1,8 92kw

Odpovědět
Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od Anndy » 03.10.2008 09:25

Ja by som lpg nechcel (ani E85). Zbytocne obmedzenia - jednak podzemne garaze a za dalsie miesto v kufri.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
Dzefer
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1831
Registrován: 26.03.2008 15:42
Bydliště: Bratislava

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od Dzefer » 03.10.2008 09:34

ja by som zase LPG bral, minule auto som mal na LPG a bola to krasa. Niekde tu na fore som videl, ze ta mala rezerva sa da krasne nastojaka umiestnit v kufri a tak vlastne zabera dost malo miesta. Podzemne garaze maju vzdy aj vonkajsiu alternativu a jazdit za polovicu, to by slo :lol:

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od Anndy » 03.10.2008 09:47

ved "proti gustu...." :)
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

tchifla
Nováček
Nováček
Příspěvky: 189
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Pezinok
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od tchifla » 06.10.2008 18:52

Anndy, Dzefer: Chcem sa spytat, ci ste potom nejako poriesili to skapinanie motora (resp. velky pokles otacok) po prvom nastartovani. Robi to este niekomu okrem teba a Dzefera? Tato motorizacia sa mi pozdava a preto ma to zaujima.
Focus 5D, 2.0 Duratec, Ghia, Chill metla
Bol : Focus II, 5dv., 1.6 TDCi, 05/06, Jeans

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od Anndy » 06.10.2008 21:24

No, mne to nejako prestalo. Proste to nerobi. Uz dokonca aj zabudam "protiopatrenie", t.j. na volnobeh so spojkou stlacenou 1x vytocit otacky nad cca 2tis. To pomohlo vzdy.
Jedine mi ostal zvyk, nastartovat a par sekund (10?) nechat motor na volnobeh bezat.

Teraz mi napadlo, ze minule som skusal hned po nastartovani pridat plyn a nic - otacky sice na zaciatku poklesli ale len tak mozno o 50ot., proste nebadatelny pokles rucicky...

Nechapem.

Inak k tomu motoru - teraz som cez vikend nabehal okolo 700km po vsetkych cestach (dialnica, donovaly hore-dole - bb-rk, demanovska dolina, okresky v okoli ruzomberka, mikulasa, atd.) a som coraz spokojnejsi. Nocna jazda z BB do RK cez donovaly - krasa, krasa. Akurat prsalo a teplota bolo okolo 2°C :( - cize zuzo pre letne pneu to nebolo.

Celkovo motor sa mi viac paci pri vyssom vykone - tak od 3tis. otacok vyssie ako od 3 tis. nizsie. Tam mam pocit, ze je menej kultivovany a obcas ma prekvapia jemne vibracie.

Ale jazda od 4 tis. vyssie je super, zvuk, aj nejake to zrychlenie...
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od bee » 06.10.2008 23:26

S tym sa da len suhlasit :mrgreen:
Mne to samo nikdy nekapalo.

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od Anndy » 07.10.2008 10:24

Jo a este dodam, ze ten motor je velmi citlivy na plyn - z hladiska spotreby. To asi kazdy benzin. Ale rovnaka dynamika jazdy a rozdielny pristup k plynu moze byt rozdiel aj 1,5l / 100km v spotrebe pripadne viac.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
Dzefer
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1831
Registrován: 26.03.2008 15:42
Bydliště: Bratislava

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od Dzefer » 07.10.2008 13:21

tchifla píše:Anndy, Dzefer: Chcem sa spytat, ci ste potom nejako poriesili to skapinanie motora (resp. velky pokles otacok) po prvom nastartovani. Robi to este niekomu okrem teba a Dzefera? Tato motorizacia sa mi pozdava a preto ma to zaujima.
mne to robi stale, ale suhlasim s Andym, ze staci motor nechat 10sec po nastartovani na volnobeh a je to v poriadku. Je to divne, ine auta to nerobia.

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od zirafak » 07.10.2008 13:33

dzefer...ty si jazdil vsetky ine auta :?: robia to za studena aj ine,to mi ver. :idea: :wink:

Uživatelský avatar
Dzefer
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1831
Registrován: 26.03.2008 15:42
Bydliště: Bratislava

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od Dzefer » 07.10.2008 14:18

zirafak, vsetky ine som nejazdil, ale namatkou niektore, na ktorych som odjazdil aspon niekolko tisic km a ktore to nerobia: felicia, passat, touareg.
Kym bol focus uplne novy, nerobil to, urcite by som si to vsimol, tak ako by som si to vsimol na inych autach a ako to registrujem teraz na focuse.
nie ze by to bol nejaky extra problem, ved pockat 10sec po nastartovani sa da, ale je to nieco, co ma prekvapuje na novom aute

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od Anndy » 07.10.2008 14:25

Mna tiez zopar veci prekvapuje na motore (aj inde) - najma jeho nekultivovanost v nizsich otackach (3tis. a nizsie). Je to len niekedy (mozno furt zabeh, resp. uvidim po vymene oleja) najma pri plnej zatazi to robi. Zvykam si ale aj moja uboha 1,2 htp bola kultivovanejsia z hladiska vibracii (teda ak neratam volnobeh). Ale nad 4tis. ot. ide motor pekne, skoda, ze sa tak neda jazdit furt :D hehe.

Nakoniec si ale poviem, ze kua vsetko nieco stoji a ford stal pomerne malo, takze mu to odpustam :).

Ale su aj pozitivne stranky a tie zatial prevazuju a silne sa zvysuju. Tak dufam, ze to vydrzi este par rokov... :D.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od killerhammer » 07.10.2008 15:59

1.2 htp kultivovanejsia ako 1.8?
kazdy slabsi motor je potom pre teba kultivovanejsi ako silny :idea:
v recenziach sa casto pise, ze "zamatovy chod sestvalca"
na to by si co povedal? 8)
vies ako ten motor buraca? :mrgreen:
(pozn. ja viem, ze uplne inak ako traktor 8))
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od Anndy » 07.10.2008 16:12

KH: Mno napr. atm. 3.0l sestvalec s cca 140kw, ma urcite hladsi chod ako 1,2, to je jasne. A zvuk je niekde inde. Ale z hladiska vibracii, boli na tom rovnako (myslim vibracie pri pridavani plynu - proste neboli ziadne, nie na volnobeh - tam htp je dost zle, to je jasne).

Avsak ja som to myslel z hladiska vibracii - proste ked na mojej 1,8 pridavam plyn v pasme 1500 - 3000 ot. tak proste obcas na plyn. pedal, ci na rucicke otacok vidim ako motor si zavibruje - proste nejde hladko do otacok, ale tak sa "zadrhava" Podobny pocit ako ked na snehu presmykuju kolesa - ale len tak pol otacky vzdy. Alebo obcas - napr. na 2-ke ak mam cca 2800 ot. a potrebujem pridat, zosliapnem plyn na podlahu a motor zacne chvilku tahat a potom ako keby mal nieco podobne "turbodiere" - proste sa zastavi na par stotin v otackach a znova sa rozbehne. Ja tomu nehovorim kultivovanost. Nie je to silne, ale ja to citim v nohe a niekedy aj volante a obcas mi to kazi dojem. Bee tvrdil, ze on to pocituje rovnako, podobne vibracie som nasiel aj u dzefera, takze to asi bude vlastnost. HTP netahala, to je pravda ale do otacok sla krasne (aspon 47kw verzia) a rychlo (aj ked bez naleziteho efektu). Ani ine motory, s ktorymi mam par tisic kam abehanych toto nerobili (vid 6-valec v prvom odstavci - nissan maxima).

Co sa tyka hlucnosti a podobne, to nehodnotim negativne.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od killerhammer » 07.10.2008 16:29

nerozumiem, 1.8 hladka atmosfera
my co mame 1.6 ti-vct mame dieru nad 3000, pretoze tam zacina fungovat elektronika :idea:
proste ak ti ta stara 1.8 nie je dostatocne hladka, tak potom neviem ake dalsie auto a motor si kupis 8)
btw. nove downsizovane 1.4 turbo benziny, skus si ist zajazdit a potom porovnaj 8)
tam uvidis do akej riti sme dospeli :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od Anndy » 07.10.2008 16:43

No ved praveze atm., ziadne turbo ta moja 1,8. Proste stlacis plyn a cakas, ze rucicka otackomara/motor rovnomerne (ci uz rovnomerne zrychlene/spomalene alebo konstantne rovnomerne) zacne stupat a si prekvapeny, ze to tak nie je. Zacne zatah, potom sa ako keby motor na chvilu zastavil v danych otackach a potom pokracuje dalej. nechapem - to je cele. Ja to volam vibracie, bo to citim aj v pedale a vidim na rucicke - ako keby vibrovala namiesto stupania. Nie je to uplne vyrazne, ale nevsimnut si to podla mna nejde.

Ale cena to zachranuje :D. Takze ako hovorim, zatial som ovela viac spokojnejsi ako nespokojny. Toto su len detaily, ktore ma prekvapili nevsimol som si ich.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů