Rád bych se zeptal jestli už víš, čím to bylo??? mám totiž podobný deda stejný problém 1.6 zetec Dík JJroberto píše:nevím čím to může být,aůe při větších otáčkách cca nad 3000 ot. mi leze teplota motoru do červeného..že by termostat ?? Po vypnutí motoru není slyšet ventilátor chladiče........
zvyšování teploty
- unig
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: zvyšování teploty
- roberto
- Junior
- Příspěvky: 206
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 4
- unig
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 02.02.2008 03:18
mě se teplota zvyšuje z cela náhodně, ráno cca 25KM úplně v pohodě, zpátky po 10KM se teplota zvedá, když už je teplota v červenym poli tak je nádobka plná vody, větrák jede po snížení otáček okamžitě teplota padá a hladina se vrací na svojí hladinu, bohužel v tomto procesu příjdu tak vždy o 1/2 litru fridexu tak docela bomba, mám připravenej novej termostat, ale když čtu tvoje zkušenosti tak nevím. Kdyby jsi na něco přišel, tak dej vědět. Doteď jsem měl favo, a tyhle problémy jsem neznal (:( . připravuju se na nejhorší, těsnění pod hlavou.roberto píše:No mam vymenenou pumpu a dela to porad jak je kopecek tak se splha k cervenymu jak rovina tak zase zpet..takze nevim.... A co na to FOKI he?!
Jan.janovsky@aero.cz
- ihrdlick
- Test driver
- Příspěvky: 2046
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Já už to řeším nějakou dobu: možnosti
1.hustota kapaliny (v zimě mi to dělá častěji, mám ji do -45°C)
2.termostat, čidlo (možná i jak psal Pelen špatně nasazený nebo už ojetý)
3.neprůchodnost výfuku
4.netěsnost hlavy
5.prasklá hlava (asi bych se odstřelil)
Poradil mi Zdenek, pořádně to protáhnout (2-ka a 6000ot.) a třeba ta vzduchová bublina zmizí !
1.hustota kapaliny (v zimě mi to dělá častěji, mám ji do -45°C)
2.termostat, čidlo (možná i jak psal Pelen špatně nasazený nebo už ojetý)
3.neprůchodnost výfuku
4.netěsnost hlavy
5.prasklá hlava (asi bych se odstřelil)
Poradil mi Zdenek, pořádně to protáhnout (2-ka a 6000ot.) a třeba ta vzduchová bublina zmizí !
1.6i 2000*Facelift*16"*EA*DIGI KLIMA*BC*PA
- roberto
- Junior
- Příspěvky: 206
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 4
Hlava je o.k. to mi v servisu kontrolovali takzeneni praskla ani tesneni nefouka. A teplota leze nahoru po zahrati a taky zcela nahodne... jen do kopecka a jen nekdy.A tomam novej termostat,cidlo, i pumpu.Takze vazne nevim. Vetraky pri tom spousteji v pohode... Kapalina je menena a uprne v pohode. System se pry odvzdusnuje sam... Takze zahada
- ihrdlick
- Test driver
- Příspěvky: 2046
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Na kolik Tě vyšla to kontrola těsnosti hlavy? Ať vím, o kolik budu lehší. Na druhou stranu, jdu do Forda kontrolovat zvedecí rampy na auta, tak žeby to udělali v rámci dobrých vztahůroberto píše:Hlava je o.k. to mi v servisu kontrolovali takzeneni praskla ani tesneni nefouka. A teplota leze nahoru po zahrati a taky zcela nahodne... jen do kopecka a jen nekdy.A tomam novej termostat,cidlo, i pumpu.Takze vazne nevim. Vetraky pri tom spousteji v pohode... Kapalina je menena a uprne v pohode. System se pry odvzdusnuje sam... Takze zahada
1.6i 2000*Facelift*16"*EA*DIGI KLIMA*BC*PA
- Higiligi
- Nováček
- Příspěvky: 106
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Mě se s autem děje něco podobného,při vyšších otáčkách nad 3000ot/min mi leze teplota až na maximum,se sundáním nohy z plyn.pedálu teplota klesá.Zatím jsem to neřešil,těch 120km/h z toho dostanu a ani netuším co s tím.Diagnostika nic,údajně by to mohlo dělat to vodní čerpadlo nebo zanesený chladič.Ale dělá to i v zimě,kdy jsou nízké teploty,takže chladičem to asi nebude. Dále mi blbne palivoměr,než se motor zahřeje,tak ukazuje víc než je skutečnost a taky když je motor teplý,tak si vesele a hlavně bez důvodně tůruje...Spotřeba je taky celkem slušná,závěrem tedy snad konstatovat,že brzy půjde do světa.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 635
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Hodonínsko
- roberto
- Junior
- Příspěvky: 206
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 4
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Mi se nekontrolovatelne zvysovala teplota u skodovky. Menil jsem 3 nebo 4 termostaty, neustale jsem odvzdusnoval a porad obcas teplota vyskocila. Nakonec to byla prohnuta hlava motoru. Kdyz se vhodne ohrala, mrskla sebou jako spencerova membrana, udelelala hydraulicky raz a ten zavrel pruchod termostatem. Pomohla az vymena hlavy.roberto píše:No nemrznouci smes je v pohode ,jelikoz ji menily ve Fordu, tak pocitam ze ji naredily v tom nejlepsim pomeru. Jinak cerpadlo vymenene,chladic kontrolovany, vymenene cidlo a termostat vse v servisu a zavada porad..... nevi nekdo cim by to mohlo byt?? Co treba FOKI he?
- roberto
- Junior
- Příspěvky: 206
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 4
Hlava je v pohode ,to kontrolovaly v servisu !!!!!!!!!! neni prohla,praskla ani tesneni nefouka!pelen píše:Mi se nekontrolovatelne zvysovala teplota u skodovky. Menil jsem 3 nebo 4 termostaty, neustale jsem odvzdusnoval a porad obcas teplota vyskocila. Nakonec to byla prohnuta hlava motoru. Kdyz se vhodne ohrala, mrskla sebou jako spencerova membrana, udelelala hydraulicky raz a ten zavrel pruchod termostatem. Pomohla az vymena hlavy.roberto píše:No nemrznouci smes je v pohode ,jelikoz ji menily ve Fordu, tak pocitam ze ji naredily v tom nejlepsim pomeru. Jinak cerpadlo vymenene,chladic kontrolovany, vymenene cidlo a termostat vse v servisu a zavada porad..... nevi nekdo cim by to mohlo byt?? Co treba FOKI he?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů