


No to ve mně hrklo, už jsem si říkal, že ho budu muset ve 110-ti prodatczhawk píše:bubo60 píše:vymena pri 120 000 km a cena so vsetkym vraj 70 000 SK![]()
ako nex sa nikto na mna nehneva ale takto urobit auto??
a si predstavte ze v bazare ponukaju FOFO II 1,6 80 kW s DPF so 100 -110 tis. km (origo) a chudak kupujuci.. silne pochybujem ze ho na to bazarista upozornimyslím, že je to jen další velmi mylná informace ze servisu ... nejkvalifikovanější informace jsou asi na fóru Cironů ... ty ho už používaj nejdéle, takže je tam nejvíce informací k filtru pevných částic. Pokud jde o tu výměnu, tak filtr se nemusí měnit pokud není zanesený, souvisí to se způsobem provozu vozidla. Filtr se na 120 000 kontroluje, pokud je zanesen, mění se ( kromě doplnění náplně aditiva ELOYS ), dnes již pomocí repase, což znamená vyčištění filtru. U Citronu stojí tato prácička kolem 14-16 00,-Kč, cena zahrnuje náplň aditiva, demontáž, výměna keramického tělesa filtru za repas ( vypraný ) a montáž. Svépomocí to vypadá cenově asi kolem 4000,-Kč, tedy 3200,-Kč sada s aditivem a dále arvu na vyprání filtru a následné vyčištění vysokotlakou horkou VAPkou. Nic složitého, kamarád s Citronem C5 to má již za sebou. Bohužel servisy FORD jsou zatím ještě poněkud mimo a to jak cenou tak informací.
tchifla píše:To zariadenie pod turbom je katalyzator. A je okolo neho tepelny stit.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti