Samovolné zvyšování otáček, nepadající otáčky

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
driver
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 517
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od driver » 08.12.2006 12:04

otáčky by měli být 750ot-800ot./min
jdi po sacím potrubí směrem od motoru až najdeš to co vidíš na obrázku to je volnoběžný ventil,ventil je seshora dost blbě přístupný zakrývá jej škrtící klapka,alůe uvidíš ho v pohodě

volnoběžný ventil
Obrázek

Uživatelský avatar
PHECZ
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 656
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Votice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PHECZ » 08.12.2006 12:10

driver píše:otáčky by měli být 750ot-800ot./min
jdi po sacím potrubí směrem od motoru až najdeš to co vidíš na obrázku to je volnoběžný ventil,ventil je seshora dost blbě přístupný zakrývá jej škrtící klapka,alůe uvidíš ho v pohodě

volnoběžný ventil
Obrázek
Jj, to je on.Na Ka stojí 3500.-,ještěže máme Focuse :wink:
ObrázekFF 1.6 Ti-VTC,85kW,r.10, 5dv, Hatchback, černá panther"Galerie"

ObrázekFF 1.6 16V,74kW,r.99 5dv,Hatchback,stříbro "Galerie"

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 08.12.2006 12:46

ked spomínaš KA tak som raz šiel na nom do Talianska a na dialnici, po X-hodinach nepretržitej jazdy mi zostávali visiet otáčky...
ale potom sa to už ukludnilo a už nikdy nerobilo..

Uživatelský avatar
Jiras
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

Příspěvek od Jiras » 08.12.2006 12:49

Díkas chlapáci. Snad ho najdu. kolik cca stojí??? Ještě mi písněte, jak se vám chovají otáčky. Díky moc.

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 08.12.2006 12:51

u mna na sitič tak 1200-1300, normálne cca 800-900...

Uživatelský avatar
Jiras
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

Příspěvek od Jiras » 08.12.2006 13:06

OKI... díky.

Uživatelský avatar
stigi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od stigi » 08.12.2006 13:09

volnobezny ventil cca 1.800,-
snimac polohy skrtici klapky cca 1.800,-
MAF senzor cca 4.800,-

ceny z Fordu, na 1.6ku
FORD Focus 1.6 16V, r.v.04/00, 5-dv. stříbrná MOONDUST, K&N, REMUS
Obrázek

Uživatelský avatar
PHECZ
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 656
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Votice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PHECZ » 08.12.2006 15:22

Já jsem to tady nedávno řešil taky, byl jsem s ním v servisu.
Řídící jednotka samozřejmě bez chyb, takže ho vyndali, vyčistili a namazali.Zatim pohoda, ale dělalo mi to jen když venku byla 0 a níž, což se teď neděje, takže uvidim.
Snad to bude jen ten ventil, před Vánocema bych nerad vypláznul 5000.- za auto :evil:
ObrázekFF 1.6 Ti-VTC,85kW,r.10, 5dv, Hatchback, černá panther"Galerie"

ObrázekFF 1.6 16V,74kW,r.99 5dv,Hatchback,stříbro "Galerie"

Uživatelský avatar
Jiras
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

hm

Příspěvek od Jiras » 12.12.2006 10:21

mno tak jsem si zavolal opět do fordu a ty otáčky jsou asi normální... prý se nebere ohled na +-200otáček. hold to nechám být. A studené starty na 2x budu brát taky jako normální. :-(((( Nevím k čemu je diagnostika, když tohle taky nezjistila.

Uživatelský avatar
PHECZ
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 656
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Votice
Kontaktovat uživatele:

Re: hm

Příspěvek od PHECZ » 12.12.2006 11:18

Jiras píše:mno tak jsem si zavolal opět do fordu a ty otáčky jsou asi normální... prý se nebere ohled na +-200otáček. hold to nechám být. A studené starty na 2x budu brát taky jako normální. :-(((( Nevím k čemu je diagnostika, když tohle taky nezjistila.
Tak to by si měli poslechnout moje otáčky, když to zlobí.
Sice to je +- 200 otáček, ale rafička mezi nima furt lítá a zvuk motoru je pěkně kolísavej.
Jestli na tohle neberou ohled, tak snad ani nemá cenu k nim už jezdit, ne? :roll:
ObrázekFF 1.6 Ti-VTC,85kW,r.10, 5dv, Hatchback, černá panther"Galerie"

ObrázekFF 1.6 16V,74kW,r.99 5dv,Hatchback,stříbro "Galerie"

Uživatelský avatar
Jiras
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

Příspěvek od Jiras » 12.12.2006 13:25

mno já tam byl za 6měs 3x na té diagnostice a pokaždé řekli něco jiného. Už jsem to psal ve starších přípěvcích. Jsem zklamanej... :-(. Ani neposlechnou chod motoru, ani nekoukají na to že otáčky pomalu padají. ALL co je na tom pravdy, že se na neutrál nesmí jezdit??? Mám focuse z r.v. 99, 1,8 16V. To mi chcete říct, že třeba mohelničák, který je dlouhý 5km, tak pojedu z kopce na rychlostní stupeň 5??? Díky za info.

Uživatelský avatar
Faraon
Nováček
Nováček
Příspěvky: 90
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Kladno

Příspěvek od Faraon » 12.12.2006 15:09

Jiras píše:mno já tam byl za 6měs 3x na té diagnostice a pokaždé řekli něco jiného. Už jsem to psal ve starších přípěvcích. Jsem zklamanej... :-(. Ani neposlechnou chod motoru, ani nekoukají na to že otáčky pomalu padají. ALL co je na tom pravdy, že se na neutrál nesmí jezdit??? Mám focuse z r.v. 99, 1,8 16V. To mi chcete říct, že třeba mohelničák, který je dlouhý 5km, tak pojedu z kopce na rychlostní stupeň 5??? Díky za info.
Z kopce jezdím jen se zařazeným rychlostním stupněm a bez plynu. Do motoru nejde palivo, na neutrál řídící jednotka udržuje otáčky - je vyšší spotřeba.
FF 1,6 16 combi Ghia 2001 silver
Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 05.05.2007 14:26

A kdo opravi otacky mi? Kdyz se auto zahreje a zastavim, tak na tachaci do 7000ot. nebo kolik je to maximum, maji byt volnobezne otacky pod prvni carkou pod 1000ot., ty mam posledni dobou vetsinou nad nebo pomalu klesaji z 1000, pripadne skacou az k 1000ot. Kdyz jedu z kopce cca 20-30km/h a lehce pridam plyn, tak mi otacky skoci neco malo nad 1000, coz je normalni, pak pridam uplne stejne a skoci na 2000ot., pridam znova skoci na 2200 a pomaleji padaji dolu, zase pridam a skoci jenom pres 1000... :x :? :roll: Chyba na diagnostice samozrejme zadna neni.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 06.05.2007 16:55

Moje volnobezne otacky jsou na protokolech v "Jak zaslepit EGR ventil". Na tachu mi rucka stoji jednu carku pod 1000 ot.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 09.05.2007 15:38

To ale neresi moje kolisajici otacky :wink:
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti