Nad tim jsem taky premyslel pac na starem TDDI jsem mel index T a mel byt U a vyssi (vahove indexy nevim, ale u pneu na vetsi rychlost jsou samo vyssi), ale vyrobci na gumach pisou (jestli se nepletu), ze se mas ridit tlaky
v manualu k vozidlu, oni uvedou pouze maximalni
tlak. Myslim, ze jestli je guma mekci nebo tvrdsi nebude az tak znatelne. Nejde aby napr. Michelin mel gumu nezdeformovanou a Barum by stal na rafku. Kdyz jsem delal ty pokusy, tak treba pri tlaku 2,1 bylo pri pohledu z boku videt spis rozplacly bok
pneumatiky a pri tlaku 2,3 byl jasne videt bok vzorku. Kdyz se poradne zadivas, sam poznas, co je lepsi nebo kdyz projedes pomalu blatem, tak jasne poznas, jestli ta pneu je podhustena nebo ne, podle toho, jak moc spinavy mas bok. Je taky dobre mit kola rovne, pac kdyz je otocis, tak se naklani a trosku to klame

Spis bych se priklonil k tomu, ze je jedno, jakou mas gumu, pac by to jinak museli psat pro milion typu
pneumatik a asi jsou urcite tolerance, do kterych se musi vsechny gumy vejit, takze ten
tlak mas pro vsechny stejny. Navic podobny
tlak pouziva vetsina automobilek.