Pulzovani vykonu
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 06.11.2014 19:23
Pulzovani vykonu
Ahoj, mam Mondeo mk4 2.0 TDCi 103kW. Kdyz jedu na plny plyn (nemusi byt noha az na podlaze), tak auto zrychluje nerovnomerne. Je to takove pulzovani (jako sinusovka). Nevite nekdo cim by to mohlo byt a co pripadne obnasi takova oprava? Na dalnici pri zrychlovani je to docela neprijemne
- kadelst
- Nováček
- Příspěvky: 77
- Registrován: 08.05.2009 11:27
Re: Pulzovani vykonu
V servisu sem resil nejake zvuky ohledne turba a rekl me, ze to bude spatny regulator tlaku turba. Rikal, ze to je prvni priznak a druhy pak je, ze auto zacne pri zrychlovani "pulzovat" .
Ford Mondeo MK4 alias "bonddeo" 2.0tdci Titanium 2009 103kW/140k Hypnotic Silver alu 17'
- x.line
- Pokročilý
- Příspěvky: 903
- Registrován: 03.10.2009 23:52
- Bydliště: Jaroměř
Re: Pulzovani vykonu
A řešení? Na co to vyšlo?kadelst píše:V servisu sem resil nejake zvuky ohledne turba a rekl me, ze to bude spatny regulator tlaku turba. Rikal, ze to je prvni priznak a druhy pak je, ze auto zacne pri zrychlovani "pulzovat" .
Ford Mondeo MK IV 2.0 TDCi Titanium X
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 07.06.2017 11:07
Re: Pulzovani vykonu
Zdar, je k tomu pulzujícímu výkonu něco nového? Pozoruji to také, především při plném plynu je odezva výkonu nerovnoměrná, asi jako ta sinusoida.. mám už dost najeto, žiji s tím už dlouho, ale pomalu se to zvýrazňuje.. Dík za info předem.
- dusanlulka
- Junior
- Příspěvky: 452
- Registrován: 04.05.2013 16:57
Re: Pulzovani vykonu
Ak mas tento ventyl na ovladanie turba tak je to na90% on.
http://www.tdipower.sk/2013/12/29/turbo ... tilom-n75/
http://www.tdipower.sk/2013/12/29/turbo ... tilom-n75/
Naposledy upravil(a) dusanlulka dne 09.06.2018 22:09, celkem upraveno 1 x.
- HonzaV
- Junior
- Příspěvky: 203
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: okr. Litoměřice
Re: Pulzovani vykonu
Mně se pulzování začalo objevovat, když mělo auto najeto asi 150 tkm. Projevovalo se to nejprve na 6. rychl. stupeň. S tím, jak kilometry přibývaly, se pulzování projevovalo stále na nižší rychlostní stupně. Nakonec to pulzovalo i na trojku, ale to už mělo najeto 375 tkm a šlo z domu. Celou dobu jsem to neřešil, jen jsem vypozoroval, že po regeneraci DPF se to neprojevovalo tak výrazně, skoro bych řekl, že to na chvíli ustalo. Mimochodem původní DPF mi vydržel celých 375 tkm.
Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 120kW, 2014
dříve Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 85kW, 2008
Ford Focus kombi 1.8 TDCi, 74kW, 2003
dříve Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 85kW, 2008
Ford Focus kombi 1.8 TDCi, 74kW, 2003
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 09.10.2018 02:55
- Bydliště: Karviná
Re: Pulzovani vykonu
Taky by mě to zajímalo, protože mám stejný problém, navíc mi přijde, že mi výrazně klesl výkon a turbo má zátah až tak od 2500ot/min... Někdo z Karviné nebo okolí, kdo by mohl kouknout s diagnostikou třeba na ten ventil? ;(
Ford Mondeo mk4 2.0TDCi 103kW liftback
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 09.10.2018 02:55
- Bydliště: Karviná
Re: Pulzovani vykonu
Tak po dlouhé době zdravím, při výměně rozvodů a celkovém velkém servise, jsem se o tomto problému zmínil. Zjistili tedy, že příčina je v elektromotorku, který je propojen s elektronickým snímačem plynu. Ten reguluje elektronickou klapku, která se chybou motorku neotevře tak jak má a tudíž dochází k snižování a zvyšování plynulosti výkonu. Změřili to, že výkon se sníží, ale ne na nějakou hrůznou hodnotu, asi 5%. Výměna by s prací stála asi 15tisíc, protože by zas muselo jít hodně věcí pryč. Doporučení Fordu, pokud se to nezhorší, nechat tak, pokud nechci investovat další větší sumu. Takže snad vám tato odpověď alespoň přišla dostatečná, ačkoliv není zrovna uspokojující.
Ford Mondeo mk4 2.0TDCi 103kW liftback
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13178
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Pulzovani vykonu
Dnes som bol pozriet jedno mondeo. V podstate vsetko fajn, ale zarazila ma jedna vec. Motor 2.0TDCi 103kW, rocnik 2011.
Ked bol motor zohriaty, vsetko ok. Pod plnym plynom som ho drzal od 80 do 160km/h v stupani, bez problemov. Tocil som na 3. a 4. stupen do 4000 otacok, bez problemov.
Ale:
ked bol studeny, pokym som ho zohrieval, tak pri jazde konstantnou rychlostou 50-70km/h - vtedy som si to vsimol, nevravim, ze len pri tej rychlosti - motor ako keby nepravidelne tahal. Drzal som konstantny plyn, povedme 1800 otacok, a vykon motora ako keby pulzoval. Nebolo to vyslovene trhanie, ale nebol to kontinualny tah. Je mozne, ze menej citlivy clovek by si to ani nevsimol, pripadne pripisal studenemu motoru. Ale viem, ze mondeo takto jazdit nema.
Forscan pred jazdou zobrazil 3 chyby v IPC: P1607, U0401, U0416. Vymazal som, po jazde bol cisty. Mozno nejake historicke, neviem, nezobrazilo stav km pri zazname chyb.
Inak som na aute nenasiel ziadnu chybu spojenu s pohonnym ustrojenstvom.
Co to moze byt Alebo co este skontrolovat? Nech nekupim kasicku na peniaze.
Ked bol motor zohriaty, vsetko ok. Pod plnym plynom som ho drzal od 80 do 160km/h v stupani, bez problemov. Tocil som na 3. a 4. stupen do 4000 otacok, bez problemov.
Ale:
ked bol studeny, pokym som ho zohrieval, tak pri jazde konstantnou rychlostou 50-70km/h - vtedy som si to vsimol, nevravim, ze len pri tej rychlosti - motor ako keby nepravidelne tahal. Drzal som konstantny plyn, povedme 1800 otacok, a vykon motora ako keby pulzoval. Nebolo to vyslovene trhanie, ale nebol to kontinualny tah. Je mozne, ze menej citlivy clovek by si to ani nevsimol, pripadne pripisal studenemu motoru. Ale viem, ze mondeo takto jazdit nema.
Forscan pred jazdou zobrazil 3 chyby v IPC: P1607, U0401, U0416. Vymazal som, po jazde bol cisty. Mozno nejake historicke, neviem, nezobrazilo stav km pri zazname chyb.
Inak som na aute nenasiel ziadnu chybu spojenu s pohonnym ustrojenstvom.
Co to moze byt Alebo co este skontrolovat? Nech nekupim kasicku na peniaze.
- robbert
- Zkušený
- Příspěvky: 1219
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Pulzovani vykonu
Co tam je za soft v řídící jednotce?
Podobně se mi projevovala úprava od BSR. Stejný motor stejné auto. Po nahrání původního Fordiho se vše uklidnilo.
Dotyčný tvrdil, že to je chyba turba, ale auto dodnes jezdí s původním softem a má přes 200 tisíc.
Podobně se mi projevovala úprava od BSR. Stejný motor stejné auto. Po nahrání původního Fordiho se vše uklidnilo.
Dotyčný tvrdil, že to je chyba turba, ale auto dodnes jezdí s původním softem a má přes 200 tisíc.
Ford Edge Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2018 Black Agate (bílá folie)
Ford Mondeo Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2016 Green Guard
Ford Kuga Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2011, White Frozen
Ford Mondeo Titanium, TDCi 103 kw, r.v. 2009 Black Panter - prodaný
Ford Mondeo Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2016 Green Guard
Ford Kuga Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2011, White Frozen
Ford Mondeo Titanium, TDCi 103 kw, r.v. 2009 Black Panter - prodaný
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13178
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Pulzovani vykonu
Majitel tvrdi, ze origo. Ja som to na diagnostike neskumal. Ak by som sa k nemu dostal, pozriem. Predpokladam, ze tam bude netypicke cislo softu.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23991
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Pulzovani vykonu
diagnostikou to nemusis poznat ... jedine vykopirovat fw ven a porovnat s originalem byte po byte
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů