Re: Úprava převodovky na 6 stupeň
Napsal: 09.09.2016 18:15
To je nieco ako s iPhone. Aj keby tam je s prepacenim nasrane, bude to super a budu to ludia chvalit a kupovat.
K vykonovej rezerve - na 5. stupni taha dialnicne stupania pod Tatrami s plnym autom. V mensich kopcoch pri slapnuti na podlahu este zrychluje. Takze nech tu nikto netvrdi, ze trase Bratislava-Zarnovica, kde najvyssi kopec je vlna na asfalte, by to na 6tke netahalo aj pri podstatne nizsich otackach. Ze by to na spotrebu nemalo vplyv, alebo by v kopcoch bolo treba radit 5 - no a co? Nech je 5 taka, aka je. A 6tka posunuta o kusok dalej, ako rychlobeh. Aby to pri 140km/h netocilo okolo 4000otacok, ale nieco cez 3000. Rozdiel v hluku je VYRAZNY. Neviem ako je na tom FF2 predFL s aerodynamickym hlukom. Ale ked v 140-150km/h vyradim, tak aerodynamicky hluk je uplne v poriadku. To len motor reve (teda aspon 1.8 ). Keby som pri kupe vedel, ze si tolko rokov to auto necham, pod pristrojovku a nad vyfuk by som uz vtedy napchal izolaciu
K vykonovej rezerve - na 5. stupni taha dialnicne stupania pod Tatrami s plnym autom. V mensich kopcoch pri slapnuti na podlahu este zrychluje. Takze nech tu nikto netvrdi, ze trase Bratislava-Zarnovica, kde najvyssi kopec je vlna na asfalte, by to na 6tke netahalo aj pri podstatne nizsich otackach. Ze by to na spotrebu nemalo vplyv, alebo by v kopcoch bolo treba radit 5 - no a co? Nech je 5 taka, aka je. A 6tka posunuta o kusok dalej, ako rychlobeh. Aby to pri 140km/h netocilo okolo 4000otacok, ale nieco cez 3000. Rozdiel v hluku je VYRAZNY. Neviem ako je na tom FF2 predFL s aerodynamickym hlukom. Ale ked v 140-150km/h vyradim, tak aerodynamicky hluk je uplne v poriadku. To len motor reve (teda aspon 1.8 ). Keby som pri kupe vedel, ze si tolko rokov to auto necham, pod pristrojovku a nad vyfuk by som uz vtedy napchal izolaciu
