1,8 92kw
- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: 1,8 92kw
Ja by som lpg nechcel (ani E85). Zbytocne obmedzenia - jednak podzemne garaze a za dalsie miesto v kufri.
- Dzefer
- Zkušený
- Příspěvky: 1831
- Registrován: 26.03.2008 15:42
- Bydliště: Bratislava
Re: 1,8 92kw
ja by som zase LPG bral, minule auto som mal na LPG a bola to krasa. Niekde tu na fore som videl, ze ta mala rezerva sa da krasne nastojaka umiestnit v kufri a tak vlastne zabera dost malo miesta. Podzemne garaze maju vzdy aj vonkajsiu alternativu a jazdit za polovicu, to by slo 

- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: 1,8 92kw
ved "proti gustu...." 

-
- Nováček
- Příspěvky: 189
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Pezinok
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,8 92kw
Anndy, Dzefer: Chcem sa spytat, ci ste potom nejako poriesili to skapinanie motora (resp. velky pokles otacok) po prvom nastartovani. Robi to este niekomu okrem teba a Dzefera? Tato motorizacia sa mi pozdava a preto ma to zaujima.
Focus 5D, 2.0 Duratec, Ghia, Chill metla
Bol : Focus II, 5dv., 1.6 TDCi, 05/06, Jeans
Bol : Focus II, 5dv., 1.6 TDCi, 05/06, Jeans
- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: 1,8 92kw
No, mne to nejako prestalo. Proste to nerobi. Uz dokonca aj zabudam "protiopatrenie", t.j. na volnobeh so spojkou stlacenou 1x vytocit otacky nad cca 2tis. To pomohlo vzdy.
Jedine mi ostal zvyk, nastartovat a par sekund (10?) nechat motor na volnobeh bezat.
Teraz mi napadlo, ze minule som skusal hned po nastartovani pridat plyn a nic - otacky sice na zaciatku poklesli ale len tak mozno o 50ot., proste nebadatelny pokles rucicky...
Nechapem.
Inak k tomu motoru - teraz som cez vikend nabehal okolo 700km po vsetkych cestach (dialnica, donovaly hore-dole - bb-rk, demanovska dolina, okresky v okoli ruzomberka, mikulasa, atd.) a som coraz spokojnejsi. Nocna jazda z BB do RK cez donovaly - krasa, krasa. Akurat prsalo a teplota bolo okolo 2°C
- cize zuzo pre letne pneu to nebolo.
Celkovo motor sa mi viac paci pri vyssom vykone - tak od 3tis. otacok vyssie ako od 3 tis. nizsie. Tam mam pocit, ze je menej kultivovany a obcas ma prekvapia jemne vibracie.
Ale jazda od 4 tis. vyssie je super, zvuk, aj nejake to zrychlenie...
Jedine mi ostal zvyk, nastartovat a par sekund (10?) nechat motor na volnobeh bezat.
Teraz mi napadlo, ze minule som skusal hned po nastartovani pridat plyn a nic - otacky sice na zaciatku poklesli ale len tak mozno o 50ot., proste nebadatelny pokles rucicky...
Nechapem.
Inak k tomu motoru - teraz som cez vikend nabehal okolo 700km po vsetkych cestach (dialnica, donovaly hore-dole - bb-rk, demanovska dolina, okresky v okoli ruzomberka, mikulasa, atd.) a som coraz spokojnejsi. Nocna jazda z BB do RK cez donovaly - krasa, krasa. Akurat prsalo a teplota bolo okolo 2°C

Celkovo motor sa mi viac paci pri vyssom vykone - tak od 3tis. otacok vyssie ako od 3 tis. nizsie. Tam mam pocit, ze je menej kultivovany a obcas ma prekvapia jemne vibracie.
Ale jazda od 4 tis. vyssie je super, zvuk, aj nejake to zrychlenie...
- bee
- Zkušený
- Příspěvky: 1261
- Registrován: 31.03.2008 11:28
- Bydliště: F, DE
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,8 92kw
S tym sa da len suhlasit
Mne to samo nikdy nekapalo.

Mne to samo nikdy nekapalo.
- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: 1,8 92kw
Jo a este dodam, ze ten motor je velmi citlivy na plyn - z hladiska spotreby. To asi kazdy benzin. Ale rovnaka dynamika jazdy a rozdielny pristup k plynu moze byt rozdiel aj 1,5l / 100km v spotrebe pripadne viac.
- Dzefer
- Zkušený
- Příspěvky: 1831
- Registrován: 26.03.2008 15:42
- Bydliště: Bratislava
Re: 1,8 92kw
mne to robi stale, ale suhlasim s Andym, ze staci motor nechat 10sec po nastartovani na volnobeh a je to v poriadku. Je to divne, ine auta to nerobia.tchifla píše:Anndy, Dzefer: Chcem sa spytat, ci ste potom nejako poriesili to skapinanie motora (resp. velky pokles otacok) po prvom nastartovani. Robi to este niekomu okrem teba a Dzefera? Tato motorizacia sa mi pozdava a preto ma to zaujima.
-
- Test driver
- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: 1,8 92kw
dzefer...ty si jazdil vsetky ine auta
robia to za studena aj ine,to mi ver.




- Dzefer
- Zkušený
- Příspěvky: 1831
- Registrován: 26.03.2008 15:42
- Bydliště: Bratislava
Re: 1,8 92kw
zirafak, vsetky ine som nejazdil, ale namatkou niektore, na ktorych som odjazdil aspon niekolko tisic km a ktore to nerobia: felicia, passat, touareg.
Kym bol focus uplne novy, nerobil to, urcite by som si to vsimol, tak ako by som si to vsimol na inych autach a ako to registrujem teraz na focuse.
nie ze by to bol nejaky extra problem, ved pockat 10sec po nastartovani sa da, ale je to nieco, co ma prekvapuje na novom aute
Kym bol focus uplne novy, nerobil to, urcite by som si to vsimol, tak ako by som si to vsimol na inych autach a ako to registrujem teraz na focuse.
nie ze by to bol nejaky extra problem, ved pockat 10sec po nastartovani sa da, ale je to nieco, co ma prekvapuje na novom aute
- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: 1,8 92kw
Mna tiez zopar veci prekvapuje na motore (aj inde) - najma jeho nekultivovanost v nizsich otackach (3tis. a nizsie). Je to len niekedy (mozno furt zabeh, resp. uvidim po vymene oleja) najma pri plnej zatazi to robi. Zvykam si ale aj moja uboha 1,2 htp bola kultivovanejsia z hladiska vibracii (teda ak neratam volnobeh). Ale nad 4tis. ot. ide motor pekne, skoda, ze sa tak neda jazdit furt
hehe.
Nakoniec si ale poviem, ze kua vsetko nieco stoji a ford stal pomerne malo, takze mu to odpustam
.
Ale su aj pozitivne stranky a tie zatial prevazuju a silne sa zvysuju. Tak dufam, ze to vydrzi este par rokov...
.

Nakoniec si ale poviem, ze kua vsetko nieco stoji a ford stal pomerne malo, takze mu to odpustam

Ale su aj pozitivne stranky a tie zatial prevazuju a silne sa zvysuju. Tak dufam, ze to vydrzi este par rokov...

- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: 1,8 92kw
1.2 htp kultivovanejsia ako 1.8?
kazdy slabsi motor je potom pre teba kultivovanejsi ako silny
v recenziach sa casto pise, ze "zamatovy chod sestvalca"
na to by si co povedal?
vies ako ten motor buraca?
(pozn. ja viem, ze uplne inak ako traktor
)
kazdy slabsi motor je potom pre teba kultivovanejsi ako silny

v recenziach sa casto pise, ze "zamatovy chod sestvalca"
na to by si co povedal?

vies ako ten motor buraca?

(pozn. ja viem, ze uplne inak ako traktor

- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: 1,8 92kw
KH: Mno napr. atm. 3.0l sestvalec s cca 140kw, ma urcite hladsi chod ako 1,2, to je jasne. A zvuk je niekde inde. Ale z hladiska vibracii, boli na tom rovnako (myslim vibracie pri pridavani plynu - proste neboli ziadne, nie na volnobeh - tam htp je dost zle, to je jasne).
Avsak ja som to myslel z hladiska vibracii - proste ked na mojej 1,8 pridavam plyn v pasme 1500 - 3000 ot. tak proste obcas na plyn. pedal, ci na rucicke otacok vidim ako motor si zavibruje - proste nejde hladko do otacok, ale tak sa "zadrhava" Podobny pocit ako ked na snehu presmykuju kolesa - ale len tak pol otacky vzdy. Alebo obcas - napr. na 2-ke ak mam cca 2800 ot. a potrebujem pridat, zosliapnem plyn na podlahu a motor zacne chvilku tahat a potom ako keby mal nieco podobne "turbodiere" - proste sa zastavi na par stotin v otackach a znova sa rozbehne. Ja tomu nehovorim kultivovanost. Nie je to silne, ale ja to citim v nohe a niekedy aj volante a obcas mi to kazi dojem. Bee tvrdil, ze on to pocituje rovnako, podobne vibracie som nasiel aj u dzefera, takze to asi bude vlastnost. HTP netahala, to je pravda ale do otacok sla krasne (aspon 47kw verzia) a rychlo (aj ked bez naleziteho efektu). Ani ine motory, s ktorymi mam par tisic kam abehanych toto nerobili (vid 6-valec v prvom odstavci - nissan maxima).
Co sa tyka hlucnosti a podobne, to nehodnotim negativne.
Avsak ja som to myslel z hladiska vibracii - proste ked na mojej 1,8 pridavam plyn v pasme 1500 - 3000 ot. tak proste obcas na plyn. pedal, ci na rucicke otacok vidim ako motor si zavibruje - proste nejde hladko do otacok, ale tak sa "zadrhava" Podobny pocit ako ked na snehu presmykuju kolesa - ale len tak pol otacky vzdy. Alebo obcas - napr. na 2-ke ak mam cca 2800 ot. a potrebujem pridat, zosliapnem plyn na podlahu a motor zacne chvilku tahat a potom ako keby mal nieco podobne "turbodiere" - proste sa zastavi na par stotin v otackach a znova sa rozbehne. Ja tomu nehovorim kultivovanost. Nie je to silne, ale ja to citim v nohe a niekedy aj volante a obcas mi to kazi dojem. Bee tvrdil, ze on to pocituje rovnako, podobne vibracie som nasiel aj u dzefera, takze to asi bude vlastnost. HTP netahala, to je pravda ale do otacok sla krasne (aspon 47kw verzia) a rychlo (aj ked bez naleziteho efektu). Ani ine motory, s ktorymi mam par tisic kam abehanych toto nerobili (vid 6-valec v prvom odstavci - nissan maxima).
Co sa tyka hlucnosti a podobne, to nehodnotim negativne.
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: 1,8 92kw
nerozumiem, 1.8 hladka atmosfera
my co mame 1.6 ti-vct mame dieru nad 3000, pretoze tam zacina fungovat elektronika
proste ak ti ta stara 1.8 nie je dostatocne hladka, tak potom neviem ake dalsie auto a motor si kupis
btw. nove downsizovane 1.4 turbo benziny, skus si ist zajazdit a potom porovnaj
tam uvidis do akej riti sme dospeli

my co mame 1.6 ti-vct mame dieru nad 3000, pretoze tam zacina fungovat elektronika

proste ak ti ta stara 1.8 nie je dostatocne hladka, tak potom neviem ake dalsie auto a motor si kupis

btw. nove downsizovane 1.4 turbo benziny, skus si ist zajazdit a potom porovnaj

tam uvidis do akej riti sme dospeli



- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: 1,8 92kw
No ved praveze atm., ziadne turbo ta moja 1,8. Proste stlacis plyn a cakas, ze rucicka otackomara/motor rovnomerne (ci uz rovnomerne zrychlene/spomalene alebo konstantne rovnomerne) zacne stupat a si prekvapeny, ze to tak nie je. Zacne zatah, potom sa ako keby motor na chvilu zastavil v danych otackach a potom pokracuje dalej. nechapem - to je cele. Ja to volam vibracie, bo to citim aj v pedale a vidim na rucicke - ako keby vibrovala namiesto stupania. Nie je to uplne vyrazne, ale nevsimnut si to podla mna nejde.
Ale cena to zachranuje
. Takze ako hovorim, zatial som ovela viac spokojnejsi ako nespokojny. Toto su len detaily, ktore ma prekvapili nevsimol som si ich.
Ale cena to zachranuje

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů