2.0 TDCi zvýšená kouřivost - regenerace dpf?
- Thorrko
- Junior
- Příspěvky: 273
- Registrován: 24.03.2012 19:45
- Bydliště: Ostrava
2.0 TDCi zvýšená kouřivost - regenerace dpf?
Ahoj, potřebuji radu. Mám Focus 2012 2.0 TDCi s dpf. Dneska asi po 20km jízdy po dálnici auto asi 3x začalo po přidání namodrale kouřit, skoro jako když odejde turbo, bylo to dobře vidět i ve zpětném zrcátku. Stalo se to asi 3x během 5km a potom od té doby klid. Auto nekouří černě ani nijak jinak ani když je studené ani při plné zátěži. Mohlo se jednat o regeneraci dpf nebo si mám začít dávat na něco pozor? Dik za rady
Ford Mondeo MK5 2.0TDCi 132kw
- Thorrko
- Junior
- Příspěvky: 273
- Registrován: 24.03.2012 19:45
- Bydliště: Ostrava
Re: 2.0 TDCi zvýšená kouřivost - regenerace dpf?
To tady jako fakt nikdo neví? 

Ford Mondeo MK5 2.0TDCi 132kw
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: 2.0 TDCi zvýšená kouřivost - regenerace dpf?
Regenerace DPF se mj. vyznacuje i jinym jizdnim projevem - pokud nic takovyho nepozorujes, tak bych to vyloucil. Modrej kour obvykle znaci spalovani oleje, takze bych asi mazal do servisu.
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- Thorrko
- Junior
- Příspěvky: 273
- Registrován: 24.03.2012 19:45
- Bydliště: Ostrava
Re: 2.0 TDCi zvýšená kouřivost - regenerace dpf?
Byla to jen jednorázová záležitost .... od té doby nic ... nevím co to bylo teda ....
Ford Mondeo MK5 2.0TDCi 132kw
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: 2.0 TDCi zvýšená kouřivost - regenerace dpf?
Kazdopadne do toho servisu bych zajel...
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- Thorrko
- Junior
- Příspěvky: 273
- Registrován: 24.03.2012 19:45
- Bydliště: Ostrava
Re: 2.0 TDCi zvýšená kouřivost - regenerace dpf?
Jako pozdravit kámoše nebo proč? Co myslíš, že tam zjistí ? 

Ford Mondeo MK5 2.0TDCi 132kw
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13410
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: 2.0 TDCi zvýšená kouřivost - regenerace dpf?
Nejspíš nic, ale dáš jim vydělat za diagnostiku. 

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- Thorrko
- Junior
- Příspěvky: 273
- Registrován: 24.03.2012 19:45
- Bydliště: Ostrava
Re: 2.0 TDCi zvýšená kouřivost - regenerace dpf?
No však právě
Auto to udělalo jednou, myslím, že po delší době městského ježdění vypálila dpf filtr při delší soustavné jízdě
Olej nebere, vodu taky ne, všechno je cajk
zatím


Auto to udělalo jednou, myslím, že po delší době městského ježdění vypálila dpf filtr při delší soustavné jízdě





Ford Mondeo MK5 2.0TDCi 132kw
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: 2.0 TDCi zvýšená kouřivost - regenerace dpf?
Tak napriklad muze bejt auto jeste v zaruce a bylo by dobry o tom mit v servisni historii zaznam
Ale jestli neni a olej to nebere...

Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 2.0 TDCi zvýšená kouřivost - regenerace dpf?
Olej moze brat po troskach a ukladat ho v IC. Ked si ho tam nasetri dostatok, obvykle to konci efektom runaway diesel. Velmi zabavna to vec a cirkus pre celu ulicu. Len pre majitela na zaplakanie
http://www.youtube.com/watch?v=j4rMfrERpG8

http://www.youtube.com/watch?v=j4rMfrERpG8
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Thorrko
- Junior
- Příspěvky: 273
- Registrován: 24.03.2012 19:45
- Bydliště: Ostrava
Re: 2.0 TDCi zvýšená kouřivost - regenerace dpf?
Od té doby bez kouře, ani náznakem, ani na výkonové brzdě ani při 800km v jednom zátahu, takže netuším ...
Jinak to co je na tom videu se mi stalo na staré DCi dodávce, musel jsem to nechat chcípnout přes rychlost, jinak taky oblak dýmu a bylo v háji turbo .... nechápu proč to Ti lidi taky nevezmou přes rychlost a nezhasnou? Nebo to je něco jiného toto?
Jinak to co je na tom videu se mi stalo na staré DCi dodávce, musel jsem to nechat chcípnout přes rychlost, jinak taky oblak dýmu a bylo v háji turbo .... nechápu proč to Ti lidi taky nevezmou přes rychlost a nezhasnou? Nebo to je něco jiného toto?
Ford Mondeo MK5 2.0TDCi 132kw
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 2.0 TDCi zvýšená kouřivost - regenerace dpf?
Thorrko :
Ked v turbe odide tesnenie, tak olej z turba ide do sania a odtial do motora, ktory ho zacne vyzierat. Tym padom nie je mozne motor normalne zastavit, iba ho zadusit cez najvyssiu rychlost. Alebo cakat, kym sa zastavi sam, to ho ale potom budes rozoberat autogenom. Prave toto sa Ti stalo, zrovna tak, ako vcera jednemu clenovi SK Fordclubu v Bratislave. Teraz caka na verdikt, ci sa bude motor opravovat, alebo bude hladat iny.
Na youtube je hromada videi na temu runaway diesel...
Ked v turbe odide tesnenie, tak olej z turba ide do sania a odtial do motora, ktory ho zacne vyzierat. Tym padom nie je mozne motor normalne zastavit, iba ho zadusit cez najvyssiu rychlost. Alebo cakat, kym sa zastavi sam, to ho ale potom budes rozoberat autogenom. Prave toto sa Ti stalo, zrovna tak, ako vcera jednemu clenovi SK Fordclubu v Bratislave. Teraz caka na verdikt, ci sa bude motor opravovat, alebo bude hladat iny.
Na youtube je hromada videi na temu runaway diesel...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Thorrko
- Junior
- Příspěvky: 273
- Registrován: 24.03.2012 19:45
- Bydliště: Ostrava
Re: 2.0 TDCi zvýšená kouřivost - regenerace dpf?
A proč to dvakrát lehce zakourilo a od té doby naprostý klid? Runaway jsem zažil a to bylo podstatně něco jiného
od chvíle kdy se to stalo jsem najel pár tisíc km a nekouří anebere olej a to jsem jel i slalom...

Ford Mondeo MK5 2.0TDCi 132kw
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 2.0 TDCi zvýšená kouřivost - regenerace dpf?
Pokial sa to nezopakovalo, tak to neries.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Thorrko
- Junior
- Příspěvky: 273
- Registrován: 24.03.2012 19:45
- Bydliště: Ostrava
Re: 2.0 TDCi zvýšená kouřivost - regenerace dpf?
Btw jak ho zadusis když máš automat? Asi bez šance že?
Ford Mondeo MK5 2.0TDCi 132kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti