Zvuk po vypnutí motoru Ford Focus 1.8TDCI

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
EL
Junior
Junior
Příspěvky: 266
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostravsko

Zvuk po vypnutí motoru Ford Focus 1.8TDCI

Příspěvek od EL » 04.05.2006 19:19

Je to normální, když po vypnutí motoru u FOFO 1.8 TDCI je slyšet někdy
jako by hučení od motoru se snižující se intenzitou až po ticho během pár sekund? Po delším chodu motoru to lze slyšet, po kratším chodu ne.
Ford Focus combi 1.8 TDCI 85 kW, 2002, silver

Uživatelský avatar
boss99
Nováček
Nováček
Příspěvky: 120
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od boss99 » 04.05.2006 19:51

Myslim ze mi to taky dela, jeste to dneska poslechnu a napisu.
Ford Focus 1,8 TDCi 115 k

Uživatelský avatar
Tad
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1062
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: 3D u Kolína
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tad » 04.05.2006 20:08

Já mám sice TDDi ale dělá mi to taky, a spíš když sem měl předtím puštěnou klimu,myslim že je to v pořádku

Uživatelský avatar
sidik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 85
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od sidik » 04.05.2006 20:56

Možná blbý nápad, ale neni to prostě jen větrák chladiče, který ještě chvíli běží, než ho termostat vypne? To snad dělá každé auto, ne?

Uživatelský avatar
Vodik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 94
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Vodik » 05.05.2006 00:30

To mě spíš štve při vypnutí motoru takové plechové zarachocení. Za jízdy nic nerachotí tak nevím, co to může být. Vypadá to jako nějakej kryt či co.???
Ford Focus Turnier 1.8 TDCi, r.v. 2004

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 05.05.2006 18:34

Mi to dela taky u TDDi, ale vetrak to neni, je to spis takove huceni, jako by ti dobihal nejaky motor :o
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19252
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od foki » 05.05.2006 21:11

Vodik píše:To mě spíš štve při vypnutí motoru takové plechové zarachocení. Za jízdy nic nerachotí tak nevím, co to může být. Vypadá to jako nějakej kryt či co.???
odesel ti setrvak .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
Vodik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 94
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Vodik » 08.05.2006 23:48

Jakej setrvák? A co by s ním mělo být? Doufám, že to není nic vážného a akutního.
Ford Focus Turnier 1.8 TDCi, r.v. 2004

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19252
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od foki » 09.05.2006 00:19

Vodik píše:Jakej setrvák? A co by s ním mělo být? Doufám, že to není nic vážného a akutního.
bude to rachtat vic a vic nevim co to udela pak , vzdy jsem to menil jak to zacalo , stoji asi 12000k . je uvolnenej . tam jsou dve takovy desky na pruzinach a ty maji jit ztuha , a kdyz se uvolni tak vlastne narazi kov na kov a chrasti to po nastartoivání , tahle zkusenost me stala asi 10000k nez jsem to zjistil ( menil jsem vsechny kladky vcetne serva a klima ) a pak uz jsem nevedel co to muze byt tak jsem vyndal prevodovku , zavyklal setrvakem a to byl ten samej zvuk , dal jinej a pohoda
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
Vodik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 94
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Vodik » 09.05.2006 07:27

To jsi mě teda fakt nepotěšil, jestli je to tak jak píšeš. Je možný, aby se to projevilo u auta, který má najeto 35 tis km? Mě to teda dělá jen při vypínání motoru. Musím to tedy ještě jednou s něčí pomocí poslechnout.
Ford Focus Turnier 1.8 TDCi, r.v. 2004

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19252
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od foki » 09.05.2006 08:01

me to delalo pri 34000km
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
Vodik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 94
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Vodik » 09.05.2006 20:17

Tak jsem zjistil, že to dělá jen když je motor zahřátý. Zajímalo by mne, jestli je to tedy ten setrvák, jestli se s tím dá normálně jezdit, a jestli okamžitým neodstraněním závady nemůže dojít k nějaké větší škodě. Jsem totiž koupí Fíkuse pěkně zadluženej. Oprava za nějakých 12 tis u mě teď nepřipadá v úvahu. Leda že by to šlo nějak na záruku. Jenže auto jsem koupil v Německu a nemám servisní knížku. Tak nevím, jestli by se dala záruka uplatnit. Ten zvuk není nějak výraznej, moje manželka říká, že "slyším trávu růst". Ale to víš, nový auto, vadí mi každyý ťuknutí nebo vrznutí. Ještě bych Tě chtěl Foki poprosit, jestli by jsi mi nemohl poslat nějaký vyobrazení toho setrváku, ať jsem trochu v obraze. Třeba mikrofiš. Předem díky.
Ford Focus Turnier 1.8 TDCi, r.v. 2004

Uživatelský avatar
Krabator
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Brno

Příspěvek od Krabator » 10.05.2006 15:44

Ještě k původní otázce Ela. Hluboce jsem se zaposlouchal do zvuků, které vydáva motor TDCi po vypnutí a zaslechl jsem jen jakoby doběh nějaké pohyblivé části, jako když vypneš el. motorek a on se ještě setrvačností sekundu točí. Bylo to po 70 km dálnice, částečně i s klimou. Připadá mi to uplně normální,kdybych se na to nesoustředil tak si toho ani nevšimnu. Je to šelest s pozvolna snižující intenzitou asi 1-2 vteřiny.
Focus 1.8 TDCi, 115k., 5dv., 2002

Uživatelský avatar
Chlumacek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 31
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chlumacek » 10.05.2006 21:31

Mám stejný problém. Když je motor zahřátý, tak po nastartování se ozve takový kovový rachot jako když se oklepe nějaký kovový kryt.Když je motor studený, tak to nedělá. Pak už při zapnutém motru nic slyšet není. Taky mě zajímá jestli je to tedy ten setrvák a jak náročná je výměna a co by to mohlo udělat, když se to neopraví hned? A není to divný, že odchází tak brzy? 12 000 k je dost.
Ford Focus combi 2002, TDCi 115 PS
[url=https://www.volny.cz/jasiomen/Focus/Black.htm:2vnpaoub][img:2vnpaoub]https://www.focus.kvalitne.cz/black_group.gif[/img:2vnpaoub][/url:2vnpaoub]

Uživatelský avatar
Vodik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 94
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Vodik » 12.05.2006 14:49

Čéče, na to nám asi nikdo neodpoví.
Ford Focus Turnier 1.8 TDCi, r.v. 2004

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů