Předehřev motoru
- vozgrunt
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Cena je dost velká, za kus hliníku se spirálou, v americe to stojí určo tak litr, ale co se dá dělat....Alonso68 píše:Ta cena se mi zdá dost vysoká. Prosím ještě o detaily těch T-kusů.
Na vyfocení těch t-kusů musím dát auto na jamu a oddělat ten plast a to nebude hned, takže mušíš vydržet, ale kdybys to chtěl to tam montovat tak to nějak urychlím. budeš potřebovat T-kus 16-16-16 a T-kus 28-16-28.
focus I, TDCi, 10/03, sedan
- Alonso68
- Junior
- Příspěvky: 216
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: u Staré Boleslavi
- Kontaktovat uživatele:
Tak ještě k tématu. Zakoupil jsem spirálu 850W do pračky, nechal jsem si vyrobit ohřívač z 2mm profilu. Obalil jsem ho tepelnou izolací.
V motorovém prostoru je ohřev umístěn za chladič vlevo dole.
Hadice jsou napojeny měděnými T kusy 15mm na vývody do výměníku topení, co nejblíže vstupu do motoru.
Rozvod napětí 220V.
Napájecí konektor ze zdroje PC, momentálně bez krytky.
Ohřev interiéru- foukací kulma Hyundai za 400Kč. Má dva stupně výkonu, pojistku proti přehřátí, na léto snadno demontovatelná.
Po 30min ohřevu při teplotách kolem 0 je motor ohřátý na provozní teplotu po 2 km jízdy, kulma stačí odmrazit přední sklo a boční u předních dveří. Pokud se systém osvědčí, dodělám ještě oživení aku před startem.
V motorovém prostoru je ohřev umístěn za chladič vlevo dole.
Hadice jsou napojeny měděnými T kusy 15mm na vývody do výměníku topení, co nejblíže vstupu do motoru.
Rozvod napětí 220V.
Napájecí konektor ze zdroje PC, momentálně bez krytky.
Ohřev interiéru- foukací kulma Hyundai za 400Kč. Má dva stupně výkonu, pojistku proti přehřátí, na léto snadno demontovatelná.
Po 30min ohřevu při teplotách kolem 0 je motor ohřátý na provozní teplotu po 2 km jízdy, kulma stačí odmrazit přední sklo a boční u předních dveří. Pokud se systém osvědčí, dodělám ještě oživení aku před startem.
FF Combi 1.6 16V 2004 Silver
C-max 1,6 benzin 2009 Blue
Škoda Yeti 1,4 TSI 2012
C-max 1,6 benzin 2009 Blue
Škoda Yeti 1,4 TSI 2012
- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9766
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
- Tad
- Zkušený
- Příspěvky: 1062
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: 3D u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Alonso68
- Junior
- Příspěvky: 216
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: u Staré Boleslavi
- Kontaktovat uživatele:
Ne, jen samotíž, vývod nahoru je výrazně teplejší než boční přívod. Po 30 minutách na výstupní hadici udržím ruku, takže cirkulace tam je. Inspiroval mě vozgrunt a tohle: http://www.normans.cz/?idm=produkty&id= ... stalapok#v
Ještě info o topné spirále: http://www.topnatelesa.esm.cz/?p=produc ... Product=48
Ještě info o topné spirále: http://www.topnatelesa.esm.cz/?p=produc ... Product=48
FF Combi 1.6 16V 2004 Silver
C-max 1,6 benzin 2009 Blue
Škoda Yeti 1,4 TSI 2012
C-max 1,6 benzin 2009 Blue
Škoda Yeti 1,4 TSI 2012
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- vozgrunt
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Alonso68
- Junior
- Příspěvky: 216
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: u Staré Boleslavi
- Kontaktovat uživatele:
Musím se té kulmy zastat, jednak je dost schovaná mezi sedačkami a je plně funkční, dnes jsem jen lehce seškrábnul zadní okno. Ráno bylo -7st C. Za ty peníze v pohodě. Na zástrčce mám buď krytku kvůli vniknutí vody a nečistot, nebo je tam zapíchnutý přívod 220V, na přívodu je "samička", na autě "sameček". Přívod je stejně pod proudem pouze 30min před odjezdem do práce, je zapojený přes spinací hodiny. A ty starty, to je pohodička.
FF Combi 1.6 16V 2004 Silver
C-max 1,6 benzin 2009 Blue
Škoda Yeti 1,4 TSI 2012
C-max 1,6 benzin 2009 Blue
Škoda Yeti 1,4 TSI 2012
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- Alonso68
- Junior
- Příspěvky: 216
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: u Staré Boleslavi
- Kontaktovat uživatele:
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Joo, voda to je sfinstfo Taky kolikrat zalezi na tom, jak stojis. Pred barakem v Ostrave se stoji rovne a o 100m dal sikmo, vzdycky kdyz jsem parkoval sikmo, tak celni a bocni skla byly vzdycky ciste, kdyz rovne, bylo celni a casto i bocni zmrzle.Alonso68 píše:Tak to já mám skla pokrytá jinovatkou nebo ledem od podzimu do jara, stačí, když yeplota sleze k nule. Zem je suchá , ale auto namrzlý. Asi jiné klima, k Labi to mám 300 metrů.
- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9766
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Ted momentalne v Bilovci. Auto stoji normalne na ulici, snezi na neho, atd. Rano prijdu fouknu na bocni skla, aby se mi nesypal snih do auta, kdyz otevru dvere a to je vsechno, zadna namraza na nich neni, pripadne ometu metlou, kdyz je ho hodne. Na celni sklo kaslu, zapnu vyhrivani a za minutu muzu vyjet. Pokud neni celni sklo mokre nebo nesnezi, kdyz je teple, tak na nem nic nenamrzne, zadni vetsinou vubec nenamrza Asi mam nejake dobre misto nebo jezdim autem ve spravnou dobu Jestli vubec mam v aute skrabku, tak nekde zahazenou v kufru. Pouzivam jenom smetak, kdyz nasnezi x cmKota píše:Teda Ahmede,kde bydlíš Ty?Já jsem v Rychvaldu tak 4-5 do roka,ale za zimu jen jednou.Je to u rodinného domku,ale škrábu poctivě každý den.Teď mezi svátkama stoprocentně...To si ještě pamatuju
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů