Vybitá baterie během 24 hodin

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23542
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Vysoky odběr z baterie v klidu a z toho plynoucí problémy

Příspěvek od ZaQik » 03.11.2022 08:44

tohle je jiny pripad ... pokud se auto zamkne a po case se samo odemkne (tedy ne hned), neni problem v zamcich ale v centralni jednotce komfortu (GEM) ... zacal bych kontrolou oranzovych konektoru na GEMu (nebo vsech), zda nejsou zelene nebo orezle kontakty (zda do nich nenatekla voda) ... idelani by bylo vyzkouset jiny GEM, zda neodesel primo ten

jinak samozrejme muze byt problem v zamku dveri ridice nebo v kabelazi mezi nim a GEMem, ale tam bych cekal podivne chovani i za jizdy
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

stucel
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 01.10.2010 17:41

Re: Vysoky odběr z baterie v klidu a z toho plynoucí problémy

Příspěvek od stucel » 03.11.2022 13:22

Děkuji za reakce a nápovědu. Zatím jsem nabil baterku a postupně vyndal všechny pojistky a relátka jak v GEM , tak i v motorovem prostoru a současně sledoval ampermetr. U dvou pojistek v GEM klesl při jejich odpojení proud, ale nikdy na nulu. Po odevření dveří s vyhozenou pojistkou 77 (rele centralu) byl počáteční odběr 300 mA, (což asi dělá malý osvícený display kilometrů) a po 10min to slezlo na 120mA (disp. zhasnul). Po znovupřipojení poj.77
a otevření dveří to vylezlo na 900mA a po 10 min skokem na 300 a pak hned na 120mA. Po hodině stejné. Můj hlavní problém je, že nikde jsem na netu nenašel můj GEM, abych zjistil, co je to za pojistky. Ještě prohlédnu kabely GEM podle rady, ale nejvíce bych byl vděčný za zapojení pojistek v GEM modulu (nebo odkaz). Přikládám foto mého GEM modulu. Jinak ovšem, pokud centrál bude otvírat dveře a cvakat, když je vybitá baterka, tak to je teda docela malér. To je pozvánka pro každého pobertu. Pavel
Přílohy
F31.JPG
F2.JPG
F1.JPG

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8442
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Vysoky odběr z baterie v klidu a z toho plynoucí problémy

Příspěvek od lucky.jack » 03.11.2022 16:45

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
Obrázek

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23542
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Vysoky odběr z baterie v klidu a z toho plynoucí problémy

Příspěvek od ZaQik » 03.11.2022 17:39

odber se meri po 35 minutach od zamceni auta: cca 20mA
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

stucel
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 01.10.2010 17:41

Re: Vybitá baterie během 24 hodin

Příspěvek od stucel » 03.11.2022 22:03

Ahoj, děkuji za odpovědi. Jak je vidno na fotce pojistek, kterou jsem přiložil a ve srovnání s GEM modulem z AUTOGENIUS je ten můj značně okleštěný a tam, kde např. mají být pojistky pro centrál jednotlivých dveří, já mám prázdné nezapojené místo. Podle jejich schematu se mi sníží odběr naprázdno při odpojení pojistky 46 - Instrument cluster battery supply, on-board diagnostics - co to má být ? nevím a pojistky 58 - Audio modules battery supply - je to napájení rádia, nebo co? Prosím o vysvětlení - děkuji. Pavel

P.S. to admin: po 35 minutách mám stále 120mA, i po hodině, jak jsem psal. Takže hodně !!

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23542
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Vybitá baterie během 24 hodin

Příspěvek od ZaQik » 04.11.2022 11:25

F46 - napaji jen budiky i po vypnuti zapalovani
F58 - napaji radio a BTmodul

vyzkousej jejich odpojeni zvlast a mas jistotu, ktera to dela
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Odpovědět

Zpět na „Focus - karoserie 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů