
Brzdy - MONDEO
-
- Test driver
- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: Brzdy - MONDEO
Přesně tak ...já sem ty brzdy tak prvnich 500 km jen lechtal a zajeli se maximálně luxusně...zabírá celá plochá desky, žádny zvlnění atp...a ještě k tomu vrtání...je taky důležitý rozvržení děr tak, aby byli mimo ty vnitřní přepážky...tím se životnost kotuče nesnižuje a hlavně to splňuje účel a odvětrává to ty plyny co se tvoří při brždění mezi kotoučem a deskou...a jak psal ballu zajetí kotoučů je nejduležitější...kamoš to posral a dělal brzdy podruhy 

Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
- PaWel
- Junior
- Příspěvky: 423
- Registrován: 19.06.2009 17:41
- Bydliště: Moravskobudějovicko
Re: Brzdy - MONDEO
Jsem na to kouknul a na předku mám tedy přesně 23mm a na tachu přes 90000kmBrehowicz píše:Přední kotouče mají novky 24mm a minimum je 22mm takže vlastně ani ten klučína neplašíl jestli už to máš místy ke 2mm z každé strany.Vem šupleru a změř to a víš na čem jsi.


Nyní FORD MONDEO hatchback: 2.0 Duratec HE 107kW, 10/2010
Před FORD MONDEO sedan: 1.8 Duratec HE 92kW, 10/2003
Před MAZDA 323f BG GT: 1.8 DOHC 16V/96kW, 11/1991, červená, šíbr, křídlo, komplet v el. výbavě
Před FORD MONDEO sedan: 1.8 Duratec HE 92kW, 10/2003
Před MAZDA 323f BG GT: 1.8 DOHC 16V/96kW, 11/1991, červená, šíbr, křídlo, komplet v el. výbavě
-
- Test driver
- Příspěvky: 4257
- Registrován: 16.12.2009 13:04
Re: Brzdy - MONDEO
Většina vyrobcu kotouču pro naše zadky uvádí min. 10mm,nové mají 12mm
-
- Test driver
- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: Brzdy - MONDEO
Tak tak...
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
- PaWel
- Junior
- Příspěvky: 423
- Registrován: 19.06.2009 17:41
- Bydliště: Moravskobudějovicko
Re: Brzdy - MONDEO
Tak super, díky moc, tam mám ještě +-11,4mm. Já jen pro zajímavost, on totiž ten schůdek je tam celkem dost patrnej oproti tomu okraji (ve předu i v zadu), ale ono to taky trošku zkresluje ta koroze krajů 

Nyní FORD MONDEO hatchback: 2.0 Duratec HE 107kW, 10/2010
Před FORD MONDEO sedan: 1.8 Duratec HE 92kW, 10/2003
Před MAZDA 323f BG GT: 1.8 DOHC 16V/96kW, 11/1991, červená, šíbr, křídlo, komplet v el. výbavě
Před FORD MONDEO sedan: 1.8 Duratec HE 92kW, 10/2003
Před MAZDA 323f BG GT: 1.8 DOHC 16V/96kW, 11/1991, červená, šíbr, křídlo, komplet v el. výbavě
- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy - MONDEO
Tak jsem byl na oleji a nechal znovu zkouknout brzdy.Prý předek je už katastrofa a nemám s tím otálet nebo mi to taky někde může přestat brzdit v tom lepším případě.Na zadku se to prý může nechat až na konec destiček a pak s nima i kotouče.Nějak mi to pořád nejde do hlavy,když mám necelých 90 a Vy to měníte kolem 150 000km.Na brzdách tolik nestojim...Nějak začínám pochybovat o tech kilákách...
Bohužel jsem neměl šupleru,tak jsem to nezměřil přesně...
Tak jsem tam aspoň blbnul s metrem.Na předku...
Destička z vnější strany má 3mm,kotouč z vnější je o 1-1,5mm míň,z vnitřní 2-3mm.Ale je to fakt metrem,takže +- od oka...
Zadek...destička 4mm,kotouč vnější strana -1 až 1,5mm,vnitřní -1mm
Pár fotek...
Bohužel jsem neměl šupleru,tak jsem to nezměřil přesně...
Tak jsem tam aspoň blbnul s metrem.Na předku...
Destička z vnější strany má 3mm,kotouč z vnější je o 1-1,5mm míň,z vnitřní 2-3mm.Ale je to fakt metrem,takže +- od oka...
Zadek...destička 4mm,kotouč vnější strana -1 až 1,5mm,vnitřní -1mm
Pár fotek...
-
- Test driver
- Příspěvky: 4257
- Registrován: 16.12.2009 13:04
Re: Brzdy - MONDEO
Ty voe tak ti nevím jestli to zkresluje fotka ale ty rantle na kotoučich jsou fakt pěkné,to fakt není naco čekat.
- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy - MONDEO
Snažil jsem se to pofotit,jak jsem nejlíp uměl...Poslední dobou koukám na auta kolem a snad to nikdo víc než já neměl...Ty přední jsou opravdu víc než zadní.S těma zadníma teda ještě můžu počkat?Ale ty předky udělat?ATE je slušnej střed,ne?
- PaWel
- Junior
- Příspěvky: 423
- Registrován: 19.06.2009 17:41
- Bydliště: Moravskobudějovicko
Re: Brzdy - MONDEO
To je fakt síla, a to máme najeto +- stejně, jo? To já je mám oproti tobě jak nový. Na Mazdě jsem kotouče jednou měnil, ale taky vypadaly o dost líp, jak ty tvoje. Možná za to může z části to, že do nějakých 80 tis km, moje auto jezdilo ve Španělsku, ale myslím, že to tvoje má ve finále krapet víc km.
Nyní FORD MONDEO hatchback: 2.0 Duratec HE 107kW, 10/2010
Před FORD MONDEO sedan: 1.8 Duratec HE 92kW, 10/2003
Před MAZDA 323f BG GT: 1.8 DOHC 16V/96kW, 11/1991, červená, šíbr, křídlo, komplet v el. výbavě
Před FORD MONDEO sedan: 1.8 Duratec HE 92kW, 10/2003
Před MAZDA 323f BG GT: 1.8 DOHC 16V/96kW, 11/1991, červená, šíbr, křídlo, komplet v el. výbavě
-
- Test driver
- Příspěvky: 4257
- Registrován: 16.12.2009 13:04
Re: Brzdy - MONDEO
Buď je uděláš hned nebo stejně za chvílí,udělal bych to najednou při jedněch špinavých rukou tohle už ty víckrát řešit nebudeš muset a máš klid.Každej bude chválit svoji značku ale myslím že ATEčka jsou solidní značkovy základ.
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Brzdy - MONDEO
Ted sem měnil kotouče na Focusu mám 100 tisíc a byli by ještě OK,kdyby se mi jeden nezvlnil takhle sjetý teda nejsou.Desky podle mě na dieslu víc jak +- 100 nevydrží.Bral sem origo všechno.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Brzdy - MONDEO
Koťa, ty cifry co tam píšeš u detiček a schodku na disku jsou k ho...u, máš na tachu stočených na půlku. Důležitý rozměr je tloušťka disků předek min. 22 mm a zadek 10mm.Ta rez a tepelně nalepovaný bordel a vytlačovaný materiál z brždění ti může zkreslovat i 1 mm celkově. Destičky před koncem životnosti se ozvou speciálním protivným skřípáním na to zalitých plíšků ,ani je nepotřebuješ měřit. Na druhou stranu mám z vás chlapci radost, učíte se rychle. Stav tachometru , předních kotoučů a destiček musí ladit. Tak je nejrychlejší kontrola stáčení tachometru. 

BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy - MONDEO
Tak si dám ještě zítra jednou tu rozborku se šuplerou...Ale asi to moc cenu nemá podle toho co píšete...Je možný někde zjistit kolik kotouče v originále a desky?
-
- Test driver
- Příspěvky: 4257
- Registrován: 16.12.2009 13:04
Re: Brzdy - MONDEO
Máme tam ty plíšky zalité?nebo začnou skřípat samotné přidržovací pérka?Myslím že u forda je to druhé.Ale na vliv toho hnusného zvuku to nemá vliv.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4257
- Registrován: 16.12.2009 13:04
Re: Brzdy - MONDEO
Rozdíly rozměru kot. pro MK3 od ruznych vyrobcu jsou v rozmezí 0.1mm.Míry jsem tu už psal př. 24mm nové- min. 22mm,,,zad. 12mm nové -min 10mm.
Tloušťku destiček neřeš pokud budeš dávat nové kot. automaticky se davají i nové destičky.
Tloušťku destiček neřeš pokud budeš dávat nové kot. automaticky se davají i nové destičky.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host