Samovolné zvyšování otáček, nepadající otáčky

Motor, převodovka ...
Moderátor:miki21
Odpovědět
Uživatelský avatar
BaRacuda
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Samovolné zvyšování otáček, nepadající otáčky

Příspěvek od BaRacuda » 17.03.2006 16:39

Mám problém, že mi někdy nechtějí spadnout otáčky na 750ot./min při vyřazení. Někdy pomůže, když sešlápnu spojku, někdy také ne. Objevuje se to nepravidelně. Dále je problém, že když řadím, tak musím plyn pouštět o cca 0.5-1 sekundu dříve, než zmáčknu spojku, jinak vyletí otáčky. Zjednodušeně řečeno plyn reaguje pomalu. Je to poznat např i při malých rychlostech
Obrázek
New: Ford Mondeo, 2.2 TDCi 114kW, Titanium X, 3/06
Old: Ford Focus Combi, 1.8 16V benzin 85kW, rv.99

Uživatelský avatar
driver
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 517
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od driver » 17.03.2006 17:11

volnoběžný ventil špatný,to jak přejedeš nerovnost tak to může dělat i zanesený konektor k volnoběžnému ventilu,zkus ho vyčistit a uvidíš

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19273
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od foki » 17.03.2006 22:08

nebo klapka plynu ze netesni a pak to jde jako s trochu plynem
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
Focusini
Junior
Junior
Příspěvky: 484
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 5 - Barrandov

Příspěvek od Focusini » 20.03.2006 21:29

Mně se teď zase občas stává, že když mám ještě studenej motor, zastavím na křižovatce, vyřadím.....tak začnou lítat otáčky nahoru a dolu...než se rozjedu. Volnoběžnej ventil mám vyčištěnej....tak nevím, kde je problém. Netrápí mě to nějak zvlášť, ale když se to stane, radost zrovna nemám.
Focus combi, 1,6, 74 kw, rv 2001

Uživatelský avatar
BaRacuda
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BaRacuda » 20.03.2006 22:12

A jak na opravu ty klapky plynu,nevite nekdo prosim? Ten volnobezny ventil mi cistili v servisu, dost to omezilo tento problem, ale stale se objevuje, kdyz motor hodne tocim, pak otacky kleasaj pomalu, a problem s pomalou reakci plynu to neresilo vubec
Obrázek
New: Ford Mondeo, 2.2 TDCi 114kW, Titanium X, 3/06
Old: Ford Focus Combi, 1.8 16V benzin 85kW, rv.99

Uživatelský avatar
driver
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 517
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od driver » 20.03.2006 22:28

no někdy vyčištění volnoběžného ventilu nepomůže,může se stát že to bude dělat zase a nebo že to bude zdechat,pak se musí vyměnit za nový

Uživatelský avatar
Focusini
Junior
Junior
Příspěvky: 484
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 5 - Barrandov

Příspěvek od Focusini » 24.03.2006 21:08

Víte někdo, kolik by ta věc nová stála ?
Focus combi, 1,6, 74 kw, rv 2001

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19273
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od foki » 24.03.2006 21:59

cca 1800-1900
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
Mohi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 126
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Košice, Slovensko

volnobezny ventil

Příspěvek od Mohi » 07.04.2006 09:02

foki napsal (v Zimni starty):
1,6 ma volnobezny ventil zepredu tam to jde snadno , povolí se 2 srouby 8 a odpoji se konektor.
Pri studenom motore mi zacali pri preradzovani vyskakovat otacky, za tepla je vsetko ok. Pozeral som kde mam na motore volnobezny ventil a je umiestneny zozadu a je tam dost blby pristup. Preto by som chcel poprosit o radu, ci musim dat dole nasavanie, alebo sa da ventil odobrat aj nejak jednoduchsie.
Resp. ak mate nejaky postup, ako to co najednoduchcie dat dole, to by mi pomohlo. Vopred vdaka.
Ford Focus 2.0i 16V HTB made2k Pacific Green
Obrázek

Uživatelský avatar
cloudyman
Nováček
Nováček
Příspěvky: 110
Registrován: 02.02.2008 03:18

kolísání otáček na volnoběh

Příspěvek od cloudyman » 07.04.2006 12:32

Tak mě to dělal na feldě katalyzátor, byl zanešenej, prý vydržej tak 100-130 t. km a pak se musí vyměnit. Ale nevím jak je to u FF.
1.8 TDCi combi, 85 kW, 5/2004
Obrázek

Uživatelský avatar
driver
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 517
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od driver » 07.04.2006 23:59

To Mohi: bezproblémově jde ventil vydělat zespodu auta,že nemusíš demontovat další díly,je upevněn dvěma šrouby-klíš 8,dál odpojíš konektor.

Někdy ale vyčištění nepomůže a začne to dělat po nějaké době zas a dokonce to někdy i začne chcípat,nejlepší je dát ventil nový.
Cena nového originálního dílu je 2150Kč s DPH

Uživatelský avatar
driver
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 517
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od driver » 08.04.2006 00:00

To Mohi: bezproblémově jde ventil vydělat zespodu auta,že nemusíš demontovat další díly,je upevněn dvěma šrouby-klíš 8,dál odpojíš konektor.

Někdy ale vyčištění nepomůže a začne to dělat po nějaké době zas a dokonce to někdy i začne chcípat,nejlepší je dát ventil nový.
Cena nového originálního dílu je 2150Kč s DPH

Uživatelský avatar
Mohi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 126
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Košice, Slovensko

Příspěvek od Mohi » 09.04.2006 10:10

To driver:

Prave ze tou demontazou a montazou zo spodu si nie som celkom isty, nakolko som mal auto na zdvihaku a pristup je tam dost blby, vedu tam nejake trubky a nasavanie. Skor by som povedal ze je tam lepsi pristup zvrchu, ked sa odmontuje trubica od nasavania. Ale stale je tam problem sa dostat k spodnej skrutke, koli tomu nasavaniu, je to tam dost blizko. :? Preto sa mi zdalo ze to nasavanie budem musiet dat dole, no dufam ze to nebudem musiet urobit. :cry:
Ford Focus 2.0i 16V HTB made2k Pacific Green
Obrázek

Uživatelský avatar
Mysak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 107
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Brno

Příspěvek od Mysak » 25.04.2006 09:33

Zdarec
včera ráno mi po nastartování studeného motoru začli otáčky kolísat od cca 600 do 1500ot/min. Chvílemi mi připadlo, že by chtěl úplně chcípnout, ale nakonec to nějak překlepal a zase se rozjel do otáček. Něco jako když by se tam nedostával benzín. Ale když motor trošku i když nerad za studena podržím v otáčkách a ohřeju ho, tak to pak už nedělá ani při jízdě.
Může to taky být ten volnoběžnej ventil nebo to bude problém třeba se sytičem?
dík za rady
Myšák
FF 1,616V GHIA 100PS 00 SILVER COMBI

Obrázek

Uživatelský avatar
o24u
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Brno

Taky a ještě víc

Příspěvek od o24u » 26.04.2006 17:16

Mě to blbne taky. Hlavně zdechá na volnoběhu. Zkusil jsem odpojit konektor myslím váhy vzduchu (u filtru sání) a volnoběh v pohodě akorát nic moc na jízdě. Ventil jsem čistil, ale nevím jestli to bude tím.
ford focus 2.0 sedan lpg ghia

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti