Předehřev motoru
- vozgrunt
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Předehřev motoru
Předem se omluvám, jestli se to tady už řešilo, ale já nic nenašel.
Chtěl bych se tady těch nejchytřejších, popřípadě i těch méně chytrých zeptat jestli existuje na fofo nějaký zbůsob předehřátí motoru. Tzn. Ohřátí chladící kapaliny nějakým "doplňkem" přes zásuvku 220 V již cca 1hod v garáži před startem. Popřípadě jestli teno "doplněk" existuje a kolik stojí
Předem děkuji za odpovědi.
Chtěl bych se tady těch nejchytřejších, popřípadě i těch méně chytrých zeptat jestli existuje na fofo nějaký zbůsob předehřátí motoru. Tzn. Ohřátí chladící kapaliny nějakým "doplňkem" přes zásuvku 220 V již cca 1hod v garáži před startem. Popřípadě jestli teno "doplněk" existuje a kolik stojí
Předem děkuji za odpovědi.
focus I, TDCi, 10/03, sedan
- Skubi
- Test driver
- Příspěvky: 11856
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
něco se řešilo tady http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... 8ev+motoru
FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car
Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!
Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!
- Stehnak
- Test driver
- Příspěvky: 2227
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Modřice@JM@CZ
2 vozgrunt: Ja to na aute mam dodelane : http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... 5&start=15 Montovali mi to tady ve Fi a trvalo jim to neco kolem jedne hodiny. Matros (teleso, kabel, zastrcka v narazniku) byl za cca 150 €. Neohriva to teda chladici kapalinu (jak jsem si puvodne taky myslel) ale je to topny rezistor ktery ohriva blok motoru a od nej se vlastne prohreje cely prostor pod kapotou - jednoduche a ucinne. Ted uz vim ze jsem udelal chybu (usetril sice 100 €), ze sem si nenechal protahnout kablik aj do interieru bo po ranu pak clovek nemusi vubec skrabat okna. Do interieru se pak da koupit neco jako fen na vlasy... a je na tobe jakej prikon koupis. Topny teleso v motoru ma kolem 200W a je to na 230 V stridavejch - proste ze zasuvky. Da se to "vysperkovat" treba tou casove programovatelnou zasuvkou, kterou sezenes i v blbym TESCU. Tady jsou pripojky temer vsude tak je na Tobe kdy si to zapnes a kdy ne...
Ford Mondeo ST 220 2006 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999
- vozgrunt
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02.02.2008 03:18
2 Stehnak: To je super, ale dá se ten systém koupit i u nás ? Zatím jsem našel toto: http://www.molpir.cz/CZ/VSETKO.htm
ale nevím zatial za kolko
a pak jsem našel toto: http://www.normans.cz/index.php?idm=onas
Je to jedno z těchto systémů co máš ty f autě ?
ale nevím zatial za kolko
a pak jsem našel toto: http://www.normans.cz/index.php?idm=onas
Je to jedno z těchto systémů co máš ty f autě ?
focus I, TDCi, 10/03, sedan
- Stehnak
- Test driver
- Příspěvky: 2227
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Modřice@JM@CZ
Mam to co mas v tom prvnim odkazu ale bez tech dalsich vychytavek.
Ja mam jen:
teleso v bloku motoru:
a v narazniku malou "zasuvku" (se zaklopkou aby do ni neteklo) na kabel kterej prijde do 230V zasuvky.
A esli se to da sehnat v CR netusim. Kamos shanel na Thaliu to co mam ja a nesehnal. Tak si to nechal namontovat tady v pondeli (taky jen motor) a platil i s praci 240 E-ček.
Ten Tvuj druhej odkaz bych videl spis pro nakladaky... 1 kW je opravdu zbytecne moc...
A pokud to chces pouzivat jen v garazi tak to co napsal honolulu je taky reseni...
Ja mam jen:
teleso v bloku motoru:
a v narazniku malou "zasuvku" (se zaklopkou aby do ni neteklo) na kabel kterej prijde do 230V zasuvky.
A esli se to da sehnat v CR netusim. Kamos shanel na Thaliu to co mam ja a nesehnal. Tak si to nechal namontovat tady v pondeli (taky jen motor) a platil i s praci 240 E-ček.
Ten Tvuj druhej odkaz bych videl spis pro nakladaky... 1 kW je opravdu zbytecne moc...
A pokud to chces pouzivat jen v garazi tak to co napsal honolulu je taky reseni...
Ford Mondeo ST 220 2006 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999
- vozgrunt
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- vozgrunt
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Jelikož mě předehřev motoru nenechal klidným, musel jsem vybrat nejlevnější variantu, ale přitom jsem zjistil, že je snad nejvýkonější. Přeci jen cesta do práce cca 4 km ze studené garáže mě fakt nedala v noci spát. Kúpil jsem ten 1Kw ohřívač, a pustil jsem se do montáže. Zjistil jsem, že snad u forda na to mysleli neboť hadice vedoucí z motoru k topení byla přerušená a byla spojená vsuvkou, místo které jsem použil T-kus.
Ohřívač jsem dneska vyskoušel a musím, říct, že spokojenost jak sviňa !
za 20 min. 60°C !!!
Vřele doporučuji !
Ohřívač jsem dneska vyskoušel a musím, říct, že spokojenost jak sviňa !
za 20 min. 60°C !!!
Vřele doporučuji !
focus I, TDCi, 10/03, sedan
- boss99
- Nováček
- Příspěvky: 120
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Ja jsem u stareho TDDI taky mel bufik s tim vyfukem, jak rikas. Coudit to spravne nema, dela to, az se to zakarbonuje nebo az se neco stane s tou zhavici svickou. To se mi stalo druhou zimu, co jsem auto mel - prvni rok vsechno fungovalo bez problemu, hralo to perfektne a necoudilo. Druhy rok se to vzdycky rozjelo az na druhy pokus a nekolikrat se mi stalo, ze to silene dymilo a smrdelo spaleninou - poprve jsem auto odstavil, pac jsem taky myslel, ze horim Pokud uz je ta zhavici svicka spatna, tak se stava, ze se ten bufik rozjede po 90s na druhy pokus, pisou to i v TISu a podle me to melo i o hodne nizsi vykon.
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Jaky to je ohrivac? El. nebo naftovy? Co te stal?vozgrunt píše:Jelikož mě předehřev motoru nenechal klidným, musel jsem vybrat nejlevnější variantu, ale přitom jsem zjistil, že je snad nejvýkonější. Přeci jen cesta do práce cca 4 km ze studené garáže mě fakt nedala v noci spát. Kúpil jsem ten 1Kw ohřívač, a pustil jsem se do montáže. Zjistil jsem, že snad u forda na to mysleli neboť hadice vedoucí z motoru k topení byla přerušená a byla spojená vsuvkou, místo které jsem použil T-kus.
Ohřívač jsem dneska vyskoušel a musím, říct, že spokojenost jak sviňa !
za 20 min. 60°C !!!
Vřele doporučuji !
Nechci kecat, pac si to cislo nepamatuju, ale ten naftovy ohrivac, co je original ma nekolikrat vetsi vykon, nez 1kW Kdyz fungoval jak mel, tak jsem mel po kilometru jizdy rucicku uprostred.
- Alonso68
- Junior
- Příspěvky: 216
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: u Staré Boleslavi
- Kontaktovat uživatele:
- vozgrunt
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Je to na 220 V. Koupil jsem to u http://www.normans.cz
Montáž nebyla nijak složitá, musel jsem akorát upravit držák a hlavně je potřeba dodržet návod na montáž. Kdyby měl někdo zájem můžu nafotit přesně, kde jsem ty T-kusy napojil.
a zásuvku jsem koupil vodotěsnou, kerou jsem se snažil, jak si můžete všimnou na fotce udělat samonavíjecí. Použil jsem systém z vysavače, ale úplně se to nepovedlo. Drbal jsem se stím půl dna, ještě to musím nějak vymyslet, zatím to mám na pevno.
Montáž nebyla nijak složitá, musel jsem akorát upravit držák a hlavně je potřeba dodržet návod na montáž. Kdyby měl někdo zájem můžu nafotit přesně, kde jsem ty T-kusy napojil.
a zásuvku jsem koupil vodotěsnou, kerou jsem se snažil, jak si můžete všimnou na fotce udělat samonavíjecí. Použil jsem systém z vysavače, ale úplně se to nepovedlo. Drbal jsem se stím půl dna, ještě to musím nějak vymyslet, zatím to mám na pevno.
focus I, TDCi, 10/03, sedan
- Alonso68
- Junior
- Příspěvky: 216
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: u Staré Boleslavi
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 0 hostů