to omik: ja jsem zkousel u kazde (te proflaknutejsi jako shell, aral, benzina, OMW, atp.) z pump tankovat cca 4x za sebou a nikdy nebyl rozdil vetsi jak +- 0.4l. Kdyz si vezmu financni rozdil Shell vs Jett, tak jsem na cca 2,5 az 3kc/l nafty. Pokud to rozpoctu do 50k km/rok, tak mi vychazi, ze na lepsi nafte dam o cca 8 az 8,5k kc vic. Vsechno jsem pocital presne z meho excelu ve kterem si vedu spotrebu od uplnych zacatku. Coz je neco kolem 700kc mesicne. Vse pocitano Shell bez aditiv a Jett s aditivem za 150kc, ktery vydrzi cca 10 tankovani. Ale neberte mi ted vsichni 'na korunu presne za slovo'. Jezdim kolem Shellek a vetsinou jsou kolem 32kc/l a Jett kolem 29kc/l. Z toho soudim ten rozdil cca 2,5 az 3kc/l. At to pocitam jak to pocitam (kdyz se pokousim i zapocitavat usporu 0.4l) - jsem tam stejne kolem 7k az 8k rocne navic. Pro me to jsou penize, ktere znat jsou, pac mi na dopravu firma neprispiva

. Pokud ale neni Shellka obecne tak draha jako vidam na karlovarce, tak se omlouvam a pocital jsem to blbe
