Elit najde leda velky kulovy. o tech svickach z okty sem uz taky premyslel asi si nejaky poridim a az ted budu menit termostat tak zkusim je do toho vyhrivani narvat. jinak kdyby mel nekdo skusenost kde ty svicky sehnat dejte vedet. nez zacnu vymejslet nejakou alternativu.BobTDCi píše:Keď zadáš v Elit e-cat vyhľadávanie podľa čísla a zadáš tam tieto čísla:MartyGC píše:Včera mi říkal, známej že by tam měly pasovat z Ochcávky, jen že mají jiný stoupání závitu a musí se použít jiný matky. Nemá někdo přístup TISu jestli tam na Octu není něco podobnýho jak na FF?MartyGC píše:Nevíte někdo kde objednat ty žhavící svíčky do ohřevu vody?
"Skontroloval som situáciu pod kapotou a mám ten elektrický ohrev aj ja (predpokladám, že to majú asi všetky naftové motory).
Keď som pozrel do Microcat-u, žhaviče do kúrenia majú označenie 11A604 a hlavné žhaviče majú takisto označenie 11A604. Rozdiel je v kóde Finis, kde hlavné sú označené ako 1079401 EZD37 a tie do kúrenia ako 1077725 resp. 1330705."
- citácia z predošlých príspevkov - tak ti to vyhľadá.
Předehřev motoru
Re: Předehřev motoru
- Noah
- Junior
- Příspěvky: 322
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lounsko
Re: Předehřev motoru
Muze nekdo upresnit kde bych tohle nasel teda pokud to v aute mam?Dik
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3 2016 Titanium
Ford Focus 1.5 TDCi MK3 2016 Titanium
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 28.06.2009 14:16
- Bydliště: Břeclav, ČR
Re: Předehřev motoru
Měl bys to mít za motorem. Je to zepředu dobře vidět na stěně před řidičem, je tam takový volný prostor.. Tady na obrázku je to schované někde za tím ventilem. http://www.tvrz.wz.cz/ff/EGR/10.jpg
Ford Focus 1.8 TDDi 66kW 04/2000 - kombajn
Předtím: Škoda Rapid Vlastnoručně rozebrán a opraven... Nyní již odpraven..
Předtím: Škoda Rapid Vlastnoručně rozebrán a opraven... Nyní již odpraven..
- Noah
- Junior
- Příspěvky: 322
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lounsko
Re: Předehřev motoru
Zdravim vyresil nekdo jak je to s temi zhavicimi svickami?Zda jdou vymenit a nebo se musi koupit cely ten valec?
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3 2016 Titanium
Ford Focus 1.5 TDCi MK3 2016 Titanium
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 09.01.2009 10:33
Re: Předehřev motoru
Ahoj
řeším ten samí problém, vyřešil ho už někdo, pls., auto mi nechce topit, zacne až tak za 15 km, i když mám vše na oranžových značkách, dají se ty svíčky vyměnit a kolik stojí prosím.
Díky za odpoveď
řeším ten samí problém, vyřešil ho už někdo, pls., auto mi nechce topit, zacne až tak za 15 km, i když mám vše na oranžových značkách, dají se ty svíčky vyměnit a kolik stojí prosím.
Díky za odpoveď
- alan d
- Junior
- Příspěvky: 219
- Registrován: 05.02.2009 19:19
- Bydliště: pha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Předehřev motoru
tak tohle je hodne zajimavy vlakno. jezdim kratsi trasy, takze funkcnost zhavicu me celkem zajima. podivam se na to a dam vedet
..akorat jsem sem mel zabloudit pred zimou
..akorat jsem sem mel zabloudit pred zimou
-
- Junior
- Příspěvky: 423
- Registrován: 27.04.2008 17:17
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Předehřev motoru
Konečně někdo, kdo se do toho chce opřít . Těším se na případné info. Mimochodem, je tu někdo, kdo si nechal celý ten kus vyměnit? Nějak jsem na nikoho nenarazil a rád bych věděl, jestli to mělo efekt. Auto mám celkem rád, ale zimní výlety jsou o nastydlé dítě a naštvanou manželku .
Ford Focus II Combi 1,6 16V, 2006, 74 kW, Stříbrný
-
- Junior
- Příspěvky: 423
- Registrován: 27.04.2008 17:17
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Předehřev motoru
Tak jsem nejapně předpokládal, že to mám taky. Dnes jsem se pořádně kouknul a prd . BTW, netušíte, jestli je možný to nějak dodělat nebo jestli je jinačí GEM, atd.?
Ford Focus II Combi 1,6 16V, 2006, 74 kW, Stříbrný
- hamer
- Nováček
- Příspěvky: 63
- Registrován: 22.11.2009 17:40
- Bydliště: Dechtice
Předehřev motoru
Dobrý deň,
kedysi som mal vo svojom escorte webasto, bolo to dobré, bezpečné, no dosť to žralo benzínu.
Teraz som si do svojha focusa kúpil ohrievacie teleso z práčky na 230V a mám to cez hadicové spony napojené z bloku motora na radiator kúrenia. I pri -15 má motor za 20 minút asi 70-80 st.
Ručička teploty je asi na 10-tu hodinu, čiže skoro v pohode. Kúri hneď, asi po 15 sekunách po naštartovaní. V garáži mám predlžovací kábel a tam spínacie hodiny a s predu na maske euro zásuvku na 230. Je to jednoduché a pomerne lacné. Foto tej špirály posielam.
kedysi som mal vo svojom escorte webasto, bolo to dobré, bezpečné, no dosť to žralo benzínu.
Teraz som si do svojha focusa kúpil ohrievacie teleso z práčky na 230V a mám to cez hadicové spony napojené z bloku motora na radiator kúrenia. I pri -15 má motor za 20 minút asi 70-80 st.
Ručička teploty je asi na 10-tu hodinu, čiže skoro v pohode. Kúri hneď, asi po 15 sekunách po naštartovaní. V garáži mám predlžovací kábel a tam spínacie hodiny a s predu na maske euro zásuvku na 230. Je to jednoduché a pomerne lacné. Foto tej špirály posielam.
Ford Focus 1.4 combi
-
- Junior
- Příspěvky: 423
- Registrován: 27.04.2008 17:17
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Předehřev motoru
jj, garáž s elektrikou je fajn. To bych tam snad dal i tu kulmu .
Ford Focus II Combi 1,6 16V, 2006, 74 kW, Stříbrný
- hamer
- Nováček
- Příspěvky: 63
- Registrován: 22.11.2009 17:40
- Bydliště: Dechtice
Re: Předehřev motoru
Sory, to som nepostrehol, že zháňate nejaký ohrev na 12V, no teraz ma napadlo síce neviem presne ako to mal sused na škodovke spravené, ale viem, že kúpil rýchlovárnu konvicu na 12V, pôvodne určenú pre kamiony a jej špirálu dal do nejakej plechovej krabičky s vývodmi pre hadice.Vewehr píše:jj, garáž s elektrikou je fajn. To bych tam snad dal i tu kulmu .
A myslím že takú konvicu na 12V som videl aj v Tescu za pár korún, ale to len teraz som si na to spomenul, možno to niekomu pomôže.
Ford Focus 1.4 combi
- jackdaws
- Junior
- Příspěvky: 234
- Registrován: 13.04.2010 12:44
Re: Předehřev motoru
takze poprosim ktory vedia poradit ...
1. Ako zistím či vôbec mam predohrev motora, nemyslim dorabany na 230v ten urcite nemam....
Ako zistim ci teda mam tzie spominane zhaviace sviecky v okruhu chladiacej kvapaliny ???
2 . Prip. ako zistim ci su funkcne....
Jedina vec ktora ma napada a moze mat s tym aky taky suvis je ze je podstatne vyssia spotreba prvych x kilometrov jazdy, ale samozrejme ze kazdy motor viac zerie paliva ked je studeny....
3. Niekde som cital ze v motore teda RJ motora vie konkrertne za nizkej teploty nastavit spalovanie tak aby mal motor nizssiu ucinnost a tym sa skor zahrial ako to funguje a ci vobec ?
1. Ako zistím či vôbec mam predohrev motora, nemyslim dorabany na 230v ten urcite nemam....
Ako zistim ci teda mam tzie spominane zhaviace sviecky v okruhu chladiacej kvapaliny ???
2 . Prip. ako zistim ci su funkcne....
Jedina vec ktora ma napada a moze mat s tym aky taky suvis je ze je podstatne vyssia spotreba prvych x kilometrov jazdy, ale samozrejme ze kazdy motor viac zerie paliva ked je studeny....
3. Niekde som cital ze v motore teda RJ motora vie konkrertne za nizkej teploty nastavit spalovanie tak aby mal motor nizssiu ucinnost a tym sa skor zahrial ako to funguje a ci vobec ?
Focus 1,8 TDCi 85kW Hatchback, Collection 2007, model 2008
-
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 04.08.2011 07:17
Re: Předehřev motoru
No onehda jsem o tom četl mam dojem. Motor prej nastavi tak aby se jako by dusil a tím pádem se rychleji zahreje Urco se najde nekdo kdo to popise podrobneji
-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: Předehřev motoru
elektrický předehřev na 12V made in Ford - jednak ve VIN - auto s tím sjelo z linky. Což není podstatné, lze to dodělat a pak to z VIN nezjistíš.
No, a pak v motorovém prostoru to je na středu, u příčky do kabiny. Taková patrona a jsou tam asi 3 žhavící svíčky. Dvě spojené a třetí samostatně. A je to napojené na okruh chladící vody.
2hamer: a jak je řešená cirkulace vody? Nebo nastartuješ a pak zapneš 230V a tím máš ohřev vody 230V a cirkulaci od motoru?
Jak jsi řešil umístění? Ona ta spirála a trubka bude asi pěkně pálit a v TDCi už moc volného místa není Takže bych nerad od toho propálil kabely.
No, a pak v motorovém prostoru to je na středu, u příčky do kabiny. Taková patrona a jsou tam asi 3 žhavící svíčky. Dvě spojené a třetí samostatně. A je to napojené na okruh chladící vody.
2hamer: a jak je řešená cirkulace vody? Nebo nastartuješ a pak zapneš 230V a tím máš ohřev vody 230V a cirkulaci od motoru?
Jak jsi řešil umístění? Ona ta spirála a trubka bude asi pěkně pálit a v TDCi už moc volného místa není Takže bych nerad od toho propálil kabely.
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
- stand
- Zkušený
- Příspěvky: 1010
- Registrován: 06.10.2008 09:09
- Bydliště: Plzeň
Re: Předehřev motoru
Kam zapojit průtokový ohřívač na FFII 2.0TDCI, tak aby docházelo k samospádové cirkulaci?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host