Stránka 8 z 16

Napsal: 08.12.2006 12:04
od driver
otáčky by měli být 750ot-800ot./min
jdi po sacím potrubí směrem od motoru až najdeš to co vidíš na obrázku to je volnoběžný ventil,ventil je seshora dost blbě přístupný zakrývá jej škrtící klapka,alůe uvidíš ho v pohodě

volnoběžný ventil
Obrázek

Napsal: 08.12.2006 12:10
od PHECZ
driver píše:otáčky by měli být 750ot-800ot./min
jdi po sacím potrubí směrem od motoru až najdeš to co vidíš na obrázku to je volnoběžný ventil,ventil je seshora dost blbě přístupný zakrývá jej škrtící klapka,alůe uvidíš ho v pohodě

volnoběžný ventil
Obrázek
Jj, to je on.Na Ka stojí 3500.-,ještěže máme Focuse :wink:

Napsal: 08.12.2006 12:46
od chmelko
ked spomínaš KA tak som raz šiel na nom do Talianska a na dialnici, po X-hodinach nepretržitej jazdy mi zostávali visiet otáčky...
ale potom sa to už ukludnilo a už nikdy nerobilo..

Napsal: 08.12.2006 12:49
od Jiras
Díkas chlapáci. Snad ho najdu. kolik cca stojí??? Ještě mi písněte, jak se vám chovají otáčky. Díky moc.

Napsal: 08.12.2006 12:51
od chmelko
u mna na sitič tak 1200-1300, normálne cca 800-900...

Napsal: 08.12.2006 13:06
od Jiras
OKI... díky.

Napsal: 08.12.2006 13:09
od stigi
volnobezny ventil cca 1.800,-
snimac polohy skrtici klapky cca 1.800,-
MAF senzor cca 4.800,-

ceny z Fordu, na 1.6ku

Napsal: 08.12.2006 15:22
od PHECZ
Já jsem to tady nedávno řešil taky, byl jsem s ním v servisu.
Řídící jednotka samozřejmě bez chyb, takže ho vyndali, vyčistili a namazali.Zatim pohoda, ale dělalo mi to jen když venku byla 0 a níž, což se teď neděje, takže uvidim.
Snad to bude jen ten ventil, před Vánocema bych nerad vypláznul 5000.- za auto :evil:

hm

Napsal: 12.12.2006 10:21
od Jiras
mno tak jsem si zavolal opět do fordu a ty otáčky jsou asi normální... prý se nebere ohled na +-200otáček. hold to nechám být. A studené starty na 2x budu brát taky jako normální. :-(((( Nevím k čemu je diagnostika, když tohle taky nezjistila.

Re: hm

Napsal: 12.12.2006 11:18
od PHECZ
Jiras píše:mno tak jsem si zavolal opět do fordu a ty otáčky jsou asi normální... prý se nebere ohled na +-200otáček. hold to nechám být. A studené starty na 2x budu brát taky jako normální. :-(((( Nevím k čemu je diagnostika, když tohle taky nezjistila.
Tak to by si měli poslechnout moje otáčky, když to zlobí.
Sice to je +- 200 otáček, ale rafička mezi nima furt lítá a zvuk motoru je pěkně kolísavej.
Jestli na tohle neberou ohled, tak snad ani nemá cenu k nim už jezdit, ne? :roll:

Napsal: 12.12.2006 13:25
od Jiras
mno já tam byl za 6měs 3x na té diagnostice a pokaždé řekli něco jiného. Už jsem to psal ve starších přípěvcích. Jsem zklamanej... :-(. Ani neposlechnou chod motoru, ani nekoukají na to že otáčky pomalu padají. ALL co je na tom pravdy, že se na neutrál nesmí jezdit??? Mám focuse z r.v. 99, 1,8 16V. To mi chcete říct, že třeba mohelničák, který je dlouhý 5km, tak pojedu z kopce na rychlostní stupeň 5??? Díky za info.

Napsal: 12.12.2006 15:09
od Faraon
Jiras píše:mno já tam byl za 6měs 3x na té diagnostice a pokaždé řekli něco jiného. Už jsem to psal ve starších přípěvcích. Jsem zklamanej... :-(. Ani neposlechnou chod motoru, ani nekoukají na to že otáčky pomalu padají. ALL co je na tom pravdy, že se na neutrál nesmí jezdit??? Mám focuse z r.v. 99, 1,8 16V. To mi chcete říct, že třeba mohelničák, který je dlouhý 5km, tak pojedu z kopce na rychlostní stupeň 5??? Díky za info.
Z kopce jezdím jen se zařazeným rychlostním stupněm a bez plynu. Do motoru nejde palivo, na neutrál řídící jednotka udržuje otáčky - je vyšší spotřeba.

Napsal: 05.05.2007 14:26
od Ahmed
A kdo opravi otacky mi? Kdyz se auto zahreje a zastavim, tak na tachaci do 7000ot. nebo kolik je to maximum, maji byt volnobezne otacky pod prvni carkou pod 1000ot., ty mam posledni dobou vetsinou nad nebo pomalu klesaji z 1000, pripadne skacou az k 1000ot. Kdyz jedu z kopce cca 20-30km/h a lehce pridam plyn, tak mi otacky skoci neco malo nad 1000, coz je normalni, pak pridam uplne stejne a skoci na 2000ot., pridam znova skoci na 2200 a pomaleji padaji dolu, zase pridam a skoci jenom pres 1000... :x :? :roll: Chyba na diagnostice samozrejme zadna neni.

Napsal: 06.05.2007 16:55
od pelen
Moje volnobezne otacky jsou na protokolech v "Jak zaslepit EGR ventil". Na tachu mi rucka stoji jednu carku pod 1000 ot.

Napsal: 09.05.2007 15:38
od Ahmed
To ale neresi moje kolisajici otacky :wink: