Stránka 3 z 7

Re: Tlak turba ST225

Napsal: 30.10.2009 07:50
od killerhammer
mirost píše:no letne mam original 18 235
seriove su 225/40/R18
mirost píše:ten prvy RS zeleny na SK. Vyzera pohodovo, vychvalil ho neskutocne . Vraj hlavne na vode je dokonaly.
ak dovtedy jazdil nejaku klasicku zadokolku tak sa mu necudujem 8)
ten predny grip na RS robi divy urcite aj zlom povrchu :idea:

Re: Tlak turba ST225

Napsal: 30.10.2009 21:28
od mirost
ja som kupil jazdenku obutu na 235 Conti..a zdali sa mi ok, tak som obul tie iste na leto. 235 40 R18.

Re: Tlak turba ST225

Napsal: 31.10.2009 09:10
od zirafak
To je rozmer pre nove Mondeo :idea:

Re: Tlak turba ST225

Napsal: 31.10.2009 17:25
od killerhammer
ono sa to urcite na tie ST disky zmesti, teraz to mam tak na mondeu :idea:
ale bude ti asi zle ukazovat tacho a merat vzdialenost
mozno aj tu spotrebu ti premeriava preto

Re: Tlak turba ST225

Napsal: 04.03.2010 08:11
od Tesna
Zdarte. Dnes jsem zjistil problém s turbem. Auto výrazně zlenivělo a přestalo reagovat na plyn tak bezprostředně jako po úpravě. Turbo při plném plynu občas tlačí pouze na 1. dílek, občas vyleze na 2. a někdy vyletí dokonce až na 1 bar, ale tlak hned padá dolů. Když jsem vlezl pod kapotu, tak i motor má nezdravý zvuk – takové pištění/syčení, přopomíná to, jako když slyšíte jet někoho, kdo má spojku v háji.

Odpoledne to hodím povezu servisu. Nemáte někdo zkušenost, a co jde?

Re: Tlak turba ST225

Napsal: 04.03.2010 11:20
od teebee
Zkontroluj těsnost trubek mezi turbem a intercoolerem, případně na výstupu z ic do motoru :wink:

Re: Tlak turba ST225

Napsal: 04.03.2010 14:48
od Tesna
Tak už jsem získal tip na Slovensku - stejné projevy a chování. Problémem je nějaký domeček (?) olejového filtru, prý stačí vyměnit. Mimo tlaku turba a protivného zvuku na volnoběh se projevuje i poklesem tlaku oleje na volnoběh, což jsem taky zaznamenal. Normálně je to necelý dílek od maxima, teď lehce pod půlkou ...

Re: Tlak turba ST225

Napsal: 04.03.2010 15:12
od Škrťa
Už jsme to tady řešili... jestli to nebude vadný ventil odvětrávání klikové skříně. Podle popisu by to mělo být ono. (nový díl cca 5000tis.) :(

Re: Tlak turba ST225

Napsal: 04.03.2010 18:27
od Tesna
Tak už je to v servise a je to ono, i ta cena sedí ... :cry: Tak mi aspoň pži jednom vymění i pružiny.

Re: Tlak turba ST225

Napsal: 05.03.2010 00:15
od teebee
Tesna píše:...poklesem tlaku oleje na volnoběh, což jsem taky zaznamenal. Normálně je to necelý dílek od maxima, teď lehce pod půlkou ...
Nemáš tam překlep? Mě přijde normální spíš to lehce pod půlkou (při zahřátým motoru) :wink:

Re: Tlak turba ST225

Napsal: 05.03.2010 15:37
od Tesna
Není to překlep, za ten 3/4 rok, co to mám, jsem tlak oleje neviděl pod půlkou, ani se jí aspoň výrazně přiblížit.

Re: Tlak turba ST225

Napsal: 05.03.2010 18:36
od teebee
Aha, tak to pak schválně někdy odpozoruj až ti to vymění - docela mě to zajímá :wink: . U mě se to vždycky (kupoval jsem ho jako funglovku) chovalo tak, že po nastartování je tlak oleje na maximu, po ohřátí oleje se za jízdy pohybuje sem a tam v pravé polovině rozsahu, a při stání na volnoběh (nebo za jízdy na neutrál) klesne mezi červený pole a půlku stupnice...

Re: Tlak turba ST225

Napsal: 07.03.2010 13:26
od Macmiro
U mě stejně jeko u Teebeeho. Tlak oleje je skoro pořád před červeným. Při zátěži klesá k půlce ale nikdy né pod na ní a natož pod ní. Nechal bych si to překontrolovat také.

Re: Tlak turba ST225

Napsal: 07.03.2010 14:36
od zirafak
U mna uplne rovnako,ako dvaja posledny.

Re: Tlak turba ST225

Napsal: 08.03.2010 23:02
od teebee
Tesna: Hlásila se ti nějaká chyba na palubce (oranžová kontrolka motoru)? Ideálně by bylo dobrý zjistit v tom servisu přímo DTC kód 8)