Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
- ZAHRY
- .
- Příspěvky: 6774
- Registrován: 08.11.2011 13:20
- Bydliště: Olomoucký kraj
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Nedočetl jsem si nic, co bych už nevěděl Je to skvělá předokolka Měl jsem možnost jí párkrát řídit a byla doba, kdy jsem jí taky chtěl mít doma Ale od té doby jsem vyrostl a čím jsem starší, tím víc blbnu, takže RS ano, ale mnohem starší a Cosworth, když už
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173+PS
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus BAU!!!ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus BAU!!!ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6626
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Doufám, že nám ho ukážeš.
Jinak Ford má naky slevy, teď už snad správně. https://www.garaz.cz/clanek/novinky-aut ... .seznam.cz
Jinak Ford má naky slevy, teď už snad správně. https://www.garaz.cz/clanek/novinky-aut ... .seznam.cz
Naposledy upravil(a) Karel2 dne 11.01.2024 16:54, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- ZAHRY
- .
- Příspěvky: 6774
- Registrován: 08.11.2011 13:20
- Bydliště: Olomoucký kraj
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Tak galerku udělám, ale to bude ještě za hodně let
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173+PS
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus BAU!!!ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus BAU!!!ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3727
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
I tu Kosu potom ukaz
Karle, zustal tam odkaz z Idnesu o Kočkopsech, tak nam sem prosím hoď ten spravnej
Karle, zustal tam odkaz z Idnesu o Kočkopsech, tak nam sem prosím hoď ten spravnej
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3727
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
https://www.autorevue.cz/omlazeny-ford- ... -co-by-dup
FL Kuga se mi dost líbí, recenze na YT US verze sleduju už dlouho - FL tam pro Escape přišel značně dříve než pro naší Kugu.
I né ST Line verze vypadá konečně hodně dobře, Titanium před FL se mi osobně nelíbí, ten čínskej vzhled bych tomu neodpustil. FL vypadá fakt povedeně.
FL Kuga se mi dost líbí, recenze na YT US verze sleduju už dlouho - FL tam pro Escape přišel značně dříve než pro naší Kugu.
I né ST Line verze vypadá konečně hodně dobře, Titanium před FL se mi osobně nelíbí, ten čínskej vzhled bych tomu neodpustil. FL vypadá fakt povedeně.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- Ozzman
- Člen klubu
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 22.04.2010 22:35
- Bydliště: Brno
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Ford Kuga po faceliftu
https://www.auto.cz/modernizovany-ford- ... eni-151265
https://www.auto.cz/modernizovany-ford- ... eni-151265
Ford Kuga III, 1.5 EB (110 kw) Titanium, r.v. 2024
Ford Focus III, combi, 1.6 Ti-VCT (77 kw), r.v. 2017
Ford Focus II, combi, 1.6 16V (74 kw), r.v. 2010 - bylo
Mazda BA 323 GLE sedan, 1.8 16V (85 kw), r.v. 1997 - bylo
Ford Focus III, combi, 1.6 Ti-VCT (77 kw), r.v. 2017
Ford Focus II, combi, 1.6 16V (74 kw), r.v. 2010 - bylo
Mazda BA 323 GLE sedan, 1.8 16V (85 kw), r.v. 1997 - bylo
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6721
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Sluší jí to
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3727
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Jj, vypadá parádně, doma mám schváleno
Jen nechápu - v popisu končící generace se tím třeba u Vignale pochlubili, v případě použití elektrických sedaček je tam možnost mít je s pamětí, ta nová to pro EU (nebo ČR) neumí? V US to Escape v pohodě má snad pro každou výbavu Bez toho jsou mi elektricky sedačky k ničemu...
No a klasika .. i k obyč Titance, která je praktická z pohledu černých lemů blatníků a nástavců prahů nejde ani boha audio BO, tzn. aby ho člověk měl, tak utratí o 100k víc za vyšší výbavu, pecka.
(součástí výbavy jen ST Line X a Active X)
Jo a automat jen a pouze pro hybrid, k 1.5 nemožno.
Jen nechápu - v popisu končící generace se tím třeba u Vignale pochlubili, v případě použití elektrických sedaček je tam možnost mít je s pamětí, ta nová to pro EU (nebo ČR) neumí? V US to Escape v pohodě má snad pro každou výbavu Bez toho jsou mi elektricky sedačky k ničemu...
No a klasika .. i k obyč Titance, která je praktická z pohledu černých lemů blatníků a nástavců prahů nejde ani boha audio BO, tzn. aby ho člověk měl, tak utratí o 100k víc za vyšší výbavu, pecka.
(součástí výbavy jen ST Line X a Active X)
Jo a automat jen a pouze pro hybrid, k 1.5 nemožno.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12936
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Pozri cennik. Kuga mala elektricke sedacky, a vo vyssej vybave bolo napisane, ze maju aj pamat. Malo by to zostat
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3727
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Právě, ceník jsem koumal ... elektrický sedačky ano, ale o tom, že mají paměť ani slovo. Vzhledem k tomu, že končící před FL to "uměla" jen u nejvyšší Vignale výbavy, tak bych nečekal, že to bude u po FL všude a případně, že to v ceníku v popisu uvedou
Nezbejvá než se zeptat přímo ve Fordu.
Nezbejvá než se zeptat přímo ve Fordu.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3727
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3727
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
A dneska celkem zajímavý čtení, asi hlavně pro Zahryho a Karla
https://www.auto.cz/ford-rs200-1984-198 ... zde-151268
Šílenej stroj.
https://www.auto.cz/ford-rs200-1984-198 ... zde-151268
Šílenej stroj.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6626
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Vem si jak je to stary, zadny ABS nic, jen posilovac a vazi to tunu. Za 2,9s 100km/h, tohle je o hubu jen ridit, kolik dnesnich ridicu by to uridilo? Prirovnal bych to k te 911, co te vytocenim turba poslala do pangejtu. Tohle je muj no. 1 co bych chtel ridit.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- ZAHRY
- .
- Příspěvky: 6774
- Registrován: 08.11.2011 13:20
- Bydliště: Olomoucký kraj
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Je to šílený stroj Viděl jsem to naživo ve dvou verzích na Ford Fairu a budí to hrozně velký zástup myšlenek. Je úplně jedno, jestli ta silniční, nebo ta vyloženě závodní...Bakelit o žádné váze a do toho nacpaný Cosworth...víc není potřeba nějak komentovat
Dobrá otázka - nebude moc dnešních řidičů, kteří to budou schopní uřídit. Je to ještě auto " po staru " - žádní asistenti, deformační zóna je řidič a za krkem motor s turbem jak vrata. Je potřeba si uvědomit, že ikdyž dnes se třeba v nabídce osobních aut není problém dostat na 300koní a víc, pořád tohle bude extrémně náročnější na obsluhu. Hlavně pořád to hlavní - vyrobeno a postaveno v letech, kdy ti lidi snad neměli pud sebezáchovy. Seriová auta mohla mít 100koní, kterýma jezdili do práce Ti šťastnější a proti tomu tohle zvěrstvo! Rozhodně tam není žádnej porovnatelnej poměr - tehdy a dnes, to ani omylem.
Svézt se tím, to by byl rozhodně zážitek,ale to se asi málo komu poštěstí...U nás v ČR jich pár je, na veteránských značkách...
Já osobně před tím britským inženýrstvím smekám čímdál víc, ale pořád si stojí za svým, že bych radši řídil Sierru RS500 Cosworth a z toho auta mám pořád větší respekt a strach. Výkon se z ní dá ždímat stejný, ba dokonce i větší a všechno to putuje jen na zadní kola. A pořád je tu ta stejná písnička. Auto co není bůhví jak těžké, motor Cosworth a hlavně to Turbo T04 Tahle legendární spolupráce Ford + Cosworth je úžasná. Je škoda, že už tyhle doby jsou pryč. Každopádně hezký čtení - díky Sentiku
Dobrá otázka - nebude moc dnešních řidičů, kteří to budou schopní uřídit. Je to ještě auto " po staru " - žádní asistenti, deformační zóna je řidič a za krkem motor s turbem jak vrata. Je potřeba si uvědomit, že ikdyž dnes se třeba v nabídce osobních aut není problém dostat na 300koní a víc, pořád tohle bude extrémně náročnější na obsluhu. Hlavně pořád to hlavní - vyrobeno a postaveno v letech, kdy ti lidi snad neměli pud sebezáchovy. Seriová auta mohla mít 100koní, kterýma jezdili do práce Ti šťastnější a proti tomu tohle zvěrstvo! Rozhodně tam není žádnej porovnatelnej poměr - tehdy a dnes, to ani omylem.
Svézt se tím, to by byl rozhodně zážitek,ale to se asi málo komu poštěstí...U nás v ČR jich pár je, na veteránských značkách...
Já osobně před tím britským inženýrstvím smekám čímdál víc, ale pořád si stojí za svým, že bych radši řídil Sierru RS500 Cosworth a z toho auta mám pořád větší respekt a strach. Výkon se z ní dá ždímat stejný, ba dokonce i větší a všechno to putuje jen na zadní kola. A pořád je tu ta stejná písnička. Auto co není bůhví jak těžké, motor Cosworth a hlavně to Turbo T04 Tahle legendární spolupráce Ford + Cosworth je úžasná. Je škoda, že už tyhle doby jsou pryč. Každopádně hezký čtení - díky Sentiku
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173+PS
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus BAU!!!ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus BAU!!!ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23544
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 0 hostů