Dlouhé startování
- matys
- Pokročilý
- Příspěvky: 653
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: JIHLAVA Březinky
Re: Dlouhé startování
Petrucianni............. nevyznám se v elektronice , ale u Tebe to vypadá , že ŘJ dostává falešný signál pro obohacení směsy při startu . Proto v zimě studený motor dobře chytne , ale v léťě (ale při teplém motoru i v zimě) musíš přišlápnutím plynu pootevřít škrtící klapku , pro přisátí vzduchu k ochuzení směsy při startu ..............to je jenom můj názor .
............odtrh na svíčkách máš jistě dobře nastavený na 1,3mm
............odtrh na svíčkách máš jistě dobře nastavený na 1,3mm
FOFO 1,6 16V TREND 5HB r.v.2003 STŘÍBRO MOONDUST
- Cimmi
- Nováček
- Příspěvky: 46
- Registrován: 23.04.2012 21:04
- Bydliště: Brno
Re: Dlouhé startování
Díky za odpovědi, taky už uvažuji, že rezignuji. Minulý majitel říkal, že mu to dělá už od doby co to koupil, tzn 4 roky zpět.
Ford Focus, 1.6, r.v. 2002, 74kW, hatch, motor FYDD1.,
Mazda 6 GH, 2.5, 125kW, r.v. 2008 - bejvalka
Ford Focus ST, 2.0 EB, 184kW, r.v. 2017
Mazda 6 GH, 2.5, 125kW, r.v. 2008 - bejvalka
Ford Focus ST, 2.0 EB, 184kW, r.v. 2017
- Achiler
- Nováček
- Příspěvky: 146
- Registrován: 26.02.2012 14:08
- Bydliště: Mírovice, Praha-východ
Re: Dlouhé startování
Mám podobný problém, už vím teda řešení (nové svíčky a cívka). Šel jsem do Fordu pro origo svíčky, každý říká jedině Motorcraft AYFS 22C (CB) . Takže si je s doměním kupuju hezky, 150KČ/kus , origo krabička, všechno by sedělo. Otevřu krabičku, vyndám svíčku, první co vidím označení AYFS 22CB. Ale název Motorcraft nikde?! S udivením vidím značku BOSHe. Tak kde to jsme? Já myslel, že ve Fordu když chci origo svíčky, dostanu Motorcraft ( ještě je hledali podle vinka) a nedostanu Boshe? Překvapilo mě to, ale dal jsem je tam a uvidím. Každopádně můj problém nepřestal a přes měření kabelů a následné odpojování svíček od válců jsem zjistil, že cívka k druhému válci je v prdeli (kabel OK, zkušeli jsme přendat) . Volám do Fordu a za cívku chtěj 3900? Nebudu riskovat, co dostanu. Objednal jsem si BOSH za 1350, když už mám BOSH svíčky, tak i cívku. Každopádně, co na té cívce může odejít, vždyť to dělá jen jiskru, ne? A i kdyby odešla rychlejš, 2 roky je záruka. A když mám za cenu origa 3 BOSHe, myslím, že to vyjde celkem nastejno ( pokud by ta origa za 3,9 vydržela 6 let). Ono stejně jsem si jist, že během následujících 2 let půjde z domu, plánujem rodinku, takže si stejně už začínám šetřit na 1.6TDCi čko FoFa 2ky.
Takže s tím origo Motocraftem bych to moc nehrotil, ale to je jen můj názor.
Takže s tím origo Motocraftem bych to moc nehrotil, ale to je jen můj názor.
Ford Focus (1999) 1.6 74kw, Aquamarine Frost, Ghia
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dlouhé startování
v rajchu stoji v kazdem krame bosh AYFS 22CB 3.60 euro...tzn 90 kc
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Petrucianni
- Nováček
- Příspěvky: 127
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
Re: Dlouhé startování
Hlásím, dnes ráno citelné ochlazení, teplota 10st. Celsia a auto chytlo na drc.
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 26.07.2012 08:22
- Bydliště: Havířov
Re: Dlouhé startování
Zdravím, jsem taky nový majitel staršího Ford Focus 1,6, r.v. 2000. A mám stejné problémy. Nevím si rady. Tak první jen lehce brnknu po startování a vypnu. Pak již motor při druhém startu chytne hned. Tak nevím čím to jen. Taky cítím benzín když to točím na první pokus.
Ford Focus 1.6.Klima Automat- GHIA , kombi, r.v. 9/2000
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5654
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Dlouhé startování
A co čidlo teploty? /mezi 2. a 3. svíčkou/.
Je O.K.?
Je O.K.?
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- Petrucianni
- Nováček
- Příspěvky: 127
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
Re: Dlouhé startování
Čidlo mě napadlo jako první, nechal jsem ho vyměnit chvíli po tom, co to auto začalo dělat, což je už více než 3 roky. Změna žádná, pouze jsem byl o tisícovku lehčí.
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5654
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
- Petrucianni
- Nováček
- Příspěvky: 127
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
Re: Dlouhé startování
Tlak na liště jsem neměřil. Pokud se prudce ochladí nebo je pod nulou a motor je studený, tak to startuje na drc bez problémů. Potřeboval bych to svěřit někomu, kdo rozumí fordům, a to je tady na Olomoucku velký problém. Už to takhle blbne 3 roky, ale byl bych rád, kdyby to startovalo normálně.
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 15.02.2016 20:10
Re: Dlouhé startování
Mám stejný problém, pokud je teplota ráno 5st nebo níže tak to chytne hned. Pokud je ale tepleji nebo nechám zahřáté auto tak hodinku odstát , tak start trvá tak 3s. Vypadá to jako bohatá směs při teplém startu jak už bylo napsáno. Přes palubní diagnostiku jsem se díval jaká je teplota studeného motoru. Zarazilo mě, že při venkovní teplotě 10st ukazovalo čidlo v hlavě -8st (To jsem ho měl venku při ustálené teplotě) To by potvrdilo teorii bohaté směsi. Pořídil jsem tedy nové čidlo, ale ke zlepšení nedošlo. Po zapojení nového čidla ukazuje diagnostika pořád menší hodnoty jako se starým čidlem a startování se také nezlepšilo.
Může se někdo podívat přes palubní diagnostiku pro porovnání jakou teplotu studeného motoru mu bude hlásit čidlo v hlavě motoru . Díky
Ještě pro doplnění.
Mám nalítáno 215tis. Koupil jsem ho měl 90tis. to problém se starty nebyl. Ale postupem času se to začalo projevovat jako plíživá nemoc. Zpočátku to bylo za teplot kolem 30st a nyní už při 10st. Problém je pouze pokud je motor vypnut tak na půl hodiny a déle. V případě startování zahřátého motoru do 1min motor naskočí hned.
Může se někdo podívat přes palubní diagnostiku pro porovnání jakou teplotu studeného motoru mu bude hlásit čidlo v hlavě motoru . Díky
Ještě pro doplnění.
Mám nalítáno 215tis. Koupil jsem ho měl 90tis. to problém se starty nebyl. Ale postupem času se to začalo projevovat jako plíživá nemoc. Zpočátku to bylo za teplot kolem 30st a nyní už při 10st. Problém je pouze pokud je motor vypnut tak na půl hodiny a déle. V případě startování zahřátého motoru do 1min motor naskočí hned.
Ford Focus 1.6 16V, 74kW, r.v. 2002
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů