Extrémní úpravy motorů
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Extrémní úpravy motorů
Tak aby sme nezanášeli jiné témata tak zakládám toto. Mělo by se to týkat všech velkých úprav motoru takže turba, kompresory, odstranění elektroniky a nasazení karburátorů a podobne Takze šup šup, začínáme
- Luuker
- Pokročilý
- Příspěvky: 569
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Smidary
Re: Extrémní úpravy motorů
Ok supr.
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1
-
- Junior
- Příspěvky: 204
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Komna okr.Uherske Hradiste
Mě by třeba zajímalo něco ohledně turba?Jestli jde nějak vyladit nebo vyměnit za silnější?Mám tddi.
new ford mondeo 2.5 V6 r.v.2004 ,stříbrná barva
je Honda civic 1.5 84kw
prodaný Ford mondeo 2.5 V6 r.v.2001 cerna barva
prodaný Peugeot 106 Gti 1.6 16V 87kw-mala raketa
byvale auto-ford focus 1.8 TDDi 66kw Hatchback,r.v.2001
je Honda civic 1.5 84kw
prodaný Ford mondeo 2.5 V6 r.v.2001 cerna barva
prodaný Peugeot 106 Gti 1.6 16V 87kw-mala raketa
byvale auto-ford focus 1.8 TDDi 66kw Hatchback,r.v.2001
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Tak u turbo nafty je nejrychlejsi a myslim i nejlepsi nechat chipnout ne? Podival bych se po firmach co to delaji treba: http://www.diesel-technik.cz/chiptuning ... bilu/ford/
-
- Junior
- Příspěvky: 204
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Komna okr.Uherske Hradiste
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- Luuker
- Pokročilý
- Příspěvky: 569
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Smidary
Hele maj pravdu to turbo je strašne obtížný,fakt to nech čipnout a uvidíš,dá se to nechet i za 5000tis,když máš známípbjun píše:A nebo vymenit turbo a vse co k tomu patri a doufat ze se to neposere a nebude treba to servisovat
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Motor je konstruovany na urcite plnici tlaky, kdyz do tddi 66kw das turbo treba z tdci 85kw, ktere ma tlaky uplne jine, tak co si myslis, ze to s tim motorem udela (krome toho, ze pokud se nenastavi rj, tak to vubec nepojede)? Stejne tak si to muzes nechat cipnout o 30kW a motor oddelas taky Nemluve o tom, ze kdyz o hodne zvysis vykon, tak to odnese spojka, pripadne poloosy a bude ti to zrat min. o 2l vice, pak ti odejde i cerpadlo a mas auto na odpis
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Tak to je jasne, tam je jedina moznost, udelat to tak ze udelas generalku motoru, uvedes ho do perfektniho stavu, a pak hrave muzes jit o 20% vykonu nahoru, kdysi sem nekde cetl ze vsechny motory maji jistou rezervu ve vykonu ktera cini 20%... Takze zvyseni vykonu o 20% by bylo bezpecne Takze u TDDi 66kW by to mohlo byt ve vysledku celkovych cca 80kW
- stigi
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
jednoduchy jak facka....druhy tesneni pod hlavu, vetsi skrtici klapku, intercooler, doladit vstrikovani a odladit na brzde... zrejme nebude stihat cerpadlo takze nove... druhy svody a odladeny cely vyfuk, druhou spojku a samozrejme brzdy... a kdo vi na co jsem zapomel
UP: a zapomel.... chladic oleje
u atmosferickeho motoru je urcite jednodussi resit kompresor nez turbo, ale oboje ma svoje pro a proti. Turbo zabira od vyssich otacek, vyuziva vyfukovym plynu a neodcerpava energii motoru, zatimco kompresor je pohaneny remenem z klikovky a tlaci celou dobu = vyssi spotreba
tlak 0,5bar by pri vymene tesneni pod hlavou za lepsi nemusel byt problem (mohl by to ale nekdo potvrdit jestli to plati i pro focuse )
UP: a zapomel.... chladic oleje
u atmosferickeho motoru je urcite jednodussi resit kompresor nez turbo, ale oboje ma svoje pro a proti. Turbo zabira od vyssich otacek, vyuziva vyfukovym plynu a neodcerpava energii motoru, zatimco kompresor je pohaneny remenem z klikovky a tlaci celou dobu = vyssi spotreba
tlak 0,5bar by pri vymene tesneni pod hlavou za lepsi nemusel byt problem (mohl by to ale nekdo potvrdit jestli to plati i pro focuse )
- Pasmo
- Nováček
- Příspěvky: 72
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Par poznamok.
Spotreba s kompresorom. Aspon ja som nepostrehol zvysenie pri normalnej jazde (bez boostu) dokonca mozem dat 6sty stupen ovela skor a auto taha....ak na to clovek stupa tak na drahe 25L/100km nebol problem A ano je pravda,ze kompresor stale fuka, lenze....existuje nieco ako prepustaci ventyl, ktory sa zavieraz az po tom co v nasavani uz nie je podtlak=stupi sa poriadne na plyn.Vtedy sa ventil zavrie a kompresor zacne preplnat. Kym je otvoreny zatazuje motor menej ako klimatizacia.....
Spravne turbo zacina tlacit uz v nizkych otackach a moderne turba uz nieco ako turbo lag skoro ani nepoznaju.....
Extremne upravy...hmmm...ja mozem len tolko k teme,ze 2.0L zetec znesie s dobrou tune 11-12PSI bez zmeny suciastky(215koni na kolach)...ST170 motor asi 19PSI (tolko mal xalanisko co poznam 2 roky na focuse=360koni na kolach, kompresia stale 10.2:1) potom sa rozhodol vyskusat co znesie seriovy motor, vymenil turbo za vacsie a pri 380konoch na kolach mu povolili piestne kruzky inak vsetko bolo ok....
Co sa tyka pump. Aspon americke focusy do roku 2002 mali dost zle pumpy a kdo chce preplnat a ma 2002 a nizsi rocnik, ma menit za 2003+ pumpu alebo ST pumpu......tu v duale napriklad si davaju ludia do mustangov co sa zenu za vykonom. Kedze ale zetec atmosferak ma returnless fuel system, ludia baziaci za 350 a viac konami menia na return fuel system.
Clovek co mi robil program pre auto mal 700konoveho focusa, ktory robil 1/4 mile za 11sec. - mozno sa to zda pomaly,ale treba si uvedomit, ze to je predohrab a je problem preniest silu na vozovku.
Ak je niekdo sikovny, ma pristup k zvaracke atd, dokaze si urobit turbo system. Len netreba zabudat ze najdolezitejsia vec po tom je zmena programu v riadiacej jednotke inak.....BUM !
Spotreba s kompresorom. Aspon ja som nepostrehol zvysenie pri normalnej jazde (bez boostu) dokonca mozem dat 6sty stupen ovela skor a auto taha....ak na to clovek stupa tak na drahe 25L/100km nebol problem A ano je pravda,ze kompresor stale fuka, lenze....existuje nieco ako prepustaci ventyl, ktory sa zavieraz az po tom co v nasavani uz nie je podtlak=stupi sa poriadne na plyn.Vtedy sa ventil zavrie a kompresor zacne preplnat. Kym je otvoreny zatazuje motor menej ako klimatizacia.....
Spravne turbo zacina tlacit uz v nizkych otackach a moderne turba uz nieco ako turbo lag skoro ani nepoznaju.....
Extremne upravy...hmmm...ja mozem len tolko k teme,ze 2.0L zetec znesie s dobrou tune 11-12PSI bez zmeny suciastky(215koni na kolach)...ST170 motor asi 19PSI (tolko mal xalanisko co poznam 2 roky na focuse=360koni na kolach, kompresia stale 10.2:1) potom sa rozhodol vyskusat co znesie seriovy motor, vymenil turbo za vacsie a pri 380konoch na kolach mu povolili piestne kruzky inak vsetko bolo ok....
Co sa tyka pump. Aspon americke focusy do roku 2002 mali dost zle pumpy a kdo chce preplnat a ma 2002 a nizsi rocnik, ma menit za 2003+ pumpu alebo ST pumpu......tu v duale napriklad si davaju ludia do mustangov co sa zenu za vykonom. Kedze ale zetec atmosferak ma returnless fuel system, ludia baziaci za 350 a viac konami menia na return fuel system.
Clovek co mi robil program pre auto mal 700konoveho focusa, ktory robil 1/4 mile za 11sec. - mozno sa to zda pomaly,ale treba si uvedomit, ze to je predohrab a je problem preniest silu na vozovku.
Ak je niekdo sikovny, ma pristup k zvaracke atd, dokaze si urobit turbo system. Len netreba zabudat ze najdolezitejsia vec po tom je zmena programu v riadiacej jednotke inak.....BUM !
#4208/4788 Procharged SVT 8PSI : 236whp/190wtq (on Mustang Dyno) by Focus-Power
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion
- Pasmo
- Nováček
- Příspěvky: 72
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Takych som nenasiel ani v canade, preto som si kupil co mi ten clovek z USA kazal-sirokopasmovu lambdu a J&S safeguard a on ma potom ladil na dialku, trvalo to dlho,ale to ladenie ma stalo len $200 alebo $250 uz nepamatam, co nie je horibilna suma.pbjun píše:No ja si myslim ze tady bude nejvetsi kamen urazu a to ta RJ, nejsou tady lidi kteri by s tim umeli RJ vyladit opravdu poradne a za rozumne penize no...
#4208/4788 Procharged SVT 8PSI : 236whp/190wtq (on Mustang Dyno) by Focus-Power
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti