Stránka 68 z 97
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 02.03.2011 18:59
od V12
Zda sa, ze jedina, no zavazna. Je tu zmienka o problemoch po 60k km. A to je kua malo. Taketo veci musia vydrzat aspon do vymeny rozvodu, ktora je planovana na 160k km. Ale ako som uz pisal - vzdy je to lacnejsie, ako napr. turbo, vstreky atd. na diesli.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 02.03.2011 19:03
od Nepér
Jo, navíc se to dlouho projevuje jen tím zvukem a jen po startu a jen někdy. Holt je třeba s výměnou rozvodů dát i ta rozvodová kola, tak je to dražší. V horším případě se to plánované výměnu rozvodů nedožije a je to třeba udělat dřív.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 02.03.2011 19:05
od Klvys
Neper:Myslis ty dve ozubene Kola navrchu pod tim krytem?! Kolik stoji obe dohromady asik?!
A je tu nekdo na foru komu se tohle nestalo nebo tak?!Tos to me nedeste co jsem si to koupil

nekoupil jsem si auto abych do neho sypal :-DJinak u TI-VCT by se meli rozvody menit az ve 160 000km?! nebo ve 120 jak u vetsiny?!
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 02.03.2011 19:15
od V12
Niekedy aj po 60k. Precitaj si to vlakno a uvidis, co za crep si to kupil

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 02.03.2011 20:07
od Nicco
To iba ak predoly alebo sucasny majitel zanedbal vymeny oleja.
Nevim, kde som to videl predtym, ale teraz pozeram na ford.de a tam je, ze Focus III zacina na 1290kg, co je viac, ako ma FFII 1.6i (1249kg) A ja som a tak tesil
Golf 1.4i: 1142kg
Golf 1.2tsi: 1229kg
Octvia 1.4i: 1255kg
Octvia 1.2tsi: 1265kg
Ceed 1.4i: 1263kg
Co ti v tom Forde tam asi robia cele dni?
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 02.03.2011 20:26
od V12
Staraju sa o nasu bezpecnost

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 02.03.2011 21:25
od Nepér
Můj Favorit 1.4, 850 kg

70kW

jestli se to povede nějak rozumně naladit.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 02.03.2011 22:53
od georgi
Si si isty, ze 70kw? Nie nahodou 70hp?
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 02.03.2011 23:24
od Mudr.Hematolog
Tiez by som to tipol na 70HP..... ale ked tam pise ze ma 1,4......

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 03.03.2011 06:34
od V12
Favorit RS...
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 03.03.2011 10:38
od Cowley
Nepér píše:Můj Favorit 1.4, 850 kg

70kW

jestli se to povede nějak rozumně naladit.
Favorit 1.4? Co je v tom za motor? Moje fako blahe pameti melo 1.3 s 40kW, ale to byla trapna sluzebni seriovka
V12: jak uz jsme resili v jinem vlakne, nas pohled na prijatelnou akceleraci je nejspis dost ruzny

mne pride 1.6 jako prijatelna motorizace (v obou variantach), ptoze ve standardnich jizdnich rezimech 4000 otacek moc casto neprekracuju.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 03.03.2011 10:44
od V12
Cowley píše:...ve standardnich jizdnich rezimech 4000 otacek moc casto neprekracuju.
Dobre robis, u tohto motora to nema ziadny vyznam, tak naco ho trapit. Ani ja s 2.0TDCI prakticky neprekracujem 2500 rpm...
EDIT :
Ked budem mat dobru naladu, skusim nasimulovat predbiehanie 22 metrovej supravy tahac - prives iducej 80 km/h. Vysledky budu urcite zaujimave...
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 03.03.2011 16:24
od Nepér
Cowley píše:Favorit 1.4? Co je v tom za motor?
Fabia+Felicia+Favorit hybrid s ostrou vačkou a kompresí 11.2
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 03.03.2011 18:50
od V12
Inymi slovami - Favorit FFFHRS

Fakt si z toho vydoloval 70kW ? Podla roznych zdrojov by sa z toho motoru malo dat vytlacit cca 200 koni, no to je uz brutalna uprava vsetkeho - lestenie, brusenie, ine ojnice, vacka, zvody, vyfuk atd. V principe je to rovnaky motor, ako v S130RS, s ktorou napr. Haugland porazal dvojlitre

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 03.03.2011 21:30
od Nepér
Uvidíme, zatím nemám zapojenou vodu, tak vím jen, že to chytne
