Samovolné zvyšování otáček, nepadající otáčky
- BaRacuda
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Samovolné zvyšování otáček, nepadající otáčky
Mám problém, že mi někdy nechtějí spadnout otáčky na 750ot./min při vyřazení. Někdy pomůže, když sešlápnu spojku, někdy také ne. Objevuje se to nepravidelně. Dále je problém, že když řadím, tak musím plyn pouštět o cca 0.5-1 sekundu dříve, než zmáčknu spojku, jinak vyletí otáčky. Zjednodušeně řečeno plyn reaguje pomalu. Je to poznat např i při malých rychlostech
New: Ford Mondeo, 2.2 TDCi 114kW, Titanium X, 3/06
Old: Ford Focus Combi, 1.8 16V benzin 85kW, rv.99
- driver
- Pokročilý
- Příspěvky: 517
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
- Focusini
- Junior
- Příspěvky: 484
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 5 - Barrandov
Mně se teď zase občas stává, že když mám ještě studenej motor, zastavím na křižovatce, vyřadím.....tak začnou lítat otáčky nahoru a dolu...než se rozjedu. Volnoběžnej ventil mám vyčištěnej....tak nevím, kde je problém. Netrápí mě to nějak zvlášť, ale když se to stane, radost zrovna nemám.
Focus combi, 1,6, 74 kw, rv 2001
- BaRacuda
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
A jak na opravu ty klapky plynu,nevite nekdo prosim? Ten volnobezny ventil mi cistili v servisu, dost to omezilo tento problem, ale stale se objevuje, kdyz motor hodne tocim, pak otacky kleasaj pomalu, a problem s pomalou reakci plynu to neresilo vubec
New: Ford Mondeo, 2.2 TDCi 114kW, Titanium X, 3/06
Old: Ford Focus Combi, 1.8 16V benzin 85kW, rv.99
- driver
- Pokročilý
- Příspěvky: 517
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
- Mohi
- Nováček
- Příspěvky: 126
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Košice, Slovensko
volnobezny ventil
Pri studenom motore mi zacali pri preradzovani vyskakovat otacky, za tepla je vsetko ok. Pozeral som kde mam na motore volnobezny ventil a je umiestneny zozadu a je tam dost blby pristup. Preto by som chcel poprosit o radu, ci musim dat dole nasavanie, alebo sa da ventil odobrat aj nejak jednoduchsie.foki napsal (v Zimni starty):
1,6 ma volnobezny ventil zepredu tam to jde snadno , povolí se 2 srouby 8 a odpoji se konektor.
Resp. ak mate nejaky postup, ako to co najednoduchcie dat dole, to by mi pomohlo. Vopred vdaka.
Ford Focus 2.0i 16V HTB made2k Pacific Green


- cloudyman
- Nováček
- Příspěvky: 110
- Registrován: 02.02.2008 03:18
kolísání otáček na volnoběh
Tak mě to dělal na feldě katalyzátor, byl zanešenej, prý vydržej tak 100-130 t. km a pak se musí vyměnit. Ale nevím jak je to u FF.
- driver
- Pokročilý
- Příspěvky: 517
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
To Mohi: bezproblémově jde ventil vydělat zespodu auta,že nemusíš demontovat další díly,je upevněn dvěma šrouby-klíš 8,dál odpojíš konektor.
Někdy ale vyčištění nepomůže a začne to dělat po nějaké době zas a dokonce to někdy i začne chcípat,nejlepší je dát ventil nový.
Cena nového originálního dílu je 2150Kč s DPH
Někdy ale vyčištění nepomůže a začne to dělat po nějaké době zas a dokonce to někdy i začne chcípat,nejlepší je dát ventil nový.
Cena nového originálního dílu je 2150Kč s DPH
- driver
- Pokročilý
- Příspěvky: 517
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
To Mohi: bezproblémově jde ventil vydělat zespodu auta,že nemusíš demontovat další díly,je upevněn dvěma šrouby-klíš 8,dál odpojíš konektor.
Někdy ale vyčištění nepomůže a začne to dělat po nějaké době zas a dokonce to někdy i začne chcípat,nejlepší je dát ventil nový.
Cena nového originálního dílu je 2150Kč s DPH
Někdy ale vyčištění nepomůže a začne to dělat po nějaké době zas a dokonce to někdy i začne chcípat,nejlepší je dát ventil nový.
Cena nového originálního dílu je 2150Kč s DPH
- Mohi
- Nováček
- Příspěvky: 126
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Košice, Slovensko
To driver:
Prave ze tou demontazou a montazou zo spodu si nie som celkom isty, nakolko som mal auto na zdvihaku a pristup je tam dost blby, vedu tam nejake trubky a nasavanie. Skor by som povedal ze je tam lepsi pristup zvrchu, ked sa odmontuje trubica od nasavania. Ale stale je tam problem sa dostat k spodnej skrutke, koli tomu nasavaniu, je to tam dost blizko.
Preto sa mi zdalo ze to nasavanie budem musiet dat dole, no dufam ze to nebudem musiet urobit. 
Prave ze tou demontazou a montazou zo spodu si nie som celkom isty, nakolko som mal auto na zdvihaku a pristup je tam dost blby, vedu tam nejake trubky a nasavanie. Skor by som povedal ze je tam lepsi pristup zvrchu, ked sa odmontuje trubica od nasavania. Ale stale je tam problem sa dostat k spodnej skrutke, koli tomu nasavaniu, je to tam dost blizko.


Ford Focus 2.0i 16V HTB made2k Pacific Green


- Mysak
- Nováček
- Příspěvky: 107
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno
Zdarec
včera ráno mi po nastartování studeného motoru začli otáčky kolísat od cca 600 do 1500ot/min. Chvílemi mi připadlo, že by chtěl úplně chcípnout, ale nakonec to nějak překlepal a zase se rozjel do otáček. Něco jako když by se tam nedostával benzín. Ale když motor trošku i když nerad za studena podržím v otáčkách a ohřeju ho, tak to pak už nedělá ani při jízdě.
Může to taky být ten volnoběžnej ventil nebo to bude problém třeba se sytičem?
dík za rady
Myšák
včera ráno mi po nastartování studeného motoru začli otáčky kolísat od cca 600 do 1500ot/min. Chvílemi mi připadlo, že by chtěl úplně chcípnout, ale nakonec to nějak překlepal a zase se rozjel do otáček. Něco jako když by se tam nedostával benzín. Ale když motor trošku i když nerad za studena podržím v otáčkách a ohřeju ho, tak to pak už nedělá ani při jízdě.
Může to taky být ten volnoběžnej ventil nebo to bude problém třeba se sytičem?
dík za rady
Myšák
- o24u
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno
Taky a ještě víc
Mě to blbne taky. Hlavně zdechá na volnoběhu. Zkusil jsem odpojit konektor myslím váhy vzduchu (u filtru sání) a volnoběh v pohodě akorát nic moc na jízdě. Ventil jsem čistil, ale nevím jestli to bude tím.
ford focus 2.0 sedan lpg ghia
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host