Tak proto se tady neřeší špatný starty TDDiček. A to jsem se TDDička bál kvuli stratům (špatný zkušenosti s Fordy v zimě). Teď se rozplývám, když v -15°C do Focuse sednu, třeba po třech dnech a ihned po zhasnutí kontrolky žhavení otočim klíčkem a ono to ihned čapne. Tak alespoň nějakej plus pro naše starý dobrý TDijamaka píše:Mechanicka tryska v TDDI strieka hned ako kaze cerpadlo, teda odpaluje okamzite ak je teplota. TDCI je vysokotlakovy system a teda vsetko je elektronika a ta najskor preveri system ci je mozne nastartovat a potom startuje.
Problem s "prvnim" nastartovanim motoru
- Jozkablack
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem s "prvnim" nastartovanim motoru
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
- richisan
- Zkušený
- Příspěvky: 1534
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Problem s "prvnim" nastartovanim motoru
nepochopil si ma asi...to co som pisal bolo myslene tak, ze niektore auta maju nizkotlakove cerpadlo, ktore sa nachadza v zadnej casti pri nadrzi, no focusu chyba. S tym suvisi aj nedostatocna startovacia davka paliva v systeme. Neviem, ci ho maju uz novsie modely po r. 2005, ale tie startuju v zime o nieco lepsie...Ahmed píše:richisan: myslím si, že u fofo nafťáku není podávací čerpadlo v nádrží, mají to jenom benzíny
- Dza
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 18.09.2008 23:11
- Bydliště: DCA/BA
Re: Problem s "prvnim" nastartovanim motoru
Presne viacmenej ten istý problém mám aj ja. Urobilo mi to už pár krát ale vždy len pri prvom štarte. Ďalšie už v pohode, keď motor chytí ďalej je ukážkový. Skôr mi to robí pri 0 ako vo veľkých mrazoch. Štartér som mal na repase bol dobrý až na trochu opotrebený pastorok ktorý som dal vymeniť tak myslím že štartér môžem vylúčiť. Asi 3 týždne boli aj prvé štarty parádne ale potom to prišlo zas. Tak som išiel po sviečkach. Dal som nové Denso Iridium ale na druhy deň to urobilo zas. Takže aj tie asi môžem vylúčiť. Baterka bola meraná vždy po nejakej jazde a hodnoty boli ok. Ale zajtra mám sľúbené požičanie novej baterky tak uvidím. Ináč tankujem len Shell V-Power.vilik 24 píše:Zdravím Vás,ač nerad musím i já přispět svojí troškou do tohoto vlákna.
Mám problém s prvním startem po delším stání.Ráno vlezu do auta ,chci nastartovat a nic.Startér točí,ale auto nestartuje.Skusil jsem to ještě několikrét a asi na popátý se to chytlo.Ale jak,auto jako když chce a nechce.Auto se klepalo jak starej traktor.myslel jsem že ten start nepřežije.Poté jízda po městě,vše OK.
Druhý den ráno bylo zase všechno jako dřiv.Tak jsem to hodil za hlavu.ale dnes ráno zase špatnej start.
Bohužel to bylo v práci,takže ostuda.
Podotýkám že v těch nejhorších mrazech startoval vždy napoprvé.Poprvé se to stalo když polevily mrazy.Ještě dodám že mám benzín.
Má někdo nějaky nápad čím to může být.
- kekeny
- Nováček
- Příspěvky: 52
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Problem s "prvnim" nastartovanim motoru
Tak ty samé problemy jsem měl na benzinu 1.8,r.v.1999.První starty kolem 0 stupnu,auto točilo,nechytalo,pomohlo až to že jsem sešlápl plynový pedál.Sudnal jsem volnoběžný ventil azjistil že je zanesený,po vyčištění od karbonu,jsem namontoval zpět.pomohlo to tak na měsíc.zajel jsem do servisu do Nákle ford Přibyl.Tam ho sundali,přeměřili a zjistili,že je za zenitem životnosti.Přidrhával a neměl danou ohmickou hodnotu.Namotován nový a tuto letošní zimu i v -20 bez problemu.
radek
radek
- eva191
- Nováček
- Příspěvky: 77
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SLOVAKIA
Re: Problem s "prvnim" nastartovanim motoru
..moze byt problem s tymto volnobeznym ventilom aj uTDCi? A kde presne sa nachadza a kolko stoji. Dik za odpovede.
-
- Junior
- Příspěvky: 250
- Registrován: 24.08.2008 20:52
- Bydliště: Pardubice
Re: Problem s "prvnim" nastartovanim motoru
To Dza:Teď je to zas nějakou dobu v pohodě,tak nevím.Nechám to zatím být.
Ford Focus ll 1.8 16V 92 kw Duratec Combi r.v. 2006
Ford Ka 1.3 51 kw Duratec 2002
Ford Focus 1.6 16V Combi r.v.2003 - po smrti
Ford Ka 1.3 51 kw Duratec 2002
Ford Focus 1.6 16V Combi r.v.2003 - po smrti
- Dza
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 18.09.2008 23:11
- Bydliště: DCA/BA
Re: Problem s "prvnim" nastartovanim motoru
No odkedy mám tú novú baterku tak je to ok takže to bolo asi ňou. Stará mala cez 6 rokov tak dúfam že chyba bola tam.
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 12.02.2008 20:45
Re: Problem s "prvnim" nastartovanim motoru
Tento problém jsem měl také.Nejprve jsem vyměnil žhavící svíčky a žádný výsledek.Dnes jsem startér vytáhl ,rozebral ho,vyčistil,namazal,složil a namontoval.Byl jsem překvapenej jak to startuje hned na první žhavení a jaký má startér otáčky a tichý chod.
- richisan
- Zkušený
- Příspěvky: 1534
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Problem s "prvnim" nastartovanim motoru
ja by som si toto netrufol Ale asi to dam tiez spravit mechanikovi. Hold, kto umi, ten umi
- martyG
- Pokročilý
- Příspěvky: 812
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trenčín
Re: Problem s "prvnim" nastartovanim motoru
nie je to nič hrozné, trochu je zábava nasadiť naspäť uhlíky, inak by to priemerne zručný človek zvládol
Ford Focus 1,5 ecoboost, 182 PS
- richisan
- Zkušený
- Příspěvky: 1534
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Problem s "prvnim" nastartovanim motoru
tak ja som v tomto potom podpriemer, lebo by som starter asi ani nenasiel
- martyG
- Pokročilý
- Příspěvky: 812
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trenčín
Re: Problem s "prvnim" nastartovanim motoru
to nie, len si musíš veriť a zároveň chcieť a ešte chcieť ušetriť prašule za servis my, čo sme sa rýpali so štartérmi v škodách 120, máme už základný výcvik
Ford Focus 1,5 ecoboost, 182 PS
-
- Nováček
- Příspěvky: 45
- Registrován: 11.09.2008 12:52
- Bydliště: východočeský
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem s "prvnim" nastartovanim motoru
Cau, zajimalo by me zda-li jsi pred tou opravou starteru spozoroval, ze se motor netoci pri startu dost rychle. Mam ten samej problem s prvnim startem, chyta mi to vetsinou na podruhe a nekdy az na potreti a je jedno kolikrat predtim zhavim. Pred zimou mi to zacalo delat uz pri +5 stupnich. A to mi chytalo auto az treba na sesty pokus. Pak zemrela baterka a po vymene se to vyrazne zlepsilo a auto chyta tak jak chyta. Pred baterkou jsem menil jeste zhavici svicky tri byli KO, ale zadna zmena se po vymene nekonala. Snad to neni tim, ze sem koupil svicky od fy. Starline??? Jeste se chystam na ten starter, ale nezda se mi, ze by to malo tocilo!? Ale jak nepomuze starter tak to prestavam resit........ Zde jsem si precetl tolik prispevku, jak se nechalo vymenit spousta dilu motoru napr. vstrikovace, cerpadla, navstevy ruznych ,,odbornych,, servisu a zadny vysledek se nedostavil. Akorat spousta vyhozenych penez do luftu a starosti navic. Auto jezdi perfektne, v lete startuje jako benzinak na cvrnknuti do klicku, takze to proste nechapu. Je pravda ta, ze stater mam dost vychozeny ponevadz se pri startu trosku vic nez by bylo zdravo ozyva.seidlv píše:Tento problém jsem měl také.Nejprve jsem vyměnil žhavící svíčky a žádný výsledek.Dnes jsem startér vytáhl ,rozebral ho,vyčistil,namazal,složil a namontoval.Byl jsem překvapenej jak to startuje hned na první žhavení a jaký má startér otáčky a tichý chod.
Ford Focus combi 1.8 TDCI, 85 kw, r.v. 2002
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 12.02.2008 20:45
Re: Problem s "prvnim" nastartovanim motoru
Měl jsem úplně stejný příznaky jak popisuje "kartak". Obtížné startování pod 5stupňů,startování na trojté žhavení a jakoby zvyšující se otáčky startéru při točení.Bral jsem to jako poslední možnost,byl jsem z toho nešťastnej.Co se týče demontáče startéru je to jednoduší než ve ŠKODOVCE.Práce mě trvala asi čtyři hodiny i z montáží.Myslím si že ta příčina je v zatuhnutí startéru(nečistoty,olej) protože je ve startéru ozubené soukolí a nebo zaoxidované kontakty.Jestli má někdo takový problémy,ať to zkusí,oprava není náročná (1l tech. benzínu) a trochu zručnosti.Pokud to někdo zkusí a bude to dobrý,ať vzkáže a pro ty co váhají rád poradím.
-
- Nováček
- Příspěvky: 115
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Problem s "prvnim" nastartovanim motoru
Mě se startování po výměně žhavičů sice také zlepšilo, ale furt to není ono. Motor naskočí okamžitě, ale jde trochu nepravidelně. Jakmile po nastartování ťuknu do plynu, tak už jde v pohodě. Včera mě napadlo před nastarováním udělat diagnostický mód přístrojové desky a teplotu vody mi to ukázalo 2 st, ale teplotu nasávaného vzduchu 36 st Chtěl bych se Vás zeptat jestli by to nemohlo být i tím a kde je čidlo teploty vzduchu umístěno.
Ford Focus Combi 1.8 TDCi, 115 HP,GHIA ,Dark Grey,2002
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti