Tak jsem konečně, snad definitivně vyřešil problém s černým plastem pod předním sklem (tzv. torpédem). Ale od začátku. Už když jsem asi před dvěma lety svého FOFO I kupoval, měl jsem tento plast u spolujezdce samozřejmě odstávající. To mi nijak tehdy ani nevadilo (nevěděl jsem totiž, že tudy může do auta zatéct, to se mi ale díky bohu nikdy nestalo). Co mi však vadilo bylo to že po stranách těch plastů jsou takové gumy které kryjí panty přední kapoty. Ty gumy jsem měl totálně zpuchřelé a prakticky tam nebyly. Z tohohle důvodu se mi pak pod přední kapotu dostával bor... a listí. Proto jsem se rozhodl, že tento plast vyměním. Nejdříve jsem oslovil asi dvě firmy které vyměňují čelní skla, jestli by mi tento plast nevyměnili (tehdy jsem si na to ještě sám netroufal). Když mi řekli, že cena i s prací by byla skoro 6.000,-Kč

, tak jsem se rozhodl, že do toho půjdu sám. Koupil jsem origo plasty - torpédo levou i pravou část (neorigo se nevyrábějí) za necelé 2000,-Kč. Pak jsem je poměrně bez problémů, podle návodu který tady na fóru je, vyměnil (jsem přesvědčen že to zvládne opravdu každý). Ke sklu jsem to tehdy přitěsnil trochou silikonu. To bylo dostačující, jelikož torpédo ke sklu dobře těsnilo.
No a asi před dvěma týdny nastal můj nynější problém. Prasklo mi čelní sklo. Prasklina byla velká a bylo to tedy na výměnu. Obrátil jsem se proto na firmu která skla mění a řešil to z pojistky. Tomu maníkovi co mé auto přebíral, jsem ještě zdůrazňoval, že plast pod sklem je velice choulostivý a že si má dávat pozor. Dokonce jsem se mu nabídnul, že si to sám sundám, což ho tehdy docela dobře pobavilo a sdělil mi že on je profík a ža si s tím poradí, že na to má speciální nářadí (nějaké vidličky nebo co). Asi již tušíte jak to dopadlo. Sklo bylo sice vyměněno, ale torpédo odstávalo jedna báseň. Auto už mi předával ve firmě někdo jiný a když jsem se ptal kde je ten mechanik co to dělal, řekli mi, že tam není, že musel někam odjet. Pak mu zavolali a on mi do telefonu tvrdil, že již zcela nedrží ty plastové hmoždinky do kterých se tacvakávají ty čudlíky (proč je tedy proboha nevyměnil ne? když je to korunová záležitost) a že to zpraví trocha silikonu kterou se to přilepí ke sklu. Já jsem si nakonec auto radši přebral aby mi ho ti profíci ještě víc nezk......
Pak jsem se jal lepit odstávající torpédo k přednímu sklu transparentním silikonem. URČITĚ TO NIKDY NEDĚLEJTE !!! Pokud torpédo odstává - NEDRŽÍ TO. Teda skvěle to drží na sklu (to jsem poznal když jsem ho pak čistil) ale vůbec to nedrží na tom plastu. A to jsem použil Soudal.
Pak jsem se naštval, pobrouzdal tady na fóru a rozhodl se to vyřešit jednou provždy! Zvolil jsem variantu přišroubování samořezkami do původních plastových hmoždinek do kterých se původně zacvakávají ty plastové čudlíky. Torpédo jsem sundal (jaké bylo mé překvapení, když téměř všechny kolejničky do kterých se zasouvají plastové čudlíky byly ulámány - žádné opotřebované hmoždinky! Fakt nechápu jak může takový ignorant, který mi měnil sklo, podnikat v oboru kterému nerozumí nebo nechce rozumnět, to je fakt možný jen v naší republice). Sklo i obě poloviny torpéda jsem důkladně očistil. Ve čtyřech místech kde jsou na torpédu kolečka, které vypadají jako že tam jsou pod krytkou šroubky (nejsou tam

, šroubek je jen uprostřed ), jsem uprostřed těchto koleček provrtal 4mm vrtákem dírky. V těch místech se pak torpédo přišroubuje čtyřmi samořezkami 4x40 o původních plastových hmoždinek. Drží to výborně! Já jsem ale ještě řešil jak ty šrouby zamaskovat. Řešením by byly nějaké pěkné černé samořezky např. s torx hlavou, ty jsem ale nesehnal. Proto jsem v obchodě pro stolaře koupil čtyři černé plastové podložky pod vruty a čtyři nábytkové černé krytky na vruty viz foto: