Ostřikovače předního skla (vč. US)
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Ostřikovače př.skla
Tak výhřev a všechno už mi funguje, jen byla tma a zima na focení... Jen teď přemýšlím, zda 1W (180 Ohmů odpor) na trysku není málo... uvidíme co to bude dělat v zimě na namrzlé kapotě.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Ostřikovače př.skla
Venkovní teplota 15°C, nahoře na trysce asi 25°C, dole okolo odporu skoro 60°C. Odpor 180 Ohmů, tj příkon 1,06 W při napětí 13,8 V.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6803
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: Ostřikovače př.skla
Jo, tak ty na to jdeš takhle vědecky... No, chválím a termokameru závidím
. Topí to až až. Bylo by zajímavý změřit originál řešení. Jedny vyhřívaný trysky na FF2 tu mám navíc jako náhradu
.


Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Ostřikovače př.skla
Aha, a když jsem chtěl, aby mi je někdo ohmmetrem změřil, tak se k tomu nikdo neměl...
Termokameru jsem si půjčil na deset minut v práci
Ono se to dole sice zahřeje na 60°C ale ta kostička s odporem je na trysce docela daleko od kanálku s kapalinou a vůbec to celou trysku moc neohřívá. Na té druhé fotce není ohřátá hadička ale kabel přívodu. Mám strach, že je to málo ale uvidíme v zimě.
Termokameru jsem si půjčil na deset minut v práci

Ono se to dole sice zahřeje na 60°C ale ta kostička s odporem je na trysce docela daleko od kanálku s kapalinou a vůbec to celou trysku moc neohřívá. Na té druhé fotce není ohřátá hadička ale kabel přívodu. Mám strach, že je to málo ale uvidíme v zimě.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6803
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: Ostřikovače př.skla
No tak to jsem musel přehlídnout a hlavně teď nemám doma měřák - po předělání oken a vychytání much jsem ho vrátil tatovi.. Odpor ti teda ještě změřím.
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Ostřikovače př.skla
Hlavně mě zajímá, jestli je tam jen odpor, nebo pozistor, který by s rostoucí teplotou zvyšoval svůj odpor.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6803
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: Ostřikovače př.skla
Tak jsem změřil svoje vyhřívání, které tam mám předěláno z FF3.. 60 ohmů v klidu, cca o 10 víc po 5-ti minutovém provozu.. Druhá strana obecně asi o 10 ohmů míň. Tak nevím, jestli mi měřák nezměřil nějakou haluz. Vezmu do práce to co mi leží doma a změřím to.
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6803
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: Ostřikovače př.skla
Tak na origo FF2 vyhřívaných tryskách jsem naměřil za studena 26 Ohmů. Obě mají +/- stejně a zkoušel jsem to 2 měřáky
. Včera to teda byla asi trochu haluz - nebo že by to FF3 měl jinak???

Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
-
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 26.10.2010 09:11
Re: Ostřikovače př.skla
panove, ten odpor je potreba merit doma a hlavne az bude teplota ustalena. Udavane hodnoty jsou pri cca 20° C ... proto je idealni donest to domu, nechat pri pokojove teplote treba 2-3 hodiny a potom merit. Ja si myslim, ze na rozmrazeni trysek staci i 5°C ...
Ford
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13501
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Ostřikovače př.skla
Nebolo dnes ovela chladnejsie?
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6803
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: Ostřikovače př.skla
Včera jsem měřil výhřev FF3 na autě a bylo cca 14°C. Vycvaknout je ani nemůžu, protože mi na kapotě drží silikonem, aby nezatíkalo dovnitř. Rozdíl po 5 minutách vyhřívání byl cca 10 Ohmů.
Ty FF2 byly doma při pokojové teplotě a pak cca 10 minut venku, ale pěkně zaizolované v kožené brašně
a měřil jsem je asi půl hodiny po příchodu do práce při teplotě +/- 20°C.
Zas tak velký teplotní rozdíl tam teda nebyl - asi 6 stupňů..
Ty FF2 byly doma při pokojové teplotě a pak cca 10 minut venku, ale pěkně zaizolované v kožené brašně

Zas tak velký teplotní rozdíl tam teda nebyl - asi 6 stupňů..
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Ostřikovače př.skla
Hm, takže je tam pozistor... a ohřáté to někdo změřil?
Mondeo mk4, 2.0i, 2010
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6803
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: Ostřikovače př.skla
Včera jsem ti to měřil - nárůst 10 Ohmů po 5 minutách výhřevu..
Ty a není jednodušší tam dát ten origo drátek? Vyhřívaný ostřiky seženeš za pusu a předěláš si to z originálu
.
Ty a není jednodušší tam dát ten origo drátek? Vyhřívaný ostřiky seženeš za pusu a předěláš si to z originálu

Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- el_Barto
- Junior
- Příspěvky: 412
- Registrován: 17.01.2010 19:21
Re: Ostřikovače př.skla
a je ten vyhrev vubec k necemu?
ja bych ho vuzil jen jednou, kdy mi zamrzla voda na tryskach kdyz mi na pumpe v jihlave prodali nejakou fixlovanou vodu ...
ja bych ho vuzil jen jednou, kdy mi zamrzla voda na tryskach kdyz mi na pumpe v jihlave prodali nejakou fixlovanou vodu ...
FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti