focus crash test

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19273
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

focus crash test

Příspěvek od foki » 12.11.2005 16:05

Ford Focus 1999

Obrázek

Ochrana pasažérů:
barvy na dummies znamenají: zelená-dobrá ,žlutá-dostačující ,oranžvá-mezní ,červená-slabá , rudá-nedostačující

Obrázek

HODNOCENÍ ..........čelní ....boční..... celkově .....
Řidič, spolujezdec 11 b 69 % 15 b 83 % 25 b 69 %
Chodci 10 b 28 %



Focus poskytnul všestrannou ochranu při testech. Ale i přes čtyřhvězdičkové hodnocení by se ale daly některé věci vylepšit. Konkrétně řidičova levá noha a chodidlo by potřebovala lepší ochranu.
Focus byl testován bez bočních airbagů, protože ty nejsou v základní výbavě, ale i přesto byla ochrana řidiče slušná.
Testy dětských sedaček dopadly dobře a pouze u tříletého dítěte nebyla dostatečně zachycena hlava při bočním nárazu. V porovnání s ostatními vozy byla ochrana chodců nedostatečná.
Čelní náraz
Kabina cestujících byla při nárazu stabilní. Kolena a nohy řidiče byly ochráněny bezpečnostní pěnou uvnitř sloupku řízení, kde byly ale také tvrdé předměty.
Přední airbag pracoval dobře. Nebezpečí poranění hrudníku spolujezdce bylo vyšší než u řidiče, a tak byly použity v hodnocení jeho výsledky. Dveře řidiče byly těžce poškozeny, ale šly stále dobře otvírat.

Boční náraz
Tělo řidiče bylo při nárazu dobře chráněno až na oblast břicha, která byla vystavena riziku poranění od opěrky ruky na dveřích. Nicméně výkon byl přiměřený na vůz bez bočních airbagů.

Ochrana pro děti
Airbag spolujezdce je ve standardní výbavě a tak je zde reálné nebezpečí smrti dítěte, pokud by sedělo v protisměrně orientované dětské sedačce umístěné na tomto sedadle. Pouze jedna popiska umístěná na kraji palubní desky varovala proti tomuto nebezpečí, což je podle Euro NCAP nedostačující. Ford sdělil, že další popisky budou do vozů umisťovány od 23.února.
Navíc nebyla stávající popiska vidět, když se sedačka umisťovala z levé strany vozidla. Ford dále tvrdí, že popisky budou i na sedadlech, které se budou vyrábět od ledna.
Při čelním nárazu sedačka ochránila menší i větší dítě. U tříletého však nebyla zachycena hlava při bočním nárazu.

Ochrana chodců
Předek auta byl velice tvrdý, obzvláště kolem nárazníku a kapota tam kde by mohla narazit dětská hlava taktéž nebyla příliš bezpečná.



Obrázek


Obrázek
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19273
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

focus II

Příspěvek od foki » 12.11.2005 16:19

Fors Focus 2

Obrázek


Ochrana pasažérů:
barvy na dummies znamenají: zelená-dobrá ,žlutá-dostačující ,oranžvá-mezní ,červená-slabá , rudá-nedostačující


Obrázek

HODNOCENÍ ........čelní ............boční ..........připom.pásů... celkově
Řidič, spolujezdec 16 b 100 % 18 b 100 % 2 b 35 b 97 %
Děti 40 b 82 %
Chodci 15 b 42 %





Karoserie Fordu Focus se ukázala jako velmi odolná a její stabilní kabina chránila cestující. Při testu čelního nárazu získal Focus maximální ohodnocení. Zádržné systémy zahrnovaly dvojici čelních, bočních a okenních airbagů a přední pásy s předpínači a omezovači napínací síly. Ochrana proti bočnímu nárazu byla efektivní a ochrana dětí byla také dobrá. Ochrana poskytovaná chodcům byla přijatelná.

Čelní náraz
Struktura karoserie doznala minimální deformace - dveře řidiče mohly být i po nárazu otevřeny téměř normálně. Jednostupňové airbagy a pásy s předpínači v kombinaci s omezovači napínací síly a stabilní struktura karoserie pracovaly dobře k udržení nízké úrovně zátěže na hrudníky předních cestujících. Na oblasti nárazu kolen řidiče bylo hodně pracováno. Otvor dveří a oblast u pedálů řidiče doznaly při nárazu jen minimální deformace.

Boční náraz
Velmi efektivní ochranný systém zahrnoval v sedadlech uložené boční (hrudníkové) airbagy a okenní airbagy, které chránily i cestující vzadu.

Ochrana dětí
Dětská sedačka užitá pro tříleté dítě byla značky Britax Romer Duo Plus s orientací po směru jízdy, která byla uchycena pomocí připevňovacích bodů ISOFIX a vrchního připoutání. Dětská sedačka užitá pro osmnáctiměsíční dítě byla značky Britax Romer BabySafe ISOFIX Plus s orientací proti směru jízdy, která byla uchycena pomocí podpůrné konstrukce a dvoubodového připevnění ISOFIX. Obě děti byly chráněny dobře při čelním i bočním nárazu. V automobilu se nacházel nestabilní piktogram na konci palubní desky u spolujezdce, ale nic jiného nepopisovalo a neupozorňovalo na nebezpečí při umístění dítěte v sedačce s orientací proti směru jízdy v protějšku airbagu. Ford přes své dealery nabízí vypínač airbagu jako příplatkový prvek.

Ochrana chodců
Testy na kapotě ukázaly, že dobrá ochrana byla poskytnuta v místech nejpravděpodobnějšího nárazu hlavy dětského chodce. Ochrana byla poskytnuta i v místech nárazu hlavy dospělého chodce, ale tato ochrana už nebyla tak dobrá. Nicméně ochrana poskytovaná chodcům přední hranou kapoty a nárazníkem byla špatná. Celkový v tomto testu získaný výsledek dvou hvězdiček však byl povzbudivý.

Historie modelu a bezpečnostní výbava
Nová generace Fordu Focus je nabízena od září 2004 a zahrnuje dvojici čelních, bočních a okenních airbagů, přední pásy s předpínači a omezovači napínací síly, připevnění dětských sedaček ISOFIX a vrchní připoutání na zadních krajních sedadlech, připomínač zapnutí pásů pro řidiče a spolujezdce a ABS.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8645
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zewl » 15.10.2007 07:59

video:
FF2:
http://www.youtube.com/watch?v=IC71R-vdbtI
(tohle je hruby) http://www.youtube.com/watch?v=tPhphCpohfs
FF1: http://www.youtube.com/watch?v=NrTXKmLHDE0
FF S-max: http://www.youtube.com/watch?v=Eko1lSEZnxY

neco nakonec :kdyz je auto spatne opraveno (jestli nekoho odrazuje anglictina, doporucuju alespon shlednout cas kolem 2:15 odpocitavani konce klipu, jinak vrele doporucuju shlednout cele video a poslechnout si vyklad :idea:)
http://www.youtube.com/watch?v=NWEdlUT17PI
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

Uživatelský avatar
silverine
Nováček
Nováček
Příspěvky: 81
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Východní Čechy

Re: focus crash test

Příspěvek od silverine » 05.02.2008 00:00

Je nejaky rozdil v bezpecnosti mezi FoFo prvni generace pred a po FL? Nepodarilo se mi nikde nalezt crash test FoFo po FL, nevidel jste ho nekdo?

Uživatelský avatar
santyr
Junior
Junior
Příspěvky: 327
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Moravské Budějovice

Re: focus crash test

Příspěvek od santyr » 05.02.2008 20:22

Myslím že tam žádný rozdíl nebude.
Ford Focus Combi 1,8 TDCI, 5/2OO4, 85kW, šedá magnum
Obrázek
Ford Focus HB 1,6 1998 aquamarine
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Ford“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů