzduchu. Koupil jsem tedy novou váhu, namontoval, opět diagnostika - nyní prý super, váha v pořádku. Turbo tlačí až 2500 nějaký jednotek, což je prý až až dle mechanika. Jenže dnes jedu do práce, auto začne trošku víc zacukávat a najednou se rozsvítí kontrolka motoru na přístrojovce a přestane táhnout - diagnostika - a chyba PCM DTC P2263-E1, což je zase chyba turba. :wallbash: Turbo ale bylo před 14ti dny na kontrole a je v pořádku. Já už se z toho vážně zblázním! :( Už nevím po čem jít, co ještě tam krucinál může zlobit? :( Máte prosím někdo nějakou radu, co by to ještě mohlo být? Nebo nejlépe přímou zkušenost s tímto? Vážně nevím, co může způsobovat to cukání, protože tipuji, že ta chyba turba je už jen samotný důsledek, ale zřejmě ne příčina. Moc díky!!

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Napsal: 27.09.2015 13:16
od V12
Ked chces mat klud, oprav to jednoducho - vymen tie kachle za benzinak. Ja som to urobil a nelutujem.
Ked tam mas vykuchany DPF, moze to byt problem zbabranej upravy software v RJ. Takisto to moze robit aj vylagrovany pohon klapky bypassu turba.

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Napsal: 29.09.2015 09:33
od b-a-r-n-y
Ten DPF je vykuchán mechanicky a žádná úprava řídící jednotky se nedělala, nebylo třeba. Udělali jsme v DPF takovou mechanickou úpravu, aby senzor rozdílu tlaku vyhodnotil nějaký minimální rozdíl, tedy si jednotka myslí, že je DPF v pořádku a čistej, protože vyhodnotí nějaký malý rozdíl tlaku. Chybu díky špatné úpravě jednotky tedy můžu vyloučit.

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Napsal: 29.09.2015 09:44
od stano.
Kilometrova regeneracia prebieha aj tak, nie? A neocakava jednotka, ze pocas nej musi diferencny tlak klesat?

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Napsal: 29.09.2015 11:08
od b-a-r-n-y
Regenerace softwarově vypnuta není, tedy asi ano, může se teoreticky stát, že může probíhat. Druhá otázka je, zda se vůbec někdy spustí, protože si jednotka stále myslí, že je filtr čistej. Diferenční tlak je totiž stále maličkej, minimální. Další věc je ta, že mi automechanik tvrdí, že se regenerace de facto skoro nespustí, protože běžným provozem člověk není schopen podmínek dosáhnout. Zatím s tím mám najeto cca 1000km a žádná chyba, toto nezlobí.

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Napsal: 29.09.2015 12:54
od stano.
Tomu mechanikovi by som nedal do ruky ani kolobezku.
A teda normalne auto kedy regeneruje? Ked sa tie podmienky nedaju dosiahnut? :dih:

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Napsal: 29.09.2015 13:40
od b-a-r-n-y
Tam musí být tuším splněny určité podmínky, aby regenerace proběhla, ne? I ve Fordu přímo mi říkali, že snad musí být dosažena určitá teplota DPF (je tam teplotní čidlo), musí být motor na více jak 3000 otáčkách a jet tak po určitou dobu (cca 20min?). Dokonce i ve Fordu mi říkali, že dosáhnout této "pravidelné" regenerace DPF je dost složité (až téměř nemožné) při běžném provozu, pokud člověk nejezdí po dálnici. Tolik informace, co jsem dostal. :) Kde je pravda, nevím.