Bezklíčové startování
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23544
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Bezklíčové startování
to se koukni na forum k fordiagu ... myslim ale, ze to umi jen klicove kodovani
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 17.07.2017 15:53
- Bydliště: Dobruška
Re: Bezklíčové startování
Máš pravdu, při napojení mi to ukázalo počet klíčů: 0. Konzoli bych však mohl využít i s jiným SW. Existuje nějaký, který umí i bezklíč?
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23544
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Bezklíčové startování
vim jen o IDS
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 17.07.2017 15:53
- Bydliště: Dobruška
Re: Bezklíčové startování
Takže jsem asi v šípku...
- jirkaj
- Člen klubu
- Příspěvky: 855
- Registrován: 28.04.2013 20:47
- Bydliště: Vsetín
-
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 21.11.2013 13:10
- Bydliště: vysoke tatry
Re: Bezklíčové startování
takze musim podakovat za perfektny navod urobil som startovanie tlacidlom"amater plus"akurat som to este doplnil spojkovym cidlom 6G9T-11A152-AA pre istotu
vsetko funguje ako ma,taka malickost,ale potesi
vsetko funguje ako ma,taka malickost,ale potesi
ford focus combi II fl 2008,1.8 benzin
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23544
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Bezklíčové startování
hned je to jine auto, co?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 21.11.2013 13:10
- Bydliště: vysoke tatry
Re: Bezklíčové startování
tak to urcite akoby som sedal o triedu vyssie a aj to krajsie vyzera a aby som neprisiel o 12v zasuvku ktora tam bola tak ta isla k zadnym cestujucim(zozadu v laktovke)
ford focus combi II fl 2008,1.8 benzin
- Shav0
- Člen klubu
- Příspěvky: 1037
- Registrován: 12.12.2015 17:33
- Bydliště: Nová Paka
Re: Bezklíčové startování
Ahoj,
nastal u mne takový problém. Chtěl jsem si udělat Start tlačítko dle Adowa, po natažení kabeláže a připojení tlačítka nejde nastartovat ani klíčkem, ani tlačítkem. Ticho, nic se neděje.
Napadla mě odpálená pojistka při instalaci nebo vada na tlačítku. Tlačítko jsem odpojil, propísknul jsem pojistky 11,12,13 a všechny ok.
Po dalším zkoušení mi už nesvítili ani kontrolky při otočení klíčkem. Zkusil jsem náhradní klíč a ten šel, ale nestartoval, a po tomto pokusu opět začal fungovat ten hlavní klíč (opět jen elektrika).
Máte někdo rady kde by mohl být problém, případně jestli mohla odejít ještě nějaká pojistka / relé?
nastal u mne takový problém. Chtěl jsem si udělat Start tlačítko dle Adowa, po natažení kabeláže a připojení tlačítka nejde nastartovat ani klíčkem, ani tlačítkem. Ticho, nic se neděje.
Napadla mě odpálená pojistka při instalaci nebo vada na tlačítku. Tlačítko jsem odpojil, propísknul jsem pojistky 11,12,13 a všechny ok.
Po dalším zkoušení mi už nesvítili ani kontrolky při otočení klíčkem. Zkusil jsem náhradní klíč a ten šel, ale nestartoval, a po tomto pokusu opět začal fungovat ten hlavní klíč (opět jen elektrika).
Máte někdo rady kde by mohl být problém, případně jestli mohla odejít ještě nějaká pojistka / relé?
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23544
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Bezklíčové startování
spis napis, co PRESNE jsi udelal ... takhle to vypada, ze jsi na chvili poslal baterii do zkratu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Shav0
- Člen klubu
- Příspěvky: 1037
- Registrován: 12.12.2015 17:33
- Bydliště: Nová Paka
Re: Bezklíčové startování
I to se třeba mohlo stát. Baterku jsem neodpojoval ale dával jsem si pozor abych to někde nešlehnul.
Udělal jsem:
Propojení C111-13 (červený silnější) - Konektor tlačítka Pin-1
Propojení C111-12 (černo-šedý silnější) - Konektor tlačítka Pin-3
Propojení Zem původní zásuvky - Konektor tlačítka Pin-4
Propojení Osvětlení z malého konektoru zásuvky - Konektor tlačítka Pin-6
Upravil jsem tlačítko - přerušil 3x dráhy (přerušeno, propísknuto) a napájel propojku z pinu 4 na diodu.
Zapojil a zkusil nastartovat = poloha 2 elektrika jede, poloha 3 - nic.
Podsvit tlačítka nesvítil, pouze při stisku, auto samozřejmě nestartovalo ani na něj.
Tlačítko jsem odpojil, s tím, že tam je někde chyba
Zkusil jsem start bez něj, dále jsem zkontroloval výše zmíněné pojistky a ještě zkusil na startovat = v poloze 2 přestaly svítit i kontrolky.
Auto mi 2 dny stálo s tím že svítili osvětlení interiéru apod, tak jsem myslel že je baterka out.
Dnes ráno jsem zkusil ještě náhradní klíč s nímž v poloze 2 elektrika jela, po tomto se do této fáze znovu zprovoznil i původní klíč.
Ale nestartuje ani jeden, neslyším ani žádnou reakci na otočení do 3. polohy. Jediná reakce je zhasnutí kontrolky baterie a oleje při klíči v poloze 3.
Udělal jsem:
Propojení C111-13 (červený silnější) - Konektor tlačítka Pin-1
Propojení C111-12 (černo-šedý silnější) - Konektor tlačítka Pin-3
Propojení Zem původní zásuvky - Konektor tlačítka Pin-4
Propojení Osvětlení z malého konektoru zásuvky - Konektor tlačítka Pin-6
Upravil jsem tlačítko - přerušil 3x dráhy (přerušeno, propísknuto) a napájel propojku z pinu 4 na diodu.
Zapojil a zkusil nastartovat = poloha 2 elektrika jede, poloha 3 - nic.
Podsvit tlačítka nesvítil, pouze při stisku, auto samozřejmě nestartovalo ani na něj.
Tlačítko jsem odpojil, s tím, že tam je někde chyba
Zkusil jsem start bez něj, dále jsem zkontroloval výše zmíněné pojistky a ještě zkusil na startovat = v poloze 2 přestaly svítit i kontrolky.
Auto mi 2 dny stálo s tím že svítili osvětlení interiéru apod, tak jsem myslel že je baterka out.
Dnes ráno jsem zkusil ještě náhradní klíč s nímž v poloze 2 elektrika jela, po tomto se do této fáze znovu zprovoznil i původní klíč.
Ale nestartuje ani jeden, neslyším ani žádnou reakci na otočení do 3. polohy. Jediná reakce je zhasnutí kontrolky baterie a oleje při klíči v poloze 3.
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6721
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Bezklíčové startování
Jak jsem říkal, tlačítko je paralelně ke kličku, takže pokud je dobře zapojeno, nic neovlivňuje.
Správná funkce je taková, že svítí pořád - ne jen při stisku. Evidentně máš to zapojení špatně. Vyfoť upravené tlačítko..
Baterie je nabitá?
Správná funkce je taková, že svítí pořád - ne jen při stisku. Evidentně máš to zapojení špatně. Vyfoť upravené tlačítko..
Baterie je nabitá?
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- Shav0
- Člen klubu
- Příspěvky: 1037
- Registrován: 12.12.2015 17:33
- Bydliště: Nová Paka
Re: Bezklíčové startování
Počítám s tím, že tlačítko bylo špatně, takže jsem ho odpojil a mám tam už jen konektor. Teď mi jde o to zprovoznit původní startování. Přikláním se třeba k variantě Zaqika že došlo ke zkratu..v tom případě co to odneslo (předpokládám, nějaká pojistka)?
Až se toto povede, budu řešit tlačítko, kde je chyba. Protože v kabeláži ji nevidím.
Až se toto povede, budu řešit tlačítko, kde je chyba. Protože v kabeláži ji nevidím.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23544
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Bezklíčové startování
kdyz jsi mackal tlacitko na startovani, mel jsi klice ve spinacce v poloze II?
pokud ne, tak to PCM bere jako pokus o kradez a dojde k jeho zablokovani
zacal bych tim, ze odpojim na hodinu baterii od PCM (staci vyndat velky konektor v motorove pojistkovnici), pak to pripojim zpet a smazu vsechny chyby v GEM, IPC a PCM (tlacitko START bych zatim nechal fyzicky odpojene) ... zustanou nejake chyby?
----------------------
edit: pokud ani pak nic, tak bych vymenil rele R13 a pojistku F13
pokud ne, tak to PCM bere jako pokus o kradez a dojde k jeho zablokovani
zacal bych tim, ze odpojim na hodinu baterii od PCM (staci vyndat velky konektor v motorove pojistkovnici), pak to pripojim zpet a smazu vsechny chyby v GEM, IPC a PCM (tlacitko START bych zatim nechal fyzicky odpojene) ... zustanou nejake chyby?
----------------------
edit: pokud ani pak nic, tak bych vymenil rele R13 a pojistku F13
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Shav0
- Člen klubu
- Příspěvky: 1037
- Registrován: 12.12.2015 17:33
- Bydliště: Nová Paka
Re: Bezklíčové startování
Baterka byla na nabiječce pro jistotu, po odpojení a zapojení (s hodinovou pauzou) a výměně R13. F13 (ta je v pořádku) se nic nezměnilo.
Všimnu si při otočení klíčku do 2. polohy relativně hlasitého sepnutí, ale jak sedím v autě tak nedokážu identifikovat odkud, nikdy dřív jsem to nevnímal, tak nevím jestli je to standardní či ne.
Všimnu si při otočení klíčku do 2. polohy relativně hlasitého sepnutí, ale jak sedím v autě tak nedokážu identifikovat odkud, nikdy dřív jsem to nevnímal, tak nevím jestli je to standardní či ne.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů