stačí pohledat
Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
- hayney
- Nováček

- Příspěvky: 112
- Registrován: 16.08.2011 19:02
- Bydliště: Teplice
Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
a nová dvouhmota na benzín za 6500? http://www.ebay.co.uk/itm/GENUINE-LUK-D ... _500wt_922
stačí pohledat
stačí pohledat
hledám: Ford Mondeo Kombi 2001+ Duratec 1.8, 2.0
bylo: Ford Mondeo Kombi 1999 benzin 1.8 Zetec 85kw
bylo: Ford Mondeo Kombi 1999 benzin 1.8 Zetec 85kw
- hayney
- Nováček

- Příspěvky: 112
- Registrován: 16.08.2011 19:02
- Bydliště: Teplice
Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
koukám, že to není zrovna artikel, kterého by tam bylo desítky.
Jestli o to někdo má zájem, vím, jak to dostat za cca 1000 Kč do Čech
Jestli o to někdo má zájem, vím, jak to dostat za cca 1000 Kč do Čech
hledám: Ford Mondeo Kombi 2001+ Duratec 1.8, 2.0
bylo: Ford Mondeo Kombi 1999 benzin 1.8 Zetec 85kw
bylo: Ford Mondeo Kombi 1999 benzin 1.8 Zetec 85kw
- Yeshterr
- Test driver

- Příspěvky: 3774
- Registrován: 11.04.2011 08:37
- Bydliště: Já su z Práglu
Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
Lion: jestli myslíš ventilátor topení tak jednoduše až to začne cvakat, tak hned vypni celou klimu tlačítkem OFF
balu: hele a co nechat v pérovně navinout nový pružiny a ty vyměnit? chtělo by to ale jednu novou a nebo výkres i s údajem o tuhosti. Netuším, jestli by ze starý vymačkaný dokázali rozluštit původní parametry. A na setrváku, pokud by nepopraskanej, tak slíznout na soustruhu nějakou tu desetinku plochy na srovnání pro novou lamelu a za pár korun je repase dvouhmoty hotová. Ale to je jen myšlenka, nikdy jsem tu dvouhmotu rozebranou neviděl.
balu: hele a co nechat v pérovně navinout nový pružiny a ty vyměnit? chtělo by to ale jednu novou a nebo výkres i s údajem o tuhosti. Netuším, jestli by ze starý vymačkaný dokázali rozluštit původní parametry. A na setrváku, pokud by nepopraskanej, tak slíznout na soustruhu nějakou tu desetinku plochy na srovnání pro novou lamelu a za pár korun je repase dvouhmoty hotová. Ale to je jen myšlenka, nikdy jsem tu dvouhmotu rozebranou neviděl.

Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS
- hayney
- Nováček

- Příspěvky: 112
- Registrován: 16.08.2011 19:02
- Bydliště: Teplice
Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
dvouhmoty se dají repasovat, jak to nevím, ale jde to. šikovnej strojař by to určitě vykoumal
hledám: Ford Mondeo Kombi 2001+ Duratec 1.8, 2.0
bylo: Ford Mondeo Kombi 1999 benzin 1.8 Zetec 85kw
bylo: Ford Mondeo Kombi 1999 benzin 1.8 Zetec 85kw
- hayney
- Nováček

- Příspěvky: 112
- Registrován: 16.08.2011 19:02
- Bydliště: Teplice
Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
Lion: taky se to dá poznat, když dáš nohu lehce na spojku, jestli ti tam jdou vibrace, ale nevím, jestli tam náhodou nejdou trošku i když je všechno ok
hledám: Ford Mondeo Kombi 2001+ Duratec 1.8, 2.0
bylo: Ford Mondeo Kombi 1999 benzin 1.8 Zetec 85kw
bylo: Ford Mondeo Kombi 1999 benzin 1.8 Zetec 85kw
- hayney
- Nováček

- Příspěvky: 112
- Registrován: 16.08.2011 19:02
- Bydliště: Teplice
Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
pak je otázkou, kolik má repasovaný díl životnost a vzhledem k finanční nákladnosti výměny, jestli se vyplatí tam dávat něco, co bude třeba za rok, dva dělat znovu
hledám: Ford Mondeo Kombi 2001+ Duratec 1.8, 2.0
bylo: Ford Mondeo Kombi 1999 benzin 1.8 Zetec 85kw
bylo: Ford Mondeo Kombi 1999 benzin 1.8 Zetec 85kw
-
Lion
- Nováček

- Příspěvky: 32
- Registrován: 27.08.2011 17:55
Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
Hayney:No abych se přiznal tak nějaké míré,ale opravdu mírné vybrace do spojkového pedálu trošku citím,ale ted je otázka jak jsi říkál že by to mohlo být i absolutně normální.
Někteří tady popisujou ža to cvaká,ale odkud ten cvakajici zvuk jde to jsem nenašel???Jinak řazení mě jde trošku ztuha,ale to je asi u mondea normální.Před mondeem jsem měl Peugeota 406 a tam zas řazení šlo až moc lehoučce.
Takže pokud někdo ví jak se pozná že dvouhmota se spojkou začíná odcházet,tak to sem prosím vas někdo popište,díky všem.
Někteří tady popisujou ža to cvaká,ale odkud ten cvakajici zvuk jde to jsem nenašel???Jinak řazení mě jde trošku ztuha,ale to je asi u mondea normální.Před mondeem jsem měl Peugeota 406 a tam zas řazení šlo až moc lehoučce.
Takže pokud někdo ví jak se pozná že dvouhmota se spojkou začíná odcházet,tak to sem prosím vas někdo popište,díky všem.
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
mne rikal mechanik,ze se to da poznat treba i pri pomale jizde na dvojku kolem 1200 otacek, to ma auto tendenci jakoby cukat
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
Lion
- Nováček

- Příspěvky: 32
- Registrován: 27.08.2011 17:55
Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
Kluci a májí Scička vubec dvouhmotu???když některé mondeo dvouhmotu nemají???
-
buceek07
- Test driver

- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
Všechny monde Mk III mají dvouhmotu 
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
-
payus
- Nováček

- Příspěvky: 18
- Registrován: 23.06.2011 20:10
Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
Ahoj, pro vsechny nerozhodne ci menit zda ne - Mondeo 2001 2.0 Duratec, 230 000 km - S autem se spatne rozjizdelo (poskakovalo..), spojka zabirala az nahore, celkove byl motor docela hlucny, obcasne vibrace na volnobeh, hur se radilo, obcas rana pri razeni. Uz jsem i vahal zda menit, protozemi prislo,ze se auto rozpada. Po vymene - auto je jak vymenene, vyrazne se ztisil chod (v to jsem ani nedoufal), vibrace na volnobeh ustaly, vsadil bych se, ze auto je i vyrazne vic zivejsi (jak je to mozne..?
), razeni bez problemu - celkove mam z jizdy mnohem, mnohem lepsi pocit. Rikal jsem si, ze ten hluk a pocit, ze to nejede, je starim, ale vsechno delal setrvacnik
Jedine mensi negativum je, ze spojka po vymene neklade skoro zadny odpor, ale je to asi o zvyku. Jinak zabira sice uplne dole, ale naprosto plynule. Zaver tedy je, draha sranda, ale pokud chcete auto jeste chvili mit, vyplati se to
Komplet spojka i se setrvacnikem a loziskem (LUK) me vysla i spraci na 15000 Kč 
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
a odkud jsi? Za 15 i s praci to je super cena
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
payus
- Nováček

- Příspěvky: 18
- Registrován: 23.06.2011 20:10
Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
Dily jsem si sehnal sam - za 11700 i s dopravou z autorozvody.cz. Zbytek pak prace automechanika - Beroun.. Muzu dat kontakt pokud bude nekdo chtit 
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
Přesně jak píše Buči, na setrváku není třeba nic ale opravdu nic dělat. Veškerý problém jsou pružiny. Stačí zjistit parametry pružin a koupit za dvacetikorunu za kus a veškeré výměny dvouhmot- vývar pro prodejce dílů je v prdeli. Pak jen stačí jen přípravek na zasunutí do setrváku a je vymalováno.
PŠT. asi to bude můj podnikatelský záměr pro všechny dvouhmoty všech značek.
PŠT. asi to bude můj podnikatelský záměr pro všechny dvouhmoty všech značek.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
no to si teda nejsem jisty. Videl jsem setrvak po 210tkm a bylo to cely takovy "vycukany", bych nerekl,ze to bylo jen pruzinama.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti

