Stránka 68 z 97

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 02.03.2011 18:59
od V12
Zda sa, ze jedina, no zavazna. Je tu zmienka o problemoch po 60k km. A to je kua malo. Taketo veci musia vydrzat aspon do vymeny rozvodu, ktora je planovana na 160k km. Ale ako som uz pisal - vzdy je to lacnejsie, ako napr. turbo, vstreky atd. na diesli.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 02.03.2011 19:03
od Nepér
Jo, navíc se to dlouho projevuje jen tím zvukem a jen po startu a jen někdy. Holt je třeba s výměnou rozvodů dát i ta rozvodová kola, tak je to dražší. V horším případě se to plánované výměnu rozvodů nedožije a je to třeba udělat dřív.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 02.03.2011 19:05
od Klvys
Neper:Myslis ty dve ozubene Kola navrchu pod tim krytem?! Kolik stoji obe dohromady asik?!
A je tu nekdo na foru komu se tohle nestalo nebo tak?!Tos to me nedeste co jsem si to koupil :-D nekoupil jsem si auto abych do neho sypal :-DJinak u TI-VCT by se meli rozvody menit az ve 160 000km?! nebo ve 120 jak u vetsiny?!

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 02.03.2011 19:15
od V12
Niekedy aj po 60k. Precitaj si to vlakno a uvidis, co za crep si to kupil :wink:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 02.03.2011 20:07
od Nicco
To iba ak predoly alebo sucasny majitel zanedbal vymeny oleja.

Nevim, kde som to videl predtym, ale teraz pozeram na ford.de a tam je, ze Focus III zacina na 1290kg, co je viac, ako ma FFII 1.6i (1249kg) A ja som a tak tesil :cry:

Golf 1.4i: 1142kg
Golf 1.2tsi: 1229kg
Octvia 1.4i: 1255kg
Octvia 1.2tsi: 1265kg
Ceed 1.4i: 1263kg

Co ti v tom Forde tam asi robia cele dni?

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 02.03.2011 20:26
od V12
Staraju sa o nasu bezpecnost :mrgreen:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 02.03.2011 21:25
od Nepér
Můj Favorit 1.4, 850 kg :mrgreen: 70kW :ble2: jestli se to povede nějak rozumně naladit.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 02.03.2011 22:53
od georgi
Si si isty, ze 70kw? Nie nahodou 70hp?

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 02.03.2011 23:24
od Mudr.Hematolog
Tiez by som to tipol na 70HP..... ale ked tam pise ze ma 1,4...... :nixw:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 03.03.2011 06:34
od V12
Favorit RS...

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 03.03.2011 10:38
od Cowley
Nepér píše:Můj Favorit 1.4, 850 kg :mrgreen: 70kW :ble2: jestli se to povede nějak rozumně naladit.
Favorit 1.4? Co je v tom za motor? Moje fako blahe pameti melo 1.3 s 40kW, ale to byla trapna sluzebni seriovka ;-)

V12: jak uz jsme resili v jinem vlakne, nas pohled na prijatelnou akceleraci je nejspis dost ruzny :-)
mne pride 1.6 jako prijatelna motorizace (v obou variantach), ptoze ve standardnich jizdnich rezimech 4000 otacek moc casto neprekracuju.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 03.03.2011 10:44
od V12
Cowley píše:...ve standardnich jizdnich rezimech 4000 otacek moc casto neprekracuju.
Dobre robis, u tohto motora to nema ziadny vyznam, tak naco ho trapit. Ani ja s 2.0TDCI prakticky neprekracujem 2500 rpm...

EDIT :
Ked budem mat dobru naladu, skusim nasimulovat predbiehanie 22 metrovej supravy tahac - prives iducej 80 km/h. Vysledky budu urcite zaujimave...

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 03.03.2011 16:24
od Nepér
Cowley píše:Favorit 1.4? Co je v tom za motor?
Fabia+Felicia+Favorit hybrid s ostrou vačkou a kompresí 11.2

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 03.03.2011 18:50
od V12
Inymi slovami - Favorit FFFHRS :mrgreen:
Fakt si z toho vydoloval 70kW ? Podla roznych zdrojov by sa z toho motoru malo dat vytlacit cca 200 koni, no to je uz brutalna uprava vsetkeho - lestenie, brusenie, ine ojnice, vacka, zvody, vyfuk atd. V principe je to rovnaky motor, ako v S130RS, s ktorou napr. Haugland porazal dvojlitre :palec_nahoru:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 03.03.2011 21:30
od Nepér
Uvidíme, zatím nemám zapojenou vodu, tak vím jen, že to chytne :x