Filtr pev.částic tdci+emise od str162

Odpovědět
vladko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 154
Registrován: 06.10.2011 12:15
Bydliště: Ostrava

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od vladko » 09.09.2016 14:17

Pro C-Maxise:
Nech taky nějaký vodič pro ten senzor. Taky se chce určitě někomu vykecat :-D
C-MAX 1.6 TDCi 80kW + DPF 08/2007, Výměna DPF 08/2014

JaRaTu
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 06.06.2014 10:24

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od JaRaTu » 09.09.2016 14:19

To C-Maxis:
Nechoď na mne s angličtinou... :-D, koukej to přeložit
Focus Ghia, 2006, 2,0 TDCi, DPF, 100 kW

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1852
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od C-Maxis » 09.09.2016 19:39

vladko píše:Pro C-Maxise:
Nech taky nějaký vodič pro ten senzor. Taky se chce určitě někomu vykecat :-D
To má, ne? 1 vodič sense a druhý GND.
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
Giggo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1215
Registrován: 06.02.2011 09:43
Bydliště: Praha

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Giggo » 12.09.2016 20:22

vladko píše:
Moji teorii by mohl vyzkoušet ten co mu řídící jednotka nahlásila, že má málo aditiva.

Než bude dolévat, tak provede reset. Musí přes diagnostiku postupem výše to už nejde.

Pokud chybová hláška zmizí, je jasné, že tam žádné fyzikální měření hladiny není.

Já si velmi dobře pamatuju, že vyskočila hláška nizkýho stavu aditiva (otravná červená tečka a system engine fault), přes origo diagnostiku sem to resetl a nedala pokoj dokud sem do tej nádržky něco nenalil a tuším pak dával reset ještě jednou, ale už s plnou nádržkou.
Naposledy upravil(a) Giggo dne 13.09.2016 07:36, celkem upraveno 1 x.
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW

JaRaTu
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 06.06.2014 10:24

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od JaRaTu » 12.09.2016 20:31

Mi tenkrát svítila jen červená tečka a nápis Engine system fault.
Focus Ghia, 2006, 2,0 TDCi, DPF, 100 kW

FokusF
Nováček
Nováček
Příspěvky: 150
Registrován: 13.11.2012 20:55
Bydliště: Praha Vyhod

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od FokusF » 02.10.2016 15:37

Panove jen takovy dotaz,jak povolit sroubky u DPF,jsou v hroznem stavu,takze asi jen tak nepujdou povolit,diky
Focus 2.0 tdci 2007
Ford Focus 1.6 Zetec (100PS) / 2001

Uživatelský avatar
kiblik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 01.05.2012 14:57
Bydliště: CR

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od kiblik » 02.10.2016 22:47

Urezat a koupit novy. Nic lepsiho neni.
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba :D
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km

mizi444
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 10.01.2016 10:05
Bydliště: Kolín

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od mizi444 » 22.11.2016 22:24

Zdravím mužete mi někdo říct jak na tom mám DPF dle tlaků ? nikde to nemuhu najít

MAP 101 kPA při 790 otáček/min

MAF 10.1 g/sec

děkuji za odpověď Mizi
Ford Focus II 1.6TDCI 80KW R.V.2007

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 22.11.2016 23:58

Z toho to nejde poznat :)
Tyto údaje nemají vůbec nic společného s dpf
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Joni
Nováček
Nováček
Příspěvky: 86
Registrován: 09.09.2011 13:11
Bydliště: 3nec-ko

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Joni » 23.11.2016 09:47

mizi: jak říká vita - musíš vyčíst diferenční tlak DPF. Já ho mám na volnoběh cca 0,4kPa, při 2500ot i přes 5kPa. Záleží na momentálním zatížení motoru. A to mám na DPF najeto cca 2000km po výměně.
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 77kW, r.v.2015
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie

mizi444
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 10.01.2016 10:05
Bydliště: Kolín

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od mizi444 » 27.11.2016 12:23

Taak uz jsem na to prisel tak tedy DIF TLAKY na volnobeh mi to ukazuje 1,6kPa a na 2000otacek : 7,9kPa

A ted tedy dumam jestli je dpf v haji a ucpano
Ford Focus II 1.6TDCI 80KW R.V.2007

Joni
Nováček
Nováček
Příspěvky: 86
Registrován: 09.09.2011 13:11
Bydliště: 3nec-ko

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Joni » 27.11.2016 16:02

těch 2000ot bylo za jízdy, nebo při stojícím vozidle? 8kPa myslím není špatná hodnota, spíš kolik to ukazuje při zatížení za jízdy.. Matně si vzpomínám, že jsem někdy četl o 30kPa..., ale zda to bylo hraniční, nebo ještě normální - to už nevím.
Jak (příležitostně) sleduji stav svého DPF od výměny, tak z počátku jsem se nedostal při zatížení a 2500ot/min. nad 2kPa. Nyní, když mi proběhlo pár regen. tak dif. tlak závisí na aktuálním zanesení filtru. Co mě ovšem trochu znervózňuje je fakt, že mám nějak záhadně častou regeneraci (při dálniční jízdě do 200km a někdy i méně) a přitom bych neřekl, že je spouštěna od zanesení filtru. Dif tlak byl vždy do 5kPa, někdy i méně. Možná to má na svědomí novější sw PCM, který mi tam byl nahrán při výměně DPF. Aktualizace?
Ví někdo při jakém dif. tlaku se má snažit provést regeneraci?
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 77kW, r.v.2015
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 28.11.2016 11:09

V 1.6 je ten systém s dpf fakt vyjeban*J :( rád bych věděl jak poradit
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

FokusF
Nováček
Nováček
Příspěvky: 150
Registrován: 13.11.2012 20:55
Bydliště: Praha Vyhod

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od FokusF » 27.12.2016 21:46

Focus 2.0 tdci 2007
Ahoj,byl jsem o vikendu do Madarska,cestou zpatky muj Fordik zacal regenerace,ktera trvala asi tak 600 KM :cry: ,zral jak tank 8 litru,a jeste k tomu celou cestu skubal,1 2 3 4 dobry,na 5 a 6 ale skubal jak dobytek,mel jsem pocit ze za sebou taham budapest,a to jenom kolem 2000-2300,kdyz jsi tomu poradne nalozil tak jel normalne,regenerace prestala az kdyz jsem vypnul motor,od ty doby uz to nedela,jen ze jsem objevil ze mam uplne cerny VYFUK,coz znamena ze bud je FILTR uplne ucpany,a nebo uplne zhorel,nevydrzel ten tlak a teplotu celou dobu a vysypal se,podle me asi 2 varianta. Jinak budu muset menit i olej protoze mam o 10dcm navic :|
Co podle vas zpusobilo skubani? jeste je tam moznost EGR,ale o tom se nechci bavit :D
Diky za rady
Jinak znate nekoho kdo dela DPF,EGR-OFF? cip nechci
Ford Focus 1.6 Zetec (100PS) / 2001

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 27.12.2016 22:58

Známe, ale tady se za to kamenuje
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host