Stránka 80 z 97
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 03.09.2011 14:10
od MK2
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 03.09.2011 18:58
od el_Barto
bud origo ford nebo texaco dela primo s fordi specifikaci a jinak kdyz nebudes slepy je tu ohromne tema o olejich kde to je shrnute do jednoho prvniho prispevku ...
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 04.09.2011 12:30
od Mudr.Hematolog
Bakster píše:Ahoj, mam motor 1,6 16V 74KW ve FF 2 kombi rok 2008, zajímalo by mě, při kolika tis. Km mam vyměnit rozvody (řemen + kladku) a jestli se musí měnit i vodní pumpa. ve Fordu mi řekli, že to mam vyměnit cca ve 160ti tis.Km, ale to mi přijde nějak moc. nyní mám cca 107tis
presne tak ako pisu chlapci predomnou.....ani nerozmyslaj nad tym, ze nechas povodnu pumpu.... ta ma tiez svoju zivotnost a platit 2x po par tisic km je nelogicke.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 05.09.2011 12:34
od V12
Zivotnost pumpy je obcas este menej, dokonca menej ako 40 tisic (Toyota Aygo)...
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 05.09.2011 12:41
od masky
O životnosti pumpy bych mohl vyprávět. Mám 53tis. (nestočeno) a pumpa už dosloužila.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 05.09.2011 14:20
od Nepér
Jak se projevuje ta pumpa? Povrzává? Teče?
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 05.09.2011 14:24
od masky
Moje pumpa tekla. Nevím zda nešlo jen onějaké těsnění nebo něco, vyměnil jsem jí radši a tím i komplet rozvody. Každopádně rozvody by se stejně za 2roky dělali, tak jsem to zfouknul všechno rázem.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 06.09.2011 07:09
od V12
Takze Hematolog asi nie je jediny nestastnik s pumpou menenou po 63k km...
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 06.09.2011 07:17
od masky
Tak tak, a ještě k tomu přidávám čerpadlo serva

za poslední měsíc je auto víc v servisu než na silnicích

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 06.09.2011 10:12
od Nepér
No, mě tam na volnoběh něco povrzává a nevím co. Připadá mi to jako nějaký ložisko ale stetoskopickou metodu s dřevěnou tyčkou jsem to ještě nezkoušel přesně lokalizovat. A to servo se projevuje jak?

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 06.09.2011 13:36
od V12
masky píše:...za poslední měsíc je auto víc v servisu než na silnicích

Najvyssi cas poslat ho k certu.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 06.09.2011 13:39
od masky
No taky jsem si řikal, ale nastrkali jsme teď dost peněz do oprav a při těch cenách, který bych za to dneska dostal to dáme do kupy a budem doufat, že se nic dalšího většího neobjeví. Aspoň nějakou dobu....a další důvod jsou plánované výdaje na nové bydlení. Jinak bych ho prodal a šel do nějaký novoty

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 07.09.2011 09:47
od V12
Tak dufaj. Drzim palce, aby Ti to uz jazdilo bez navstev servisu.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 07.09.2011 09:49
od masky
Díky, snad...každopádně minimálně ještě jedna mě příští týden čeká. odešla mi lambda, ale nevím jaká

ještě, že tam jsou "jen" čtyři.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 07.09.2011 11:19
od Nicco
Mas 53tis a uz riesis pumpu, servo a lambdu?
Cerpadlo serva zacalo tiect alebo bolo hlucne alebo uplne odislo? U mna je trochu pocut do jednej strany pri malych rychlostiach.