Snížení výkonu, větší kouřivost

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
bofo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 02.02.2008 03:18

Snížení výkonu, větší kouřivost

Příspěvek od bofo » 19.12.2006 10:57

Nemáte někdo zkušenosti s podobným problémem? Auto uz mi tak netáhne, nejde tolik vytočit do vyšších otáček cca nad 3000 uz to jde dost pomalu. Akcelerace není taková a na dálnici mám nohu na podlaze a 120 km/h.
Poraďte prosím.

Ford Focus kombi 1,8 TD r.v. 1999

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 19.12.2006 19:43

Nevim, neni to nahodou tim, ze turbo je uz mrtve? :cry:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 19.12.2006 21:27

Musis popsat, jestli ti to neco dela - piska, syci, huci, skube, atd.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
Peta
Nováček
Nováček
Příspěvky: 112
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Peta » 19.12.2006 21:58

Znamemu (podle popisu) udelal naftovej Peugeot 309 neco podobneho. Najednou, z niceho nic prestal jet a zacal kourit jako lokomotiva - smiril se s tim,ze je to turbo na odchodu a ve finale to byly filtry - palivovej i vzduchovej :wink:
Mrknul bych nejdriv na takovehle hovadiny... :idea:
"Fíkus" 1.8 TDDi Combi 01, State Blue, Trend+...
"Fofík" 1.8.TDDi Combi 99, State Blue, Ambient+...
Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 19.12.2006 22:17

Take zalezi, zda to zacalo postupne nebo najednou.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
bofo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od bofo » 20.12.2006 08:33

Podezření na filtry mě upozornili už v servisu, ty jsem ale před čtvrt rokem měnil. Turbo nikde nefouká, ani není slyšet žádný divný zvuk.
Všimnul jsem si toho prostě ze dne na den, že to tak nejede. Teď mě napada, že jsem trefil na silnici dřevěnou kostku. Myslíte, že by to s tím mohlo mít něco společného? Na spodek jsem koukal, ale nic jsem tam nenašel.
Na diagnostiku jdu za 2 dny, jsem zvědavý co mi tam zjistí. Ještě mi koukali na EGR ventil a zkoušeli ho tlakovat a ni se nehnul. NEvím jestli to může být tím.
A co se týče turba. KDyby odešlo, jel bych tak 20km/h, není to pravda?
Já jedu docela v pohodě, ale jako kdyby mi několik koní odešlo na pastvu :-)
Předem díky za postřehy

Ford FOcus combi 1,8 TD r.v. 1999

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 20.12.2006 19:31

Kdyby ti odeslo turbo, tak jezdis trosku pomaleji 8) Spis to bude tim EGR ventilem.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
bofo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 02.02.2008 03:18

Výsledek

Příspěvek od bofo » 25.01.2007 20:50

Omluvte, že jsem s výsledkem přišel až teď.

Na diagnostice mi vyndali kuličku ze sání u EGR ventlu a mysleli, že na to kápli. Zaplatil jsem 1500 a jízda ještě horší a čoudilo to za mnou jako blazen, každý kopeček problém a když jsem tam měl 60km/h tak jsem jel jako rychlík.

Ve Fordu (Auto Motol Beni, Praha) byli natolik féroví, že mi to tam vzali ještě jednou a zjistili, že je ucpanej katalyzator. Že by mi ho nejdřív za 15000 vyměnili. Pak že to může být nastavení rozvodů a makonec čerpadlo, takže toho jsem se obával nejvíc!!!

Nechal jsem si poradit od bráchy a nechal si vymontovat katalyzator a rozbít tu keramickou vložku uvnitř.

Závěr: Katík průchozí auto táhne a emise až za rok a půl. Přesto, nevíte někdo, kde by se dal nějaký katalysator, klidně starší sehnat?

Díky :wink:

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 25.01.2007 20:54

A ucpes si zase ten EGR? To je napad, myslet si, ze uvolenim pruchodu spalin zpatky do motoru se zlepsi kourivost a vykon :D :lol: :P Starsi urcite sezenes na vrakaci nebo se prodavaji i nejake neoriginal.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
bofo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od bofo » 25.01.2007 20:58

Ten EGR teď v zimě řešit nebudu, zatím to jezdí v pohodě. Možná že se to zlepší, když bude zacpanej. jak říkám, počkám si na léto a zacpu ho kdyžtak plechem, jak už se tu v jednom vláknu rozebíralo.

Teď si chci zkontrolovat žhaviče baterku a všechno co by mohlo zlepšit starty v zimě.

Uživatelský avatar
David 1
Junior
Junior
Příspěvky: 452
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Opava-Podvihov

Příspěvek od David 1 » 25.01.2007 21:00

Neoriginální KAT seženeš všude.Stačí šikovný svářeč.
Byl. Ford Focus 1,8 Tddi combi, 66 kw, r.v.99,
zelená met.
Už není ani Ford Mondeo 2.0 Tdci htb, 96 kw black metal, r.v.05
Škoda Octavia tdi 81kw htb, r.v. 02, Olivová metal.

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 25.01.2007 21:01

to Bofo:
Snad nechces vratit misto sveho ucpaneho katalyzatoru zase nejaky ucpany- stary. Existuji univerzalni vlozky v cene do 5000Kc. :lol: :lol: :lol:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Rudla
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Brno

Příspěvek od Rudla » 11.02.2007 16:01

tento problem jsem měl take ale vybouchal jsem kat a je po problému.Jede to jak šíleny a spotřeba ok.Poznáš to tím že ti píská ve vejfuku při sešlápnutí plynu.Takže kat tam nepatří.

Uživatelský avatar
wildman
Nováček
Nováček
Příspěvky: 48
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od wildman » 17.08.2007 22:31

Tak dnes som zazil podobne desivu skusenost.
Idem si po dialnici 130 km/h do mierneho kopceka ked tu zrazu auto zacalo byt "lenive" - rychlost zacala pomaly klesat i napriek tomu, ze som isiel na 5tke. V tom som si vsimol, ze za mnou dym ako keby mi horel motor. Ziadna kontrolka vsak nesvietila, tak som spomalil, ale dym stale ostaval. Nejako som to pretrpel az domov, dalo sa ist maximalne tak 100 km/h a pri akceleracii som pravidelne desil okoloiducich vodicov. Par metrov pred branov sa mi este rozblikala aj kontrolka oleja. Nasledne sa uz nedalo ani nastartovat, este ze som prisiel domov.
Myslite, ze to bude kat?
Diky za nazor.
Ford Focus TrendX 1.4 Duratec 16V 59kW/80k 5 dvr Ocean blue

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 17.08.2007 22:37

olej si pozrel?
inak to fakt vyzera na katalizator..

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti