Smysl naftového motoru

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
omik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 640
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od omik » 05.12.2007 10:03

jozkablack: tak to je zaujimave :). v kazdom pripade prajem tej oktavke dalsich vela kilometrov. mozno sa to naozaj oplati, ale skusat to radsej nebudem :)
Ford Mondeo 2011 Titanium S, 2.0TDCi (120kW), panther black
ex: FoFo2 Ghia 5hatch, 1.6 TDCi (80kW), tonic blue, +eibach pro kit 

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 19.12.2007 14:57

ake výkony by mala približne preplnovana 1.6 16V :wink:

"Opel Corsa OPC:
Přeplňovaný čtyřválec má výkon 192 koní a maximální točivý moment 230 Nm, který lze přeplňováním zvýšit až na 260 Nm. Nejvyšší rychlost je stanovena na 225 km/h."

kolko má teda 1.6 TDCi? :wink:

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od vcedula » 19.12.2007 15:01

chmelko, ty provokater :!: :!: :!: :lol:
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 19.12.2007 15:03

ide mi o to ukazat, že je podla mna zle interpretovana výhoda dieslu a to vo velkom Nm
všetko je to iba o turbu :lol:

Uživatelský avatar
misoka
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 951
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misoka » 19.12.2007 15:06

chmelko píše:ake výkony by mala približne preplnovana 1.6 16V :wink:

"Opel Corsa OPC:
Přeplňovaný čtyřválec má výkon 192 koní a maximální točivý moment 230 Nm, který lze přeplňováním zvýšit až na 260 Nm. Nejvyšší rychlost je stanovena na 225 km/h."

kolko má teda 1.6 TDCi? :wink:
Spotreba Opel Corsa OPC Kombinovaná spotreba (l/100 km) 7,9 (krutiaci 230NM/260)
FOFO II 1.6TDCI Kombinovaná spotreba (l/100 km) 4,8 (krutiaci 240NM/260)

Kolko ma teda Opel Corsa ?? :o
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 19.12.2007 15:12

ak by diesel nemal nižšiu spotrebu bol by už dávno na smetišti dejin
a s tými Nm si mi len potvrdil, že všetko je to len o turbu

1.6TDCi kone, rýchlost? prečo si to nedopísal?

Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8644
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zewl » 19.12.2007 15:21

diesel = vetsi zivotnost
a nemyslim si, ze by treba nakladaky meli benzinovy motory (kdyby diesel byl na smetisti dejin kdyby mel na fuck spotrebu), tam je pouzivaji kvuli kroutaku v nizkych otackach, ne? Ne hlavne kvuli spotrebe ci zivotnosti.
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 19.12.2007 15:22

zewl: riešíme tu osobne automobily, nie trucky, lode, traktory, hospodarske stroje..

čo sa týka výdrže najnovších dieslových motorv..o tom až tak presvedčený už nie som..

Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8644
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zewl » 19.12.2007 15:25

Nechapu, proc stale dokola opakujete, ze kdyby naftaci nemeli turbo, tak by byli k nicemu. Ony turba maji, proto se drzi. To je jako kdybych napsal, ze kdyby benzinaci nemeli vyssi vykon, tak by byly k nicemu. Proste je to fakt, ze tam turbo je a proto jsou v pohode :wink:
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 19.12.2007 15:29

nie nie, nieje to o tom, dajme tomu čisto virtualne,že bude nafta za 50kč a benzín za 30kč, uvidíte čo by sa stalo...začali by sa produkovat benzínove motory s turbom a nafta by v osobakoch skončila..
nieje to o tom, že turbo skratka k nafte patri, ale o tom, že s turbom dosahuje omnoho lepšie výkony a vyrovnava sa s nim benzinu bez turba....

u oživení tohoto vlakna mi šlo, aby som vývrytil tzv.zátah dieslu...je to ale zatah turba...

ak by sme postavili vedla seba dajme tomu prave tie dve 1.6 obe v turbu..diesel bude mat jeden jediny plus a to spotrebu...uplne nič ine (maximalka, kone, Nm)

Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8644
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zewl » 19.12.2007 15:33

no ale pak by benzinaci s turbem byli asi fest drazi, ne? Aby se zaplatil vyvoj, ktery uz je v dieslech s turbem davno zaplaceny... Jinak nechapu, proc se uz standartne turba do benzinu nedavaji, jenom do specialu.
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 19.12.2007 15:34

vývoj už tu je dávno a to v závodných autach...
trh určuje cena nakupu a provozu (preto aj toto vlakno sa zaobera myšlienkou,že ak zdraží nafta na tolko ,že bude nerentabilne provozovat naftový motor) moja odpoved je, že by diesel v osobakoch skončil...podla mna je benzínový motor s turbom vždy lacnejší ako naftový a to hlavne kvoli vysokotlakemu čerpadlu,ktoré benzín nepotrebuje a prave ono navyšuje cenu spolu s turbom oproti benzínu pri nakupe

Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8644
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zewl » 19.12.2007 15:37

chmelko píše:...trh určuje cena nakupu a provozu...
takze zas jsme u spotreby :wink:
Ale je pravda, ze to je smysl tohoto vlakna, jestli se vyplati diesel z hlediska ceny nafty.
Naposledy upravil(a) zewl dne 19.12.2007 15:38, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

Uživatelský avatar
misoka
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 951
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misoka » 19.12.2007 15:38

No ked uz sa potom bavime o normalnych ludoch , tak majorite je jedno , ci ma vykon 100koni , alebo 200koni, ludi bude zaujimat spotreba a hlavne spotreba
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 19.12.2007 15:41

samozrejme že ano, preto sa predava tolko nových naftových motorov ako sa predava...
ale sami vidite,že trh reaguje na prudku poptavku nafty a preto ju zdražuje..

ved som to už neraz spomenul, že jedina výhoda naftoveho motoru je jeho spotreba..nič viac a nič menej..

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 1 host